Tervetuloa uusille!
Mä sain just tiskit hoidettua, täytekakku ja munavoi kylmässä, pullat ja pasteijat pakkasessa, huh. Ikäännyn maanantaina, ollaan perinteisesti tarjottu kakkukahveet perheen kesken. Noh, nyt sitten onkin tulossa vähän enempi porukkaa ja koko viikko onkin mennyt siinä että joka päivä olen jotain tehnyt. Ihanaa leipoa! Vielä kun olisi kunnollisen kokoinen keittiö ja monitoimikone!
Kissoista on ollut puhetta, täältä löytyy kolme! Neljännen haluaisin ja otankin jahka joskus saadaan se oma koti ja enempi tilaa.
Isyyspakkausta minäkin mietin, varsinkin esikoista odottaessa, en vaan saanut aikaiseksi mitään hommata. Ja mielestäni äitiyspakkaus on sanana aika harhaanjohtava sen sisällön huomioon ottaen. Tai no, onhan sielä äitille terveyssiteitä ja naisten kondomi... Varpajaisia varten ostin miehelle kaljat ja jonkun viinapullon sekä pienen "pokaalin" ja mietin muuten jälkikäteen että miksiköhän ne miehet niitä varpajaisia viettää? Kun voin kyllä kokemuksesta sanoa että kyllä se nainen on joka isomman homman siinä synnytyksessä tekee...
Mies katseli tänään paitoja yms. itselleen eri nettisivuilta ja törmäsi sivustoon jossa myytiin vauvan valkoisi bodeja tekstillä: "Isäni toivoi suihinottoa". Olin ihan järkyttynyt, siis tilaako joku tollasia? Huh. Kyllä mun ainakin tekisi pahaa lapsen puolesta jos jonkun raukan päällä tuollaisen näkisin!
Ja vielä omaa napaa: potkuja ja liikkeitä todella selvästi joka päivä. Tulee myös herkästi tohon mahan "pintaan" selinmakulla kun olen ja vähän härnään. Neuvola on vasta loppukuusta, eli sen tarkempia kuulumisia ei ole. Meidän neuvolasta ei muuten saa tietää vauvan sykkeitä, pelkät äänet vaan kuunnellaan ja merkataan plussa neuvolakorttiin... Meinasin kysyä tästä asiasta jahka seuraavan kerran menen, kun on jo pitkään häirinnyt kun näemmä osa tälläistäkin tietoa neuvolasta saa.
Masu kasvaa hyvin on jo vähän ongelmallinenkin. laskettiin viime viikolla esikoisen pinnasängyn pohja alas ja nyt joudunkin sitten varvistamaan ainakin pois nostaessa että saan tytön pois sängystä. Maha ottaa reunaan kiinni ja painaa ikävästi, mutta kun nousen varpailleni niin saan mahan tavallaan pinniksen reunan päälle... Eikä ole tätäkään hommaa enää kun 20 vk jäljellä
Jeps. Nyt mammimaan että jaksaa huomenna herkutella!
NPS ja Jooseppi 20+2. Puolet jo mennyt! =)