***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** kesäkuussa

Täälläkään ei liikkeet tunnu vielä ja mulla viikkoja kasassa 18+6. Viime viikolla kuului sydänäänet normaalisti, enkä osaa olla huolissani. Luulen että voi mennä hyvinkin pari viikkoa vielä ennen kuin liikkeitä alan tuntea.

Minulla tuli raskausaarpia jo rv 10 alkaen :LOL: , joten nyt vaan rasvaan kaakaovoilla, tiedä sitten auttaako miten, mutta ainakin iho pysyy kosteena.

Kattiina ja Möykky 18+6
 
Unna84 varmaan tuo teidän lääkäri on ihan oikeassa tuon teidän riskin suhteen.
Mullakin on alkanut tulla jo hieman tuskia tuon asian kanssa, kun en oikein enää tiedä haluaisinko sittenkään kun kaikki tuntuu nyt pitävän meidänkin riskiä pienenä.
Itsehän en saanut sitä lääkärillä käyntiä tähän väliin ollenkaan vaikka se kuuluiskin järjestää poikkeavan tuloksen saatua (varsinkin kun ultraajana on ollut kätilö).
Eipä tuo tulos ois siitään muuttunut ajattelin, enkä pahemmin asiasta ole rähissyt.

Kuitenkin tiedän, etten pysty nauttimaan loppuajasta ilman tuota punktiota, vaikkakin jatkuvasti mielikuvissa näen kuinka lapsivedet alkaa vuotamaan pitkin kinttuja ja menetämme tän pikkusen...ja sitten tietenkin kromosomit olisivat olleet terveet.

Turhahan tätä on pohtia. Ilmeisesti saan tulokset n. 5päivässä joten 13 tai 14.7. viimeistään pitäisi homman olla kromosomien osalta selvä.
Pelottaa kun olen yksin töissä ja jos uutiset huonoja, niin varmasti jalat putoaa alta enkä kykene työtä tekemään :ashamed:
 
Tintukka Joo Pink checkit on noi vaunut, tosi hyvänväriset. Mä mietin alkuun Ceroxeja, mut sitten kun näin miten matalat ne oikeasti on, niin ihastuinkin sitten noihin Edgeen,ja siellä liikkeessä oli esittelymallissa värinä juurikin tuo pink check, en mä muuten ois osannut sitä väriä haluta.

Tänään oli neuvola. Hemppa oli ollut 132 silloin kun se otettiin joskus 10. viikolla ja samalla tehdyt muutkin testit oli puhtaat. RR oli 124/77, eli ihanteellinen mulle. Painoa tullut +400g 6 viikon aikana, eli ei periaatteessa mitään. Pissaa en saanut tulemaan. Sykkeet kuului hyvin, tosin vauva karkas aina. Ja sitten kivana yllärinä oli vielä se, että terkka ultras vähän aikaa, se on alkanut nyt harjoittelee sen laitteen käyttöä 16+ viikkoisten neuvolakäynneillä, siellä se pieni köllötteli jalat ristissä, ihana :heart: seuraava neuvola on sitten rv 21+5.

ansku ja vaava rv 16+5
 
Täällä on todella tuskainen olo eilisten supistusten jäljiltä. Ne alko tosi kovalla supistuksella. Ei ne missään vaiheessa kipeitä ollu, mut tosi ilkeiltä tuntu. Reilun tunnin kärvistelin sohvalla niiden kans (odotin et juniori nukahtaa) ja ku viimein pääsin siirtymään sänkyyn oli kohtu (tai alavatsa, miten se nyt sanotaan?) jo niin kipeä että juuri kävelemään pystyin. Aamusta tuntunut mitään merkkiä eilisestä, mutta nyt sitten jo vähän meinaa taas supistella ja tosi kipeänä vatsa. Olen juonut vettä kovasti, ei tunnu kovin paljon auttavan. Viikon päästä olis lääkäri, kehtaako sinne asti odotella vai pitäskö ottaa neukkaan aikasemmin yhteyttä?

Omaa napaa vaan, mutta ärsyttää nuo supistukset..

Myräkkä ja keiju 16+6
 
Myräkkä ihan kun oisit mun fiilikset kirjottanu... Koita jaksella siellä ja ota yhteyttä sinne neuvolaan, jos vähänki mietityttää =)

Mä soitin omaan neuvolaan tänään jo neljättä kertaa 2 viikon sisällä. Mun neuvolatäti on sitä mieltä, että haitalliset supistukset näillä viikoilla niin harvinaisia, että en edes pääse lääkärille. Tänään laittoi TAAS kerran lähetteen laboratorioon pissanäytettä varten, joka on kaikilla kerroilla ollu puhdas! Vähän meinaa olo tuntua avuttomalle tällä hetkellä, kun ei tiedä mihin taholle kääntyä... :headwall:

Turhautunut delfis ja pikkudee 18+1
 
raskausarvista on ollu puhetta, mä oon käyttäny nahkan parkitsemiseen monoi tahitia ja natusanin vauvaöljyä :whistle: toi moinoi tahiti jättää ihon aivan ihanan pehmeäksi ja ihq tuoksuiseksi *nuuh* ja mulla ainaki rauhottaa nahkaa karvojen ajelun jäljiltä myöski.

Täälä on taas törkymöykyn kuuma, koitan tehdä pastasalaattia..
 

Yhteistyössä