***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

jaa edellinen viesti katos johki..

Jääkyynel, onnea ja toivotaan parasta!

Mä kävin tänään ilaamassa kuomuun osan jota ei välttämättä edes saa. kahden tunnin kuluttua kävelin takas kauppaan ja ostin uudet kärryt, oli puoleenhintaan tarjouksessa.. :eek: saapipahan jotai ees myytyä sit pois joskus.

Turvotuksesta, mulla on jalat puoleen pohkeeseen turvoksissa ja varpaissa on makkarat...
 
Moikka piiiitkästä aikaa! :wave:

Minulla kone hajosi ja nyt taas kunnossa ja pääsen tännekin kirjoittelemaan. :) Koetin kahlata jttujanne läpi mutta olipa tullut paljon, huh! :)

äippäliini83 meille on nyt jo kahdessa ultrassa lupailtu poikaa, eli sen voi lisätä minulle. :D

JääKyynel oi miten ihania uutisia, onnea! Toivotaan ja uskotaan että kaikki menee hyvin!

(.) Rakenneultrassa oli viime viikolla kaikki hyvin, kontrolliultra rv 28 kun toinen munuaisallas oli vähän iso. Painoa Masukilla oli tuolloin n. 360g, hienosti on kasvettu! :)
Supparit täällä jatkuu ja kivut myös, välillä on tosi koviakin. Mutta pikkuhiljaa on alkanut tottuakin niihin. Painoa on raskausaikana kertynyt jo hulppeat 9 kg, mutta neuvolassa olivat sitä mieltä että se on ok, lähtöpaino oli kuitenkin sen verran alhainen.

Masukin vaatteita olen pessyt ja pikkuhiljaa tehnyt niille tilaa. Mukavaa puuhaa! ;) Isyyspakkaus alkaa olla myös valmis, enää puuttuu yhteensopivat paita miehelle ja body Masukille.

pööpötti ja Masukki 21+6 :heart: Huomenna poksuu! =)
 
Ihanaa Jääkyynel, onnea. :heart:

Mauahtavaa: Kamala tollainen kolari, onneks kummallakin kaikki hyvin.
Meillä meinas rysähtää toinen auto perään motarilla, ajoi ihan kiinni takalistoon että oma automme tärisi ilkeästi, meillä mittarissa vähän yli 120 ja kun päästiin alta pois oltiin jo 140 yli, sillä kovempi vauhti ja kehtas vielä vierelle tulla, pyöritellä päätään ja naureskella. Känny toisessa kädessä ja toisella tollaisessa vauhdissa ohjas autoa, eikä siinä tilanteessa oikein muuta tajunnut tehdä, rekkaria jos olis ottanut ylös.

Lapset mukana ja tää pikkuinen vielä masussa, lapset istui hiljaa ja luki, ei ne olis edes tajunneet mitä olis tapahtunut, pelästyivät itekkin kun rupesin rääkymään, itkemään ja keskareita näyttelemään, eipä kamalan hyvää käytöstä multakaan mut säikäytti niin paljon.

Rakenneultrassa näkyi pikkanen edelleen ja hyvin liikkui, saatiin 8 kuvaa mukaan ihasteltaviksi kotiin. Ei kysytty sukupuolta kun aika nihkeästi on kättärillä aikaisemminkin kertoneet ja sanoneet ettei se vielä näy, katsellaan sit 4D-ultrassa kun sen tilaan ens viikolla.
 
Töttöröö! Mahtusko yks yökyöpeli viel mukaan :D ??
Kolmatta odotellaan ja LA aika ois 4.12 tai niillä main ja synnäri EKKS. Kävin tiistaina rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin, HUH! Jotenkin oon skitsonnu tääl itekseni ja päässy svääreihin ja sit päivisin ollu ihan pokkana. Nyt vähän helpotti! Poika siel näytteli auliisi kulkusiaan, saas nyt sit nähdä kun livenä näkee...
 

Yhteistyössä