Sunnuntaita :wave:
Voi elämä mitä liitoa taas on ollut, huh! Kaiken kiireen päälle vielä hirmuinen
pesänrakennusvietti Onko teillä muilla? Siis siivoaminen on kivaa (?!?!), touhuan, puunaan ja pistän tavaroita paikoilleen. Nythän olen sitä mieltä, että pitäisi heti aloittaa kaikki remontit, mitä on vuosien varrella suunniteltu, muuttaa huonejärjestyksiä ja ja ja... Ihan hullun hommaa!
Toisaalta, annan itseni nyt paahtaa täysillä, suunnitella ja touhuta, epäilen, että tämä homma loppuu kuin kanan lento... jos/kun pahoinvointi alkaa, niin se on vaakatasoa sitten seuraavat viikot
Isommat sisarukset meillä sama tilanne kuin miltsu76 ja Almandiinilla, eli vanhin on jo 18v
Olen toisaalta niin onnellinen tästä tilanteesta, ollaan juteltu lasten kanssa, että mitäs jos teille tuleekin vielä pikkuinen sisko tai veli. Vain yksi lapsistamme on edelleen vähän sitä mieltä, että mitäs jos ei nyt kuitenkaan tulisikaan. Hänkin varmasti uutiseen sopeutuu, mutta onhan tämä uusi tilanne meille kaikille. Vauvaperhe-elämä on jo aika kaukaisissa muistoissa. Osa lapsista lähtee lähivuosina opiskelemaan ja muuttaa ainakin viikoiksi pois kotoa. Jännittävä elämäntilanne, odotan innolla! Pienemmät alakoululaiset tulevat varmasti hullaantumaan vauvaan, ainakin niin kauan, kun ei näy kakkavaippoja ja kuulu kovaa itkua
Turvotusta kyllä löytyy... Ehkä minusta vain tuntuu, mutta ihmiset kyllä tuijottavat vatsanseutua... Olen "vatsakas" muutenkin, vähän on ylipainoa ja kaikki vatsan seudulla, ja nyt vielä turvotukset päälle :| Omat vaatteet menee kyllä ihan normaalisti. Minulla on maha pullahtanut esiin aina joka raskaudesta tosi alkuvaiheessa. Nyt on painoa 10kg enemmän kuin aikoinaan esikoista odottaessa ja vatsa tässä välissä venytetty viisi kertaa, niin ei se paljon muuta tarvitse!
miltsu76, teillä on jännä päivä huomenna, mahtavaa! Pidän peukkuja, että kaikki hyvin ja pikkuinen voi hienosti :heart:
Selailin kalenteria ja päivät on niin täyteen buukattuja, että toivon reilun kahden viikon kuluvan siivillä! Sitten pääsee itsekin neuvolaan ja siellä pitäisi sopia alkuraskauden ultra-aika. Odotan sitä tosi kovasti, että päästään tarkistamaan masun tilanne :xmas:
Oma napa voi ihan hyvin, väsymys on edelleen kovaa. Tekisi mieli ottaa nokosia ja väkisinkin tulee haukoteltua pitkin päivää. Olen aina nukkunut tosi hyvin yöt, mutta nyt olen parina yönä heräillyt ja nähnyt ihan ihme unia. Tänään pariinkin otteeseen olin aivan paniikissa, että mitä housuun lorahtelee, mutta vessareissu paljasti vain enemmän valkovuotoa. Pieni pelko on takaraivossa koko ajan, että meneekö kaikki hyvin.
Tsemppiä kaikille, hyviä vointeja ja aurinkoa :wave:
Karhunvatukka ja "vielä nimetön" 4+4 (päivät matelee....
opcorn