Peepee77, Jasmyn, Tiiti ja Cattus oli tosi ikävää kuulla, ettei kellään teistä ollu tärpänny! Nyt sitten tsemppiä Pupuvaimolle ja muille piinailijoille loppupiinailuihin! Jonkun on pakko onnistua!
Ittelläni alko jälleen eilen menopurin piikittely ja ens tiistaina ois kontrolli. 2 tai 3 follia ois kuulemma ihanne määrä inseminaation onnistumisen kannalta eli siihen pyritään. Jos tällä kertaa ei tärppää, niin sitten ois ilmeisesti joulukuun alkupuolella vuorossa ivf. Toivottavasti nyt tärppää, kun onhan noi ivf-hoidot taas astetta rankempia.
Täällä on ollu paljon keskustelua painosta, joka on ollu mulle pitkään aika arka asia, koska oon laihtunut tässä viimesen neljän vuoden aikana n. 10 kiloa. Mun hormonitoiminnan kannalta se ei oo ollu hyvä asia, koska en ovuloi. Nipellä ja Ruususella on kuitenkin varmaan kyse ihan normaalista laihuudesta, jos ootte aina ollu yhtä hoikkia. Eli ei varmaan syytä suurempaan paniikkiin. Ite oon vähän yrittänyt lihottaa ja oonkin saanut muutaman kilon lisää. Lääkäri oli eilen ihan fiiliksissä, kun kuuli, että kiloja on tullu. Mulla toi painon nostaminen ei vaadi kyllä muuta kun liikunan vähentämistä, joten aika helppoo on ollu. Koiran kanssa oon kyllä lenkkeilly entiseen malliin ja käynyt ainakin kerran viikossa salilla, jotta pää pysyy kasassa.
Haleja teille kaikille ja peukut pystyyn kaikille piinailijoille!!! :hug: