Heipat! Monesti päivässä käyny tääl, mut millään en oo jaksanu mitään kirjottaa..
upp, hyvä idea antaa isänpäivänä paketti
Pitäski ruveta oikeasti sitä keräilemään jo.. Kun täältä käsin kauhean hankala noita, pitää ihan kaikki yrittää ostaa jostain muualta. Hetken mielenhäiriössä ajattelin, olisiko raskaustesti hyvä pakettiin, tai ovistesti
Mahtaishan ne lentää ainaki meillä roskiin..
Maanantaina kävin neuvolassa. Painoa tullut lähtöpainoon 3,6 kiloa ja painonmuutos/viikko oli +0,630. RR oli 91/52 ja Hb 106. Kohdunpohjan korkeus oli 17cm, eli yläkäyrillä mennään. Mut niin se tais olla esikonki aikaan. Pulssin kohdalle terkka merkinnu 154, vaikka puhu et 140 molemmin puolin oli. Tuo 140 oli kai lepopulssi.?
Paineista ja Hb:stä terkka oli huolissaan. Siis Hb noin alhainen vaikka olen syöny rautalääkettä 1tabl/päivä. Nyt mun täytyy syödä joka toinen päivä 2 tabl ja joka toinen 1 tabl. Ens keskiviikkona sit käyn taas Hb:n mittaamassa.
Viime yönä heräsin pariksi tunniksi pyörimään. Heräsin pissahätään, kävin ja olin jo saamassa unen päästä kiinni, kun esikko heräs itkemään. sitä sit silittelin, kunnes tuli isompi hätä. Pikimustaa ripulia tuli pöntön täyteen, johtuu varmaan tuosta rautalääkkeen lisäyksestä. Sit menin takasin maate, niin alkoi mielettömästi närästämään. Varmaan tunnin pyörin siinä ennen ku sain unen päästä kii. Joo ja tais tietty tehdä myös ne iltapala-mansikat tehtävänsä. En enää ikinä aio syödä niin paljon mansikoita kerralla
Oikein ahmin niitä.. :x
Piti mun kyllä kommentoida jotain, mut en nyt muista. Pitäs joka päivä kirjottaa tänne et muistaa mistä puhuttu
Lähdetään yhden maissa ajelemaan Ivalossa mutkin. Matkaa tulee 140km suuntaansa, mut siellä lähin pankki ja katsastuskonttori. Mut mikäs se on ajellessa ku mies kuitenki puurtaa tuon autotallin kanssa.
Ensi viikolla olis sit esikon 3v synttärit. Eilen jo aloittelin siivousprojektia, mut pitää ottaa rauhallisesti, ku tuntuu et joko alkaa supistelemaan tai huimaamaan.. Pitäs tänään varmaan koittaa kattoa eineksiä Ivalosta, siellä kuitenki parempi valikoima ja ehkä vähän halvempaa ku täällä.
Nyt olis vielä pari tuntia aikaa ennen reissuun lähtöä, pitäs varmaan käydä juniorin kans ulkona..
Huomenna sit poksuu
Myräkkä ja keiju 18+6