Tervetuloa
Nuusku! Jos haluat tietojasi tuohon ekan sivun listaan niin ilmoita siitä täällä tai mulle yv:nä, ja laita viestiisi ne oleelliset tiedot mieluiten punaisella ja boldattuna niin huomaan sen
Ohjeet siihen löytyvät ekan sivun listan ihan lopusta jos on tarpeen.
Tänään koottiin
pinnasänky Petasinkin sen valmiiksi mutta laitoin sellasen suojamuovin petivaatteiden päälle ettei pääse pölyyntymään
Harmiksi vaan selvisi että mun ostama kissaverkko ei toimi ollenkaan, se on sellanen yhtä palaa oleva verkko"huppu" joka vedetään pinniksen päälle. Tarkoittaa siis että aina jos haluaa vauvaan yhtään koskea niin koko verkko pitää kuoria pois sängyn päältä.
Tosi epäkäytännöllinen, harmittaa että menin ostamaan
Mutta pakkauksesta ei käynyt ilmi että se on sellainen, luulin että olisi ollut sivusta avattava (jos itse suunnittelisin kissaverkon, siinä olisi sivussa joku vetoketjullinen läppä mistä pääsis tarvittaessa käsiksi vauvaan ilman että tarvii koko p...aa repiä sängyn päältä pois. Luulis että joku olis sellaisen jo älynnyt suunnitella, mutta näköjään ei :stick
. Kun pinnis tulee meillä ihan sängyn viereen ja siinä on laskettava laita niin tarkoitus olisi ettei esim. yösyöttöä varten tarvis välttämättä itse edes nousta sängystä. Ja jotain kireetä verkkoa kuoriessa joutuis todellakin nousemaan ja näkemään paljonkin vaivaa. No, päätettiin nyt miehen kanssa että jätettiin se verkko pinniksen päälle nyt, jotta kissat tottuu siihen että pinnikseen ei pääse, ja otetaan se pois sit kun vauva on syntynyt ja katsotaan että yrittävätkö silloin enää edes päästä pinnikseen. Jos yrittää niin pitää keksiä jotain. Tulipas pitkä sepustus yhdestä kissaverkosta, mutta harmitti niin :headwall: No, anyways oli tosi kiva nähdä pinnis koottuna ja pedattuna siinä odottamassa
Miten muuten te muut joilla esikoinen tulossa, aiotteko antaa miehelle
isänpäiväkortin tms? Itse ajattelin antaa kyllä kortin (mutta en lahjaa), koska jotenkin tuntuu hölmöltä ajatella että toinen olisi isä sitten vauvan synnyttyä - joka voi olla jo parin viikonkin päästä - mutta ei muka nyt. Jos vaikka BK kuolisi kohtuun tänään niin pitäisin meitä kyllä lapsensa menettäneinä vanhempina ennemmin kuin alunperinkin lapsettomina, jos tajuatte mitä tarkoitan. Kun muksu on jo niin kookas ja möykkää tuolla kohdussa niin että näkyy ja tuntuu niin koen kyllä itseni sen äidiksi ja mieheni isäksi. Tai näin nyt itse olin miettinyt.
Rödluvan ja Beetakingi 34+1