Keffeli: ompas sulla jo komea masu :heart: Mun masuni muistutti kovasti tuota edellisessä odotuksessa, mulla pompahti sillon masu näkyviin viikolla 8 +. Nyt on vissiin tosta edellisestä lapsukaisesta sen verran makkaraa tossa masun ympärillä valmiiksi että ei ole noin söpö mun masuni nytten. :ashamed: Turvoksissa kylläkin...
Täällä mielialat vaihtelee laidasta laitaan, välillä itkettää välillä naurattaa, välillä vituttaa suomeks sanottuna ja välillä sitä on taas sit ihan " normaali "... Sama homma oli edellisestäki...
Ja mies rukkahan se on joka niistä eniten kärsii...
Onneksi huominen on vapaapäivä niin saa hiukan huilia, jos sitä nyt sitten voi huilimiseksi sanoa ku on toi 2 vuotias duracel pupu kuitenki hoivissa koko päivän...
Jospa sitä sais vähä kotihommiaki tehtyä, täytyy tunnustaa että välillä laiskottaa niin vietävästi ettei jaksa mitään... |O :ashamed: Mutta sitten välillä saan (yleensä illalla ) hirmusia "kohtauksia" ja on pakko saada siivota...
Hienoa olla raskaana...
Me kerrottiin meijän tytölle että äitin masussa kasvaa vauva. Ja näyttäisi siltä että kyllä se asian hoksasi, vaikka ajattelin että 2 vuotias on liian pieni ymmärtämään, mutta kyllä se sen ainakin jollakin tavalla on ymmärtänyt. Tänäänkin istuin sohvalla ja neiti tuli viereen ja nosti mun paidan helman ylös ja laitto tuttipullonsa mun mahaa vasten ja kallisti sitä. Minä sitten kysyin että " mitä sä oikeen teet? " johon neiti vastasi tyynen rauhallisesti että " juotan vauvaa" minä sitten "tyhmänä" äitinä kysyin vielä että miksi, johon neiti vastasi että " höh, no tietenki siksi, ku sillä vauvalla on jano tuolla sun masussa!"
:heart: :heart: Pikkusen pisti kyllä hymyilyttämään. Meillähän toi esikoinen on aika vinkeä lapsi, se täyttää kesäkuun alussa tosiaan 2 vuotta, ja se puhuu ihan oikeita lauseita jo ja ihan suht selvästikkin. Se puhuu paljon ja se puhuu myös paljon unissaankin.
Liekkö sit äitiinsä tullut.
Kaikille onnittelut jotka oli taas saanut ultrasta hyviä uutisia! :heart: Toivottavasti mäki sit 3 viikon päästä saan jakaa teijän kans hyvät uutiset...
liinukka ja pikkunen 9+0