Ite aion käydä kaikki tutkimukset julkisella, kun kerta niitä veroja maksellaan. Jos jotain erikoista on, niin sit voin käydä yksityisellä.
Kieltämättä mua vähän jännittäis, jos ois kaksoset tulossa, mutta onneksi taitaa olla vaan yksi. Meillä jo ihan tukiverkkojenkin puolesta on vaan helpompi yks kerrallaan, kun kaikki läheiset asuu kauempana (semmoset joilta saisi lastenhoitoapua tai uskaltais antaa hoitoon hetkeksi). Onko meillä muuten kaksosia vielä kellään nähty? Alkaa varmaan pikku hiljaa näitäkin tulemaan, kun tulee nuo ultrat :heart:
Hankintoja tekisin varmaan pikku hiljaa, mutta meillä voi olla edessä tässä muutto isompaan asuntoon, niin en sen tähen viitti. Plus ettei meille mahu oikeen tänne mitään ylimäärästä pyörimään eteen. Olis kyllä ihana jo shoppailla jotain pikkiriikkisiä vauvanvaatteita :heart:
Mulla oli eilen hieman turvonnut massu kyllä..mieski oikeen tokas ääneen, "että onpa turvonnut" B) Kamalaa, ei ois menny kyllä housut jalkaan massun kohdalta, tai ois pitäny jättää siis suomennettuna napit ja vetskaristakin varmaan osa auki. Ihan hyvä, kun tilasin ensiapuun sieltä huuto.netistä sen paketin niin on sit jotain laittaa jos illalla tulee ongelmia esim kauppaan lähtiessä :saint: Mulla se turvotus on vielä just semmosta, että näyttää siltä niinku oisin lihonu yhtäkkiä hulluna..ettei ole mikään semmonen vauvamasuturvotus. Että kivat
Jotenki yhtäkkiä aina huomaa, että joko sitä on näin "pitkällä" mutta sitten yhtä aikaa toivois että ois jo vähän pidemmällä että ois joku pikkuinen massu tai jotaki. Mulla ois se ultra vasta sitten kesäkuun puolen välin kieppeillä, että saahan tuohon vähän matkaa vielä odotella.
Mukavaa kesäistä päivää! =)
-metsis 9+3