Hei vaan kaikki !
En edes enää muista mitä kaikkea tuolta lueskelin kun oli tullut niin paljon asiaa. Mullakin kokoajan mahassa sellaiset jännityskivut ja paisunut ihan kauheasti nyt viimeisen 2 viikon aikana. Mulla nyt omien laskujen mukaan alkamassa 5 viikko, mutta jos lasketaan viimeisistä kuukautisista niin antaa tulokseksi 6+6, joka ei omasta mielestäni paikkaansa pidä. Pari viikkoa vielä niin pääsen ultraan...
Mulla on kyllä kaikenlaisia oireita ollut nyt mitä ei edellisellä kerralla ollut, joka päättyikin sitten keskenmenoon. Mahaa tosiaan juilii, kaasua kertyy ja pääsee uloskin mitä epäsopivimmissa paikoissa, entisenä suklaafriikkinä ei suklaa enää maistukaan muulle kuin rasvalle ( oiskohan sitten se poika tulossa ), tupakanhimo on ihan hirveä ( en kyllä ole polttanut ), punaviiniäkin voisi mennä pari pulloa kerralla ( alkoholitonta litkua olen vain maistellut ), iho kuivuu korpuksi, vollotan mitä ihmeellisimmistä asioista jne.
Luulin todellakin että tuo vollottaminen kuuluu asiaan vasta myöhäisemmässä vaiheessa, mutta olen nyt eilisen ja tämän illan taas vollottanut. Mies raukka on ihan ihmeissään mikä mulla on, kun ei ole mikään. Sen ei tartte kuin kysyä että onko kaikki hyvin niin alan vollottaa vaikka kaikki onkin hyvin, en kestä yhtään huolenpitoa. Niin ja sitten olen niin pahalla tuulella, eilenkin piti ruveta nukkumaan kun huomasin etten osaa olla nalkuttamatta kaikista asioista. Minä - joka en voi sietää nalkuttavia ihmisiä. Töissäkään en jaksa keskustella kenenkään kanssa, haluttaa vaan saada olla rauhassa. Toivottavasti kohta menee ohi - eihän tässä voi nuo hormooniheilahtelut koko persoonallisuutta muuttaa.
Entisestä ilopilleristä tulee kauhea noita-akka, hui kauheeta...
Onkos teillä muilla ollut samanlaisia tuntemuksia ?
Yksi syy pahantuulisuuteen voi olla että tänään tuli taas yksi vuosirangas lisää eli 36 ollaan. Ärsyttää kun aika menee niin nopeasti ettei ite pysy perässä, pian siis jo 40!!! Olo on kumminkin kuin 25 vuotiaalla.
Tänään rupesi selkääkin särkemään, vanhuus ei tule yksin...
No ensi kerralla taas positiivisempaa tarinaa, piti vaan vähän purkautua...