**Joulukuun inssipiinailijat**

Peukut pystyssä täällä Pupuvaimo.. Hyvälle noi oireet kuullostaa :) Mulla alkaa menkat loppua (kp 5) ja huomenna on SSG.. Kauhea päänsärky vaan ollut 27 tuntia, ei auta lääkkeet, ei mitkään.. :ashamed: Etenkin pystyssä olo tuskaa.. onneksi vain yksi koe enää (johon pitäisi lukea :( ).. Huoh..

Kuulumisia piinailijat? :)
 
Kurreliini; joo, nyt ymmärrän. Noi klinikoiden aukiolojutut ja ovulaation ajoittaminen virka-ajalle on se haasteellisin homma tässä kasvattelussa..
Mut toivotaan nyt oikein kovasti! Syö hyvin ja rentoudu ja eiköhän ne rupea pulksistumaan...

Itselläni on ollut vähän huono olo. Lämmöt koholla vielä tänä aamuna 37,5.

Osaisko joku sanoa, että onko lämpöjen kohoaminen varma merkki ovulaatiosta? En vieläkään ihan usko... Että munasolu olisi irronnut itsestään ilman irroituspiikkiä... Grr.

Muuten ei sen kummempaa. Odottelen lähinnä, että kun lopetan luget niin tulee täti rytinällä...

Yöllä heräsin siihen kun mies silitteli mahaa ja tuli ärsyttävä olo. Kun olen ihan varma, että taas tulee vaan pettymys. Se kun on joka kierrossa ihan varma, että nyt tärppäs.
 
Mä peukutan sua täällä onneliina! Eikös lämmönnousu ole aina hyvästä, ei nyt tietty jos on flunssa tulossa mutta muutoin.... ;)

Dreamer-88, :hug: Toi on tosi kurja juttu, mutta koitahan murunen ajatella niin, että nyt ainakin löytyi joku asia, mikä voidaan korjata ja se parantaa sitten mahdollisuuksia selkeästi. Kun itellä ainakin vähän lohduttaa, kun on joku mitä voidaan tehdä ja mistä voi olla apua verrattuna vaan siihen, että kaiken pitäis olla kunnossa ja tulosta syntyä eikä mitään sen kummempaa voida tehdä kun vaan odotella ja yrittää... Kerrottiinko sulle jo tarkempaa suunnitelmaa leikkauksesta?

Kurreliini
 
Täällä tänä aamuna testattu apteekin omalla nega...yllätys yllätys. Ei tullut sitten sitä toivottua joululahjaa tähän perheeseen. Mieskin sanoi, että toivoisi jouluksi vain haikaran vierailua.
Vaikka se ihan arvattavissa oli, kun ei mitään oireita ollut, harmittaa ihan sikana. Uskon omalla kohdallani, että kyllä tää kroppa jotain oireilisi jos olisi onnistanut. Siitä huolimatta pieneen ihmeeseen silti yritin uskoa, tämä kun oli vielä vika erä näitä hoitoja. Luget lopetin nyt myös, mitäpä sitä turhaan tilannetta pitkittämäänkään.

Kolme inssiä epäonnekkaasti siis ohi. Seuraavaksi pidetään pieni tauko (=luomuilua), ainakin yksi kierto ja sitten suunnataan IVF:ään, johon en todellakaan olisi halunnut joutua. Mutta halu saada se oma käärö on niin kova, että mitäpä sitä ei sitten kai tekisi jatkaakseen yritystä.
 
Keskiviikko 19.12

Sahrami73......Puregon, Pregnyl, Luget...........kp7/?/pp
Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp18/29-31/pp5
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 19/?/pp
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp20/25-31/pp6
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp21/?/pp7
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp21/28-32/pp7
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp24/?/pp12
Popsy...3.inssi......Gonal-f,Pregnyl, Luget........kp28/30/pp14
Tinker82..1.inssi...Puregon, Menopur, Pregnyl..kp?/?/pp19


Pudonneet: :hug:

Dreamer88

Haamuilleet: ;)


Plussanneet: :heart: [/quote]

 
Dreamer88, voi itku..... :hug: Kurja juttu..! :( Mut niinkuin Kurreliini kirjoitti, on ainakin syy joka on korjattavissa.. Ja vaikka et varmaan tätä kommenttia haluaisi kuullakaan, niin sanon silti: Oot niin nuori vielä, sulla on rutkasti aikaa ja nuoruus on sulle iso etu!! Tiedän että kun halu omaan lapseen on kova, niin noin on vaikea ajatella. Mut tällaisen "vanhuksen" (33v.) silmissä olet vielä niin nuori ja aikaa on paljon. Jaksamisia!! :heart:

Popsy, :hug: Aina yhtä kurjaa toi negan näkeminen... Samassa veneessä siis ollaan. Meillä kaksi inssiä takana eikä enempää kannata kokeillakaan. Tosin mulla vielä "piinailut" kesken, mut eipä oo paljo piinailtavaa tolla simppamäärällä (400 000 pesun jälkeen). En kans olisi millään halunnut ICSI-hoitoon, mut ei se auta. Siks olinkin niin pettynyt viime perjantaina inssin jälkeen, ku tuntui et viimeinen mahis tärppiin ilman ICSI:ä vietiin |O :kieh:
 
Voi Dreamer-88, tosi ikäviä uutisia näin joulun alla! :hug:

Ja Popsyllekin halaus! Varmasti tuo viimeisestä mahdollisesta inssistä saatu nega tuntuu tosi pahalle!

(.) Inssi onnistuneesti ohi! Simppoja lähti matkaan 138 milj, aikas hyvä määrä siis :D Folli näytti lääkärin mielestä siltä niin kuin olisi vasta irronnut. Tunsinkin odotusaulassa pienen nipsaisun mahassa, jospa se olis irronnu silloin. Positiivisella mielellä mennään eteenpäin! Toivon ja uskonkin niin kovasti että nyt tärppää!
 
oi popsy, tiedän tunteen.. Vähän luulen, et mä oon seuraava.
Kauheen ristiriitaista, en haluaisi turhaan testata. Mut sit jos ei oo tärpänny niin tekisi mieli jättää luget jo pois, että ei tosiaan pitkittäisi tilannetta. Periaatteessa pitäis ottaa niitä vielä sunnuntaihin. Äh.
Tosi turvonnut ja ärsyyntynyt olo. Grr.

Mikä on ssg?
 
Aahas, kiitti Tiiti. Se vaan hämäsi, kun en tiennyt että sen voi hoitaa leikkaamalla. Mulla on toinen torvi muuten kans tukossa ja sen takia vähän huonommat mahikset, kun tietenkin avonaisella puolella vain noin joka toinen kuukausi. Niin kuin tässä kuussa...

Muttakun nännejä kihelmöi juuri niin kuin aina silloin kun menkat on just alkamassa.

Mut Tiiti sulle superpaljon tsemppiä kans; mahikset on tooosi hyvät kun tollainen armeija sinne säntää...
 
Wau Tiiti, mieletön määrä simppoja!!! Heh, vähän toista ku meidän
2 milj. ekassa inssissä ja 400 000 toisessa.. :( :$
Kyllä tuolla määrällä ajattelis tärpin tulevan, vielä kun muniskin on ollu hyvin hollilla! Plussasäteitä sinne!! :whistle:

Onneliina, koska ajattelit testata?
 
Kamilla: Ajattelin tänään jo monta kertaa, kun kävelin apteekin ohi... mut en millään raaskisi testata negaa. Iiks, halusin siis jo testata, mut ei tee mieli pettyä.

Mittasin taas lämpöjä ja vielä on 37,7. Eikä siis kipeä olo ollenkaan. Mut toisaalta on kyllä edellisissäkin kierroissa ollut ihan tädin tuloon asti.

Pitäiskö nyt kuitenkin testata? Sit jos antaa asian pitkittyä niin sit pettymys (ja menkat) tulee kuitenkin aattona. Ehkä olisikin parempi saada suurimmat pettymykset pois alta, ettei ois ihan surullinen joulu?
 
Oon ollu niin paljon töissä, etten ees oo ehtinyt palstailemaan:( Täällä siis menossa pp 7...ensi viikkoon on odotettava testailujen kanssa...vaan jotenkin taas valmistan itseäni pahimpaan, eli siihen pettymykseen. Kai sitä suojelee itseään sen verran...no toiveita siis vielä on ja korkealla onkin...ois maailman paras joululahja. Joku kyselikin mulla oli inssissä jo munirakkula puhjennut...lääkäri sanoi, että se näytti luhistuneelta ja kasaan painuneelta. Ite en kerennyt juuri mitään näkemään, kun se lääkäri aina ultraa niin sairaan nopeesti. Kumpi siis on parempi inssin kannalta, et munarakkula on jo puhjennut vai ei?
Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä ja uskoa vielä tulevaan:) Tuli aikamoinen "omaan napaan" viesti, mutta kun en oo kerennyt taas hetkeen lukemaan palstoja, niin oon vähän pihalla...yritän ryhdistäytyä tässä asiassa:)
Tsemppiä kaikille.
 
Voi Popsy, :hug: Ensi vuosi tuokoon sitten tullessaan uudet kujeet ja sen mukana myös onnistumisen!! :xmas:

Tiiti, vautsivau! :D Sä piinailet sitten vuoden vaihteessa, eikös vaan? Ja myöskin seela-matilda, vuoden vaihteessa on teilläkin jännät päivät.. :xmas:

Onneliina, mä ehkä testaisin ennen aattoa, mutta oonkin tämmönen hätähousu ja aivan liian malttamaton kaiken suhteen..... :xmas:

Omasta tilanteesta sen verran, että en saanut mitään ovisplussaa testiin ja kun soitin klinikalle, niin kätilö oli sitä mieltä, että ohi on siis mennyt eikä kannata tähän kiertoon mitään inssejä tehdä ja muutenkin oli jotenkin niin negatiivinen... grrr... :kieh: Ite kun oon sitä mieltä, että ovis on tosiaan vasta tulossa mutta kun ei tiedä yhtään milloin näillä kotikonsteilla... pitäisköhän ostaa ultralaite kotiin..? Oisin tavallaan halunnut sen inssin tehdä tänään "varuilta", mutta ei nyt sitten tehdä. Harmittaa kyllä, mutta nyt on sitten pakko näyttää niille luomusti, ettei se mitään ohi ole mennyt... :LOL: No, toisaalta ihan hyvä, tulee pakostikin tämmönen hermolepo joulun ajaksi, kun ei oikeesti tartte piinailla, vaan ootellaan vaan uutta vuotta alkavaksi ja sitten valtaisalla innolla ja kaikin keinoon uuteen taistoon.

Kivoja joulunaluspäiviä,
Kurreliini
 
Onneliina, jokos oot testannut? Sullahan vaikuttaisi aika lupaavalta, lämmöt ja kihelmöinnit..
Mulla kanssa ohjeen mukaan olisi lugeja periaatteessa pitänyt jatkaa huomiselle, mutta oon ennenkin jättänyt ne negatestiin. Ja nyt menkat olisi vielä tulleet sitten just jouluksi, ja sitä en halua!

Ja Kamilla, äläs nyt luovuta! Eihän siihen tärppiin lopulta tarvita kuin se yks sinnikäs siimahäntä. Maailmassa tapahtuu paljon oudompiakin asioita ;)

Oma harmitus on vielä jotenkin aisoissa, mutta luulen, että kun menkat alkaa (tod.näk. tänään.. ), iskee se pettymyskin toden teolla.
Pettymystä lisää vielä se, että lääkäri kun nimenomaan vielä tämän inssin yhteydessä sanoi, että nyt on kaikista parhaimmat mahikset onnistua (aiempiin insseihin verrattuna), mutta ei se vauva vaan halua tulla!

Plussaonnea kaikille! Tehkäähän oikein plussa-aalto näin vuoden loppuun!
 
Plups, putosin.

Tai ihan kohta viimeistään. Eli eilen testasin negan. No, ei se mitään, nyt vaan ensi kierto luomuna ja sit IVF... Vähän tuli itkeskeltyä, mutta tosiaan, oli parempi nyt ku lähempänä aattoa...

jätin kans luget pois..
 
Torstai 20.12

Sahrami73......Puregon, Pregnyl, Luget...........kp8/?/pp
Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp19/29-31/pp6
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 20/?/pp1
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp21/25-31/pp7
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp22/?/pp8
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp22/28-32/pp8
Tinker82..1.inssi...Puregon, Menopur, Pregnyl..kp?/?/pp20


Pudonneet: :hug:

Dreamer88
Popsy
Onneliina

Haamuilleet: ;)


Plussanneet: :heart: [/quote]

[/quote]


Tiiti, tuliko toi pp1 oikein, oliko inssi eilen keskiviikkona..?

Halit pudonneille, ens viikolla saan varmaan lisätä itseni samaan listaan :(
Tosin rupesin miettimään et onko varma että täti tulee sittenkään Popsy ja Onneliina...? Olisko vielä mahiksia...?

Kuinkas Ilona G:n ja Ruususen piinailut?
 
Kamilla, hmm ei vielä kyllä oo menkat alkaneet. Itsekin mietin, et jos testasinki vaan liian aikaisin. Toivottavasti nyt ei oo haittaa siitä, et jätin ne luget niin aikaisin.

No, en usko, että tässä enää mahiksia on. Mut joulutunnelma on silti hyvä!
 
Perjantai 21.12

Sahrami73......Puregon, Pregnyl, Luget...........kp9/?/pp
Kamilla......2.inssi.......clomit, Pregnyl ..............kp20/29-31/pp7
Tiiti...2.inssi..clomit, Puregon, Pregnyl..............kp 21/?/pp2
Ruusunen79......3.inssi......clomit.....................kp22/25-31/pp8
Ilona G.....Menopur, Pregnyl, Luget.................kp23/?/pp9
seela-matilda........2.inssi.....clomit...................kp23/28-32/pp9
onneliina.....clomit, Pregnyl............................. kp26/28/pp14
Tinker82..1.inssi...Puregon, Menopur, Pregnyl..kp?/?/pp21


Pudonneet: :hug:

Dreamer88
Popsy

Haamuilleet: ;)


Plussanneet: :heart: [/quote]

[/quote]


Onneliina, palautin sut listalle kun toivoahan vielä on!! Niin kauan kuin tätiä ei näy, niin toivo elää! =) Peukutuksia vielä täältä! Voihan hyvin olla et testasit vaan liian aikaisin!
Kuinka Popsy, onko tilanne selvä vai vieläkö olis toivonhippu...?
 
Heips ja kiitos kysymasta Kamilla taalla mennaan edelleen ja testipaiva olisi se 26. paiva. En usko tarppiin, vaikka edellisyona nain unta positiivisesta raskaustestista :LOL: Ei sitten mitaan oireita.
Miten taalla kaikki tippuu? Missa ne plussat on?? :( :flower:
Tsemppia pettyneille, karvas kokemus nain joulun alla mutta pakko on jaksaa :attn: :flower:
Toivon myos etta negat muuttuvat viela plussiksi :whistle: :)
 
Toivotaan et oli enneuni!
Mäkin näin toissayönä jännää unta, jossa lapset oli jo 10-vuotiaita...
Lämmöt edelleen koholla.. 37,5. Mut en taida uskaltaa testata uudelleen ennen kuin täti on oikeasti myöhässä. Nythän on kuitenkin vasta kp 26/28..

Mut kiva, et Kamilla laitoit mut vielä takas!
Onhan niitä ihmeitä!
 
onneliina: Joo, en lukenut tarpeeksi tarkasti viestejäsi. Eihän sulla tosiaan oo vielä menkatkaan alkanu et toivoa on vielä!! Mun yks kaveri plussas joku aika sitten ja sai HAAMUN vasta 3-4 päivää sen JÄLKEEN ku menkat olis pitäny alkaa!

Ilona G, me mennäänkin aikalailla samoissa! Sulla pari pp:tä enemmän. Ei mulla kans oo oireita/tuntemuksia eikä kyllä mitään odotuksiakaan...
Vaikka sanotaan et yksikin simppa riittää, niin silti usko ei riitä meidän simppatuloksella :( Mut oon asennoitunut et nega tulee enkä anna sen pilata jouluani :xmas:
 
Täällä ollut myös kovasti kiireitä työn ja joulun takia. Hyvä niin, tämä piinailu on mennyt yllättävän nopeasti.

Suuren suuret pahoittelut tippuneille, niin kovasti kaikille meille olisin toivonut sitä parasta joululahjaa. :hug:

Näin itsekin unta positiivisesta raskaustestistä ja nyt pitää vain yrittää toivoa että se olisi ollut enneuni. Muutaman päivän on huimannut mutta mitään muuta erikoista ei ole ollut. Toisaalta on vahva tunne että tämäkin inssi epäonnistuu, mutta se on varmaan itsesuojelua.

Oikein ihanaa ja lämmintä joulua kaikille, toivottavasti uusi vuosi toisi meille kaikille iloisia uutisia!
 
Pienen tauon jälkeen taas täällä. Jännittäviä aikoja - kohta niitä plussia ropisee, kun pp:t alkaa monella lähestyä testusta. ;) Negan testanneille: ei pidä luovuttaa ennen kuin vuoto kunnolla alkaa! Vääristä negoista alkuvaiheessa kuulee niin usein.

Dreamerille voimia! Kova pala kuulla tuollainen uutinen, varsinkin kun hoitoja on tehty olettaen muuta. Toivottavasti jossain vaiheessa mieli muuttuu positiivisemmaksi, kun on löytynyt selkeä syy, jota voi ainakin hoitaa. Itsellä ainaki tuntuu toiminta aina helpottavan ahdistusta.

Kamilla, lähetän +energiaa sinne päin. Numerot on vaan numeroita. Kuten sanottu, yksi siimahäntä sen hedelmöityksen lopulta tekee.

Itse tiputtaudun nyt pinosta pois ja siirryn tuonne ivf:n odottajiin. Ei tullut inssiä eikä mitään muutakaan tässä kuussa. Kävin folliultrassa kp9 ja vaikka lääkkeet samat kuin ennenkin, sieltä löytyi kovan etsinnän jälkeen yksi ehkä 12mm folli. Yleensä ollut jo inssikypsää. No, lisää Puregonia pistellään tuonne joulun ylitse ja kotikonstein sitten. Pimeässä mennään, kun ultra on ensi viikon kiinni. Periaatteessa luomu+ on mahdollinen, mutta kyllä siihen yksi kypsä munasolukin tarvittaisiin...

Inssejä oli tarkoitus tehdä ainakin kolme, mutta nyt lääkäri sanoi, että näkemänsä perusteella suosittelee seuraavaksi heti ivf:ää. Että sellasta. Kovat paineet kertoa lähimmälle perheelle meidän tilanteesta, mutta joulu ei taida olla oikea aika sille. Onneksi on tämä palsta!

Jatkan teidän piinailijoiden seuraamista taustalta. Roppakaupalla onnea kaikille ja mahdollisimman iloista joulua!!!
 

Yhteistyössä