**Joulukuun inssipiinailijat**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiti-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dreamer mä olen tosi pahoillani! :hug: :flower: :hug: Ei tällaisessa tilanteessa ole sanoja. Toivottavasti sun vierellä on joku jolle puhua kun on todella vaikeaa.
Hyvät joulun toivotukset kaikille!!! Merry :xmas:
Meillä jouluna pupuillaan kun kemiallisen raskauden takia ei inssiä ehditty tehdä tässä kuussa. Tammikuussa sitten viides edessä.

Kiitos Sahrami & Hobelix.. Ei ole oikein ketään kelle voisi puhua.. yhdelle ystävälle olen yrittänyt, mutta hän on myöntänyt ettei tiedä mitä tekisi.. ystäväni kun ovat suurin osa niin nuoria, etteivät he vielä lasta haluaisi vuosiin.. Ja yksi ystäväni hylkäsi minut, koska olin liian surullinen hoitojen vuoksi.. mutta onneksi on mies ja jäätelöpaketti :D *pakko jotain huumoria repiä*

Lämmintä ja herkkujentäyteistä joulua teille kaikille rakkaat siskot!! :xmas: :xmas: :xmas:

Piinapäiviä vielä vietteleville toivon pitkiä hermoja ja sitten sitä parasta lahjaa, eli plussaa testiin! :xmas: Pudonneille iso ja lämmin :hug: sekä lisälohduksi jättikokoinen suklaarasia....

Hobelix ja Sahrami73, samanlaista joulunviettoa tälläkin tiedossa, eli pupuilua. :xmas: Ja joulun kunniaksi myös pieni usko siihen luomusti onnistumiseen täytyy tietenkin säilyttää. :heart:

Dreamer-88, sinulle luja :hug: !! Toivottavasti saat täältä palstalta hieman tukea ja voimia, ja parasta varmaan kuitenkin on se, että sinulla on tukeva ja ymmärtävä mies siellä, jonka kainaloon pääset kun siltä tuntuu.

Lämpimiä ajatuksia ja joulun tuoksua täältä teille kaikille lähetellen,
Kurreliini

Lauantai 22.12

Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp21/29-31/pp8
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 22/?/pp3
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp23/25-31/pp9
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp24/?/pp10
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp24/28-32/pp10
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp27/28/pp15

Pudonneet: :hug:

Dreamer88
Popsy

Haamuilleet: ;)

Plussanneet: :heart: [/quote]

Sahrami73, otin sut listasta pois mut toivotaan kuitenkin luomu-onnea teille...!! :xmas: Ja kiitti tsemppauksesta, toivotaan meillekin inssi-ihmettä ja supersimppoja =)

Ja luomuilu-onnea toivottelen myös Kurreliinille!!! Tee sama kuin Pupuvaimo ja ota tärppi välikierrosta! :whistle: :heart:

Kuinkas seela-matildan ja onneliinan piinailut...?
Oireita, testauksia..?

Kiva lukea teidän juttuja! Vaikka siis kipeistä aiheista puhutaan.

Mulla meneekin tällä kertaa aika jännäksi. Testasin siis neljä päivää sit negan ja jätin luget pois. Mutta eipä vielä täti ole tullut, vaikka inssistä (ja oviksesta) on yli pari viikkoa. Ja sit mittailen noita lämpöjä 37,3...
Olin kyllä jo ihan heittänyt toivon menemään... Hmm.

Onneliina, onko testejä kaapis? Meinaatko testata? =)
Minkäslainen tilanne teillä oli inssipäivänä, oliko yks vai useampi folli, entä simpat? Voi toivotaan et se ensimmäinen plussa napsahtais vihdoin meidän pinoon sulta!!! :flower:

Kamilla:
En millään uskaltais testata uudestaan, ellei nyt sit menkat ois ihan reilusti myöhässä. Eihän ne vielä sitä edes ole.... Yritän kai suojella itseäni pettymykseltä. Testejäkään en viitsi varalle ostaa, kun en malttaisi olla läträämättä...

No keskiviikkona voisin testata, jos sinne asti pääsisi.

Mulla on kaksiosainen kohtu, joten on pyritty siihen, että olisi vain yksi folli. Lisäksi vasen munatorvi on tukossa, eli vain oikeanpuoleiset munasolut kelpaa... Ekassa ultrassa, tais olla kp 10, näkyi just oikealla 17mm folli ja pari päivää sen jälkeen, inssipäivänä, oikealla ollut munis oli luhistunut. En sit enää saanu sitä pregnyliä kun näytti puhjenneelta. Simppoja matkalle pääsi 35miljoonaa, mutta lääkäri vähän ihmetteli tuotoksen korkeaa viskositeettiä. Mitähän se on? No toivotaan tosiaan, että on silti ihan toimivaa...

mahtavasta kannustuksesta huolimatta, tuntuu et nollille taas mennään..

oon taas tikkana tarkkaillut lämpöjä ja tänä aamuna oli laskenut selvästi. nyt enää 37,1, kun oviksesta lähtien ollut jotain 37,3-37,8. Lisäksi rinnat on ihan tooosi kipeät, just niin kuin mulla aina ennen tätiä.

No ei sille mitään mahda. Helpottaa, että sitten tammikuun lopulla on tiedossa eka IVF.

Mua jotenkin harmittaa miehen puolesta. Se tulee pettymään taas niin paljon. Se kun on ihan varma että nyt siellä mahassa joku asuilee. Eikä se meinaa millään uskoa, kun ihan realistisesti yritän sanoa, että ei se nyt ihan välttämättä niin vielä ole. Voi sitä. Tiedän, että sit ku vuoto alkaa, niin se vielä yrittää hetken uskoa ja selittää, että raskauden aikana voi olla samanlaista vuotoa... Miten teillä miehet?

Omalla miehelläni on jo yksi lapsi, joka onkin ollut ihana juttu mullekin. Saa siis leikkiä kotia... Mutta huomaan, että mies on kans turhautunut tilanteesta, kun se niin kovasti toivoisi toista mun kanssa. Eikä se ehkä kehtaa näyttää mulle sitä sen tuskaa, ehkä se pelkää, että otan sen itseeni. Kai se yrittää vähän keventää mun taakkaa..

Sunnuntai 23.12

Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp22/29-31/pp9
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 23/?/pp4
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp24/25-31/pp10
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp25/?/pp11
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp25/28-32/pp11
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp28/28/pp16

Dreamer88
Popsy

Onneliiina
, mä en "ymmärrä" noitten lämpöjen mittaamisten päälle mitään, miten niitten kuuluis mennä jos on tärpännyt...? Mut tätiä ei vieläkään näy, et kyllä mun mielestä sulla näyttää aika hyvältä!!
Eikö jo testiä...? B) :xmas:

t.malttamaton :wave:

Onneliinalle paljon onnea jos vielä testailet :flower: =)
Mäkään en noista lämmoista tajua mitään,,,, enkä luottaisi niihin kyllä on pakko sanoa, vois sulla hyvinkin vielä olla mahkut :whistle:
Itse en edes mittaile kun ne on aina niin alhaalla..
Mulla ei mitään uutta, rintoja joskus aristaa. Ja masussa vasemmalla jotain aina sillon tällon "tuntuu", äsken kun istuin tuntui "tärähdys" masussa, vaikee kuvailla. Taas näin unta että vauva olis masussa, mulle joku keijuolento kertoi sen olevan tytto... huiiii........ kyllä nyt mielikuvitus on päässyt valloilleen :laugh:
Valkkista EI ole, joten sen takia en usko tärppiin. Eniten kauhistuttaa jos pitää jättää ensi kierto väliin jos apteekit on kiinni enkä saa uusia lääkkeita kun vasta ensi vuonna :headwall: mutta sitä en halua pohtia ihan vielä..

IHANAA JOULUA TEILLE KAIKILLE!!!!!!!! :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas:

Iik, en mä vaan uskalla testata!
Ja onneksi ei ole testejäkään lähettyvillä! pelastus!

Oon mittaillut noita lämpöjä 4 kiertoa ja se on aika mielenkiintoista, kun huomaa, et ne tosiaan nousee loppukierrolle. Nyt taas oli noussut, 37.4... Ja rinnat on ihan sairaan kipeet...

Ilona G, mul on vähän sama juttu, et jos nyt ei tärppää, niin ensi kierto menee vähän hukkaan, kun lääkäri on lomalla.
Ja valkkarijuttu kans. Ei oo. Ja sen takia en usko et tärppäis.

Maanantai 24.12

Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp23/29-31/pp10
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 24/?/pp5
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp25/25-31/pp11
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp26/?/pp12
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp26/28-32/pp12
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp29/28/pp17

Dreamer88
Popsy

Päivittelenpä tätäkin ketjua aikani kuluksi :)

Hyvää aatto-illan jatkoa kaikille! :wave: :heart:

Onneliina, miten sie maltat olla testaamatta? Mie en kyllä malttais! Hui, jännittää sinun puolesta!

Mites muut piinailijat jaksaa?

Mie olen näköjään hännänhuippu tuolla listassa :) Jäänköhän mie tänne sitten yksin piinailemaan?

Mukavaa joulupäivää kaikille! :xmas:

Huomenta! Olipa kivat joulujuhlat eilen!

No just siks en uskalla testata, kun haluaisin sitä niin kovasti, enkä haluaisi pettyä!

Rinnat on kyllä ihan kipeät, olleet jo monta päivää. Ja lämmöt tosiaan vieläkin 37,5. Mut jotenkin en silti itse usko että olisin raskaana ja taisin jopa eilen vähän nauttia liikaa viiniäkin. Mahassa kyllä tuntuu ihan tavalliselta, että tuskin siellä mitään on.

Mut ehkä ehkä ehkä, jos uskallan, niin testaan kyllä tänään.

Hellää joulupäivää kaikille!

Kyllä toi mun mielestä onneliina aika selvältä jutulta vaikuttaa! Niin selvät oireet, et taidat tuoda pinon ensimmäisen plussan!!! :heart: :flower: Tulethan kertomaan kun tulos varmistuu!!

iiks, en nyt haluaisi antaa yhtään turhaa toivoa itselleni!

Äitikin oli sitä mieltä että ihan turha testata, rahat menee hukkaan. Se oli sitä mieletä että nyt ihan rauhassa vaan, ja parempi olla ajattelematta koko asiaa. Helppoa!

Tiiti: mä oon tunnelmassa mukana sun piinailuissa, toivottavasti tärppäis! Tuntuukos kiinnittymiskipuja? Eiks nyt vois olla sen aika...

Huomenta!

Onneliina, ei varmasti onnistu tuo et olis ajattelematta koko asiaa. =) Hui, voin vain kuvitella sinun tunnelmat, ku mieki jännitän täällä sinun puolesta!

Mites Kamilla jaksaa? Onko muut pinolaiset lähteneet joululomalle ja hylänneet meijät?

Mulla on ollu maha parina päivänä epämääräisen tuntuinen, välillä vähän kipeä, välillä muuten vain outo :/ Toivo on vieläkin korkealla mutta usko meinaa aina välillä loppua. Vakuuttelen kuitenkin itselleni että kyllä tämä nyt onnistuu.

Oon viettänyt joulun töissä, aika apea joulu ollut siis. Nyt ois vielä 5 tuntia töitä ja sitten viikon vapaa :D Ihanaa! Lähdetään tänään sukuloimaan ja tullaan loppu viikosta kotiin. Uusi vuosi vietetään varmaan kiltisti kotona, kun en halua selitellä juomattomuuttani kellekään.

Hauskaa tapaninpäivää!

Aamulla mittasin taas lämmöt ja oli laskenu selvästi. Nyt alko sit vuoto ja kauhee surku. Et ei se nyt sitten vieläkään ollut totta.

Seuraavaksi sitten luomusti yksi kierto ja sit ivf.
Uskalsin nyt ensimmäistä kertaa laskea, mones yk tää oli. 29.
Ärsyttää, etten mennyt hoitoon jo aikasemmin. Nyt alkaa tuntua, et IVF on ainoa keino, jolla minä voin ikinä tulla raskaaksi. Jos nyt sitten sekään auttaa.

Onneksi mies on tukena ja lohduttaa, että ei tässä mitään epäselvää ole, että mihin ollaan matkalla. Ja äiti tukee myös. Ja joulu on ollut ihana, vaikka muistuttaakin siitä samasta pettymyksestä, joka oli vuosi sitten. Ja sit sitä muistaa sen, että silloin ajatteli, että "no, kyllä nyt sitten ensi jouluun mennessä jotain tapahtuu.... ja varmasti meillä siihen mennessä on lapsi". Ei vaan pitäis pitää listaa pettymyksistä!

Onneksi miehen lapsi tulee kohta tänne, sitten ei niin ehdi miettiä murheita.
Pitää olla onnellinen siitä.

Ehkä mun pitäisi rueta pitämään päiväkirjaa, sen sijaan et kirjoitan näitä tänne...

Tiiti: ihana, et pääset kohta lomalle, sit vaan rauhallisesti ja kaikkea ihanaa!

Keskiviikko 26.12

Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp25/29-31/pp12
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 26/?/pp7
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp27/25-31/pp13
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp28/?/pp14
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp28/28-32/pp14
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp31/28/pp19

Dreamer88
Popsy

Tiiti, kiitos kysymästä, hyvin täällä jaksellaan! Oikeastaan vois sanoa et paksusti, sen verran on tullut kinkkua ja suklaata popsittua joulun aikana.. :saint: Oireita ei oo minkäänlaisia eikä kyllä odotuksiakaan...
Meillä tosiaan simppatilanne oli niin surkea inssissä et ei oo mahiksia juuri nimeksikään. Täti tulee varmaan ens ma/ti mut voi olla etten silti malta viikonloppuna olla testaamatta, yks raskaustesti tuolla kaapis olis...
Ja piinaillaan kyllä sun seurana loppuun asti, puhallan sinne paljon plussatuulia :whistle:

Täällähän on monta, jolla on tosi piinapäivät menossa! Seela-matilda, Ilona ja Ruusunen. Tulkaahan kertomaan tänne kuulumiset, onko testailtu/onko oireita..? =)

Onneliina, oltiin näköjään samaan aikaan linjoilla... Voi itku, oon pahoillani...!!! :hug: Näytti jo niin lupaavalta.... :( Tää on niin tätä
pa***a, aina se samperin täti tulee vaikka kuinka
yrittää estellä... |O

Voi ei Onneliina! Tosi ikävä kuulla! :hug: On hyvä että pahaa oloa pystyy purkamaan johonkin, vaikka tänne kirjoittamalla! Monikaan ei varmasti pysty puhumaan läheisilleen, purkamaan kaikkea sitä tuskaa mitä lapsettomuuteen liittyy. Voimia eteenpäin!

Kamilla sun tilanne on varmasi ikävä, tilanteessa jossa lääkäri ei ole juuri toivoa antanut, ei varmasti uskalla itsekään juuri toivoa. Toisaalta joka kierrossa on aina se pieni toivo, ainahan sitä haluaa toivoa! Tsemppiä! :hug:

Kamilla ja Onneliina, kiva että ootte hengessä mukana piinailemassa minun kanssa. Kiitos! :flower:

Vielä tunti töitä ja sitten vapaille :D

Voi ei ei ei Onneliina...... :headwall: :( Ompa siis todella epista, ma niin luulin etta sulla oli plussa vieraillut.... :(

Tanaan olis sit se testipaiva mutta kun ei oo testia!! Tosin, mahassa kouraisi todella inhottavasti yolla, herasin oikein siihen. Tanaan maha on ollut himppusen arka, taitaa olla sita menkkoja edeltavaa varoitusta. Joka vessareissulla pelkaan pahinta :'(

Kukas tassa olis seuraavaksi testailemassa??????? Oireita kellaan????? Mulla ei sit mitaan :(

Seela-Matilda ja Ruusunen, huhuuuuuuu??? Mika olo??? Kamilla, Tiiti, miten menee nyt??? Keitas muita taalla viela luuraa?? Toivottavasti kaikilla oli ihanat joulut =) ja eikun valtavan hyvaa uutta vuotta kohti, eikos niin mimmit!!! =) :flower:

Tiiti, toihan siinä onkin ku lääkärikin sanoi, et tää nyt on vähän turhaa ruiskuttaa 400 000 simppaa, ku niitä pitäis olla vähintään 2milj. Tiesin sen toki itsekin ja olin pettynyt ja vihainen kun näin tuloksen. Et täytyy kyllä sanoa et maailmankirjat on tosiaankin sekaisin jos nyt tärppäis. Luin jotain vanhoja inssiketjuja ja jollekin oli lääkäri sanonut et inssissä pitäis olla 10 milj. simppaa et olis mahiksia. :laugh: :laugh: , meillä sellaisia lukemia on vain unissa :kieh:

Noh, pakko yrittää uskoa et ICSI:llä tärppäis... Toivotaan et mun munikset on hyväs kondikses ja kaikki natsais.

Ilona G, nyt vaan kipin kapin testiä ostamaan =) Tuot pinoon ensimmäisen plussan!!!

onneliina, onko mieli yhtään parempi...? :hug:

Yhteistyössä