Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
Ne on niitä entisiä teinariäitejä, joitten nuoruus meni vaippoja vaihtaessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
Miks noin pitää tehä missään iässä? Alle parikympisillä se menee vielä nuoruuden ja kypsymättömyyden piikkiin, mut vanhempana....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
joo, näin voi olla saas nähä tuleeko minustakin sitte nelikymppisenä tuommonenAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ne on niitä entisiä teinariäitejä, joitten nuoruus meni vaippoja vaihtaessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
No voi jos tiedettäs, et miks niin pitää tehdä, niin varmaan etsittäs ratkasu eikä kovin moni nainen välttämättä enää tekis niin - eikös vain?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Miks noin pitää tehä missään iässä? Alle parikympisillä se menee vielä nuoruuden ja kypsymättömyyden piikkiin, mut vanhempana....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
Tällä hetkellä musta tuntuu, et oon nelikymppisenä edelleen tollanen - eri asia oonko hankkinu vielä sillonkaan lapsia..Alkuperäinen kirjoittaja merbau:joo, näin voi olla saas nähä tuleeko minustakin sitte nelikymppisenä tuommonenAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ne on niitä entisiä teinariäitejä, joitten nuoruus meni vaippoja vaihtaessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs nelikymppiset äidit, jotka tekee samaa kun aiemmin ei ollu tilaisuutta?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Ennemmin säälittää yli parikymppiset, jotka käyttäytyy ku just 18-v täyttäneet, baareilee kaikki rahansa ja joiden elämän keskipiste on jotku muotivermeet tai oma tukka.
Toivottavasti ette asu kovin pienellä paikkakunnalla.. Virkamiehiltä ei nimittäin hirveesti kunnioitusta heru eli kaiken eteen joutuu tappelemaan eikä siltikään oteta vakavasti. Ja kaupoilla katotaan varmasti pitkään. Jollei satu olemaan paikallisen porhon tytär, mikä taas on erittäin epätodennäköstä. Vieläkös lasten isät on kuvioissa..Alkuperäinen kirjoittaja jassi85:jaa no mä olen 23 ja mulla on kaksi lasta poika 2v4kk ja poika vaavi 3kk... ja ei ole nuoruus pilalle mennyt... =) ja mun pikkusisko on 19 ja tyttö 2v7kk ja heinäkussa saa toisen ja samoin toinen sisko18 poika 9kk ja heinäkuussa saa toisen.. ja kukaan meistä ei kyllä ole mitenkään outo tapaus
no vanhin on tuon 2v 5kk sit on 1v 4kk ja vauva on 2kkAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Emmitää koska jokainen taplaa tyylillään minkä ikäset lapset sul on jos vanhin 2,5 ja niitä on kolme ??voiks se olla mahdollista
No miksi lasten isät EI olis kuvioissa? Kysytkö samaa 30-vuotiailta jotka ovat saanet esikoisensa? Vai mikä sulla oli pointtina?Alkuperäinen kirjoittaja viraston täti:Toivottavasti ette asu kovin pienellä paikkakunnalla.. Virkamiehiltä ei nimittäin hirveesti kunnioitusta heru eli kaiken eteen joutuu tappelemaan eikä siltikään oteta vakavasti. Ja kaupoilla katotaan varmasti pitkään. Jollei satu olemaan paikallisen porhon tytär, mikä taas on erittäin epätodennäköstä. Vieläkös lasten isät on kuvioissa..Alkuperäinen kirjoittaja jassi85:jaa no mä olen 23 ja mulla on kaksi lasta poika 2v4kk ja poika vaavi 3kk... ja ei ole nuoruus pilalle mennyt... =) ja mun pikkusisko on 19 ja tyttö 2v7kk ja heinäkussa saa toisen ja samoin toinen sisko18 poika 9kk ja heinäkuussa saa toisen.. ja kukaan meistä ei kyllä ole mitenkään outo tapaus
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja kukeseen:En katso yhtäkään äitiä säälivästi, iästä ja lasten lukumäärästä riippumatta
Jo sä vitsin murjaisitAlkuperäinen kirjoittaja riann:Nykyisin alla 20-vuotiaana lapsia saadaan tavallisesti vain kehityismaissa, joissa naisella ei ole muitakaan mahdollisuuksia...