Kathii, täällä edetään kans päivä kerrallaan ja keskitytään vaan rauhalliseen oloon ettei tulis hermoiltua turhaan. Onneksi miehen kans puhutaan avoimesti kaikesta niin saa vähän mieltä helpotettua kun ääneen huolen sanominenki jo helpottaa.
Ootko menossa alkuraskauden ultraan?
Toothie, niin tosiaan on! Itsehän en ole päässyt vielä edes ekaan neuvolaan mutta ultrat jännittää jo ihan sikana!
Dopplerista, tuo sydän äänien kuuntelu neuvolassa onkin jännä homma kun meillä ei neuvolassa ole edes mahdollisuutta ultraan tai sydänäänien kuunteluun, enkä saanut kuulla ääniä rv8 (ei ollut laitetta) ja rv12 ultrassa ei edes ehdottanut sellaista, joten olin kyllä tyytyväinen että olin kotona päässyt äänet kuuntelemaan.
Täällä kans
kauhee nälkä, eikä tarvis kun kuitenkin pystyy syömään vaan pikkuannoksia.Juon korkeintaan 2 kuppia kahvia päivässä ja oon käsittäny ettei semmonen määrä haittaa. Noita ruoka kieltojaki on ihan hulluna ja joka maassa erit, mulla ainakin tuottaa hankaluuksia muistaa aina että oliko tässä ruuassa nyt jotai mitä ei sais syödä.
Jotenkin tämän raskauden oireet tuntuu helpommilta kun viime kerralla, ainakin vielä
Viimeksi olinkin pahoinvoiva ihan alusta asti ja nyt se ei onneksi ole vielä alkanut! Hajuaisti ei myöskään tunnu vielä vahvistuneen ja siksi pahaoloki varmaan pysyy nyt pois..voi tosin johtua siitäkin että nenä tukossa allergiasta koko kesän niin ei pääse haistaan kaikkea
Onko muille määrätty allergiaan pillereitä kesäksi? Itsellä nyt kauhea kurkun kutina ja sain kyllä reseptin cetiriziini tapletteihin mutten oikeen uskalla syödä niitä kun paketissakin lukee ettei suositella mutta voi ottaa lääkärin määräämänä..
Ulkomaille lähdöstä, toukokuussa lähtään Barcelonaan, mutta viikkoja ei oo sillon vasta kun 10-11, niin ei varmasti vaikuta vielä mihinkää. Tosin on yleensä syksyllä tehty toinen reissu joka jää kyllä nyt väliin
Tavaroista, meillä on iso asunto ja oma huone pienelle..ilman tavaroita
mitään ei uskalleta ostaa ja varmasti vasta rakenneultran jälkeen tulee semmonen varmuus että uskaltaa isompia tavaroita kuten pinnasänkyä ja rattaita alkaa katteleen. Tosin kadulla huomaa jo valitsevansa eri rengas vaihtoehtoja ja vaatteiden osto himottais jo hulluna!
Ma&Mi ja riisi 5+5