Mä tulen kanssa heittämään oman "analyysini ja arvosteluni" miehestäni

Joo...nyt viime aikoina se on saanut jonkun herätyksen ja viettänyt enempi aikaa tytön kanssa. Ja vinkuu harva se päivä, että haluis olla meidän kanssa enempi... Mä olen kyllä aikas hyvin tottunut hoitamaan asiat itse (siis luonteeltani olen sellainen), joten välillä melkein häiritsee kun mies pitää yllättäen vapaapäivän ja onkin meidän kanssa

Mutta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta(?) soisin hänelle enemmän! Kysymykset: "Tämä lapsi haisee. Pitäisikö sille vaihtaa vaippa?" ovat välillä todella ärsyttäviä! Mitähän sille pitäisi sitten tehdä?! Odottaa, että lapsi kasvaa niin isoksi, että itse vaihtaa vaippansa?! Mutta hyvin me pärjätään noin kokonaisuutena...
Joo-o, Isänpäivä olisi vajaan parin viikon päästä... En hirveitä suunnitelmia ole tehnyt. Tilasin kyllä isille hiirimatot omilla kuvilla ja samalla otin miehelleni myös oman. Miehen vanhempi tyttö on meillä, niin kuin tapoihin kuuluu, ja hänen kanssa varmaan tehdään vähän herkuaamupalaa, leivotaan tms. isällä. Mun isä ja appiukko tulee varmaan meille sitten päivällä syömään (mä en jaksa ravata sitä sunnuntaita Siuntio-Porvoo väliä, vaan helpompi näin). Ja sitten me olemme tietenkin hirmukilttejä toisillemme! (se oli mieheni lahjatoive)
Mua muistettiin äitenpäivänä aamupalalla, kukilla, parilla paketilla ja sitten käytiin syömässä.
Voi että mikä keli! Eipä ole tullut käytyä ulkona tänään...täytyis varmaan kuitenkin posti käydä hakemassa. Ja autoon varmaan kannattaisi suunnitella talvirenkaita pikkuhiljaa? Huomenna olis mahd. tarkoitus käydä Ikeassa ja Omenassa...mutta eikö huomenna ollut taas ihan hyvä ilma? Enpä muista, sen näkee sitten...
Nyt täytyy varmaan mennä esivalmistelemaan päivän ruoka kun ippe (=ipana) nukkuu, ei kehtaa enään ottaa toisia päikkäreitä

Mä tänä aamuna luovutin ja otin päikkärit. Olen yrittänyt nyt puolitoista viikkoa olla nukkumatta päivisin, jotta saisin öisin nukuttua -laihoin tuloksin! Öisin en ole saanut kuitenkaan nukuttua ja päivisin olen ihan tööt... Pitäisi varmaan ruveta sitten tekemään öisin kotihommia kun kaikki muut nukkuu ja itse nukkua sitten vasta päivällä tytön kanssa
Noista synttäreistä vielä...
Me sitten tänä vuonna pidetään synttärit silloin vuoden toiseksi viimeinen päivä, eli lauantaina. Saavat ihmiset sitten rauhassa sunnuntaina lähteä vitteämään uutta vuotta... Eikä siinä pitäisi olla mitään muutakaan estettä. Pari mun kummitytöistä on syntynyt 1. joulupäivänä ja niistä vanhemman synttärit on aina ollut ko. päivänä (ollaan niin lähekkäin kaikki, että päästään helposti kahville) ja sitten kauempana asuvan kummitytön synttäreitä on aika usein vietetty tammikuun ekana viikonloppuna.
Me pidetään synttärit yhdessä rytäkässä...*miettii hetken* tai sitten parin tunnin erolla, että ensin tulee suku ja sitten kummit/kaverit...ääh, enpä tiedäkkään! Täytyy laskea vieraat ja kahvikupit -hulinaa se tulee kuitenkin olemaan
Jos mä NYT pääsisin tekemään jotain fiksua tämän talouden hyväksi, kuulemisiin!