Nedee, meillä kanssa toinen tytöistä painoi vain 2kg630g syntyessään vain muutamaa päivää ennen laskettua aikaa, eli ihan täysiaikainen oli ja silti niin pieni. Esikoinen taasen oli 3kg660g. Oli aikas mysteeristä, kun elämäntavat molemmilla kerroilla miulla aivan samanlaiset ja painoakin miulle kertyi molemmista samanverran, että miksi toinen painoi kilon vähemmän. Kyllä nytkin hiukka jännittää, millainen nyytti sieltä tulee. Miun mahan koosta arvellen jättiläinen
...
Onko teillä muilla muuten ollut sellaista heikkouden tunnetta, eli varsinkin jos joutuu paljon seisomaan, tuntuu yht´äkkiä, että taju lähtee :/ . Korvat alkaa soida, pulssi nousee, silmissä sumenee ja tosiaan on pakko päästä istumaan, ennenkuin on "kanttuvei" pitkin lattiaa. Olen nyt kesälomalla kampaajan töistä ja juuri viimeisenä päivänä ennen lomaa piti kesken värin levityksen mennä istumaan ja juomaan vissyä, kun taju meinas lähteä! Ja nyt hirvittääkin palata takaisin töihin, kun seisomaan joutuu koko päivän
.
Muutenkin tuo työ alkaa olla miun kohdalla tosi rankkaa, kun koskee jalkoja ja selkää ja vaikka aloittaisin äippäloman 50 päivää ennen laskettua-aikaa, niin töissä pitäisi kärvistellä vielä elokuun alusta melko tasan kolme kuukautta :/ ja se tuntuu tällähetkellä ikuisuudelta. Onko teillä kokemusta, antaako lääkäri kuinka helposti näin raskaana ollessa sairaslomaa kaikennäköisistä vaivoista?? Mie olen vielä yrittäjä ja tuo sairaspäiväraha, minkä kela myöntää riittää hädintuskin edes yrityksen pakollisiin kuluihin, mitkä juoksee, vaikket olisi päivääkään töissä....on tää niin turhauttavaa tää yrittäjänä oleminen, olen ihan vakavissani lopettamassa koko toiminimeä kun äitiyslomalle jään. Ens kerran kun työelämään palaan, niin haluun SÄÄNNÖLLISTÄ palkkaa, eikä ainaista stressiä tuon toimeentulemisen kanssa....
Sori, meni vähän valitteluks, mut pakko purkaa tuntoja johonkin.
Mie en vielä ole hankkinut vauvalle mitään, ehkä sitten kun tuo puolivälietappi on saavutettu ja rakenneultrassa käyty, niin vois alkaa hankkia tavaraa pikkuhiljaa.
Pieniä hentoisia liikkeitä olen tuntenut kohta viikonpäivät. Ovat tosiaan hentoja, mutta ei voi erehtyä, kuka siellä myllää =) :heart: . Ja aika harvakseltaan vielä tuntuvat, odotan innolla, että alkaa kunnon mukse ja isäntä sekä tytötkin voivat tunnustella liikkeitä...
Jessie & nappula 17+1