Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:alatie ja ihan siitä syystä, että siitä "paranee" nopeemmin ja vauvan saa heti syliin (Jos siis ei mitään komplikaatioita tule)
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Sektio on leikkaus, se on totta. Toki siitä nyt voi tapella, että onko synnyttämistä, vai ei mutta itse en halua missään nimessä sektiota. Alateitse on paras. Lapsellekin, siinä keuhkot vahvistuu ja lapsi saa luonnollisia suojaavia bakteereita tulomatkalla. Ja mukavampi itse kävellä pois synnäriltä, kun maata päiviä sängynpohjalla haavan kanssa.