***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

  • Viestiketjun aloittaja ylläripylläri
  • Ensimmäinen viesti
Jennyli kyllä täällä mulla ja vauvalla vielä ainakin kaikki on kunnossa eli se oli ylläripylläri jolle on nyt jotain ikävää sattunut. Laitoit varmaan vahingossa mun nimimerkin tuonne yhteen viestiin tänä aamuna vaikka kyllä minäkin haleja aina vastaanotan ;)
 
Mulla närästää jo näillä viikoilla rv 12+3 vähän väliä, huonon olon kanssa saa kamppailla edelleen muutenkin, tällä viikolla olen oksennellut vielä oikein kunnolla :( Lisäksi olen saanut riesaksi sen että iskiashermoa painaa joku, joka aiheuttaa vasemman pakaran puutumista, onko kenelläkään vinkkejä siihen? Olen yrittänyt venyttää sitä, lenkkeily vaan pahentaa sitä...
 
Poistun pinosta. Käytiin tänään ultrassa, viikkoja olisi pitänyt olla 12+0, mutta alkio oli lakannut kasvamasta n. viikolla 6+x. :/ Että jos toivottavasti sitten johonkin ensi vuoden pinoon pääsisin...

En ole kuitenkaan erityisen pahoillani. Osasin odottaakin jotain tällaista, sillä oireet loppuivat kauan sitten. Nyt lääkkeellinen tyhjennys ja uutta yritystä! Onnekseni alkio ei ollut sen suurempi, sillä muuten olisin enemmän suruissani. Kai näin oli tarkoitettu käyvän.

Muille kovasti tsemppiä ja onnea raskauteen! :wave:
 
Voipi olla että tämäkin poistuu pinosta... :'( tänään aamulla yhtäkkiä hulahti verta ja vuoto jatkunut hulahteluna pitkin päivää... ja ihan on kunnolla tullut tavaraa. Päivystyksessä kävin ja kohdunkaula oli täysin kiinni mutta tihkutti verta. Huomena olisi np-ultra aamulla joten selviää sielä sitten tilanne. Taysiin mulla on jo lähete, mutta oottelen huomiseen. Mitään kovempia kipuja ei oo ollut, nippailuja joo... että saapi nähdä.Aika epätoivonen olo on... :'(
ja tähän loppui mun raskautumis yritykset jos tämä nyt kesken menee... ei jaksa enään.
Ensimmäinen km oli helmikuussa rv 7 ja nyt olis rv 11+1.... perseestä sanon minä!!!!! :headwall:
 
neito84: :hug: ja keffeli : toivottavasti kaikki hyvin.tiedän että jopa tuommoset hulahtelut voi olla iha vaarattomia,tutulla kun oli joskus 13 viikolla sellasia ja kaikki ok,vauveli syntyy muutaman kuukauden päästä..ehkä sullakin jotaki vastaavaa.tuu huomenna kirjottelemaan kuulumisia tuonne uuteen pinoon.linkki löytyy tuosta ylempää jos et ole huomannu vielä. voimia :hug:
 

Yhteistyössä