Heips kaikki!!! Josko minäkin välillä kuulumisia ilmoittelisin. Jos aloitan varalta ihan alusta kun en muista missä olen mitäkin kirjoitellut.
Eli, mulla alkoi viikolla 6-7 rusehtava tuhruvuoto, sitä jäi aina vain paperiin pyyhittäessä, eka kerralla tuli vähän vertakin. Sitä kesti reilu pari viikkoo epäsäännöllisen säännöllisesti. Ja aina paperiin jäi oikeastaan. Sit nyt 16.5 pääsin käymään ultrassa lähetteellä ja siellä se pikkuinen köllötteli, vastas viikkoja 9+4 (menkoista laskettuna ois ollu 10+1) ja se lääkäri sano et mennää ton menkkojen mukaan ettei aleta muuttaan noin pienen heiton takia. Eli nyt menkkojen mukaa ois menos tasan 11+0 ja toisen mukaan 10+3. Menen itse vähän kummankin mukaan.
Mies oli ultrassa mukana, ultra tehtiin alakautta ja tuhruttelun syynä aika todennäköisesti oli pari pientä hyytymää (vissiin jotain vanhaa kuukautisverta) ja sanoi et niitten ei pitäis olla haitallisia mut kiusallisia tosin kun luonnollisesti huolettaa aina kun tuhruttaa. Nyt taas näyttää et ois hellittänyt toi tuhruttaminen, *koputtaa puuta*. Ja aina kun tuhruttaa niin ei saada harrastaa seksiä, ei saunaa eikä uintia ja muutenkin sanoi et silloin ottaa vähän iisimmin ettei mitää suursiivouksia alkaa tekeen.
Hmm, niin ja oli tosi iso helpotus nähdä et siel oli vauva masussa, ja lääkärin mukaan kiinnittynyt oikeeseen paikkaan, istukka oli vähän etupuolella. Sit ku lääkäri tuumas et vaikuttaa vähän hiljaselta kaverilta nii alko heti liikkumaan =) Saatiin kuva myös. Np-ultra on reilun parin viikon kuluttua.
Rinnat on ollut koko raskauden ajan tosi kipeät, etovaa oloa varsinkin iltaisin, mikään ruoka ei oikein maistu, päänsärkyä on ollu ja sitä nippailua ja vaikka minkälaista jomotusta.
Jospas nyt riittäis tää pitkä sepostus, kukaa jaksa lukee tietenkää =)
Hyviä vointeja teille joulumammat!!!