jos näätte n.22 vuotiaan äidin..

• Viestiketjun aloittaja vieras :)
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
kiitos :D eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:
En oo niin väittänytkään, mutta noin mä aattelen nuorista joilla on monta lasta. En voi sille mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
kiitos :D eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:
En oo niin väittänytkään, mutta noin mä aattelen nuorista joilla on monta lasta. En voi sille mitään.
eihän 22 vee enää niin nuori ole...
Itse olin 18 kun synnytin esikoiseni rv20+1 kuolleena... voi vidu jos joku sillon iästäni olis alkanu...

vieras
Hymistelisin hieman. Johtuen siitä, että omat vanhempani menivät naimisiin 18-vuotiaana ammattikoulun jälkeen (tosin saivat ainoan lapsensa eli minut vasta 25-vuotiaana) ja ovat puskeneet duunia eläkeikään asti pienehkössä itäsuomalaisessa kaupungissa näkemättä muunlaista maailmaa juuri lainkaan. Mutta minulle on mahdollistunut yliopisto-opinnot ja matkustelu euroopassa (kiitos halpalentojen) ympäriinsä niin avokin kun kaveriporukan kanssa. Ja nyt työskentelen pääkaupunkiseudulla ja asun yksin enkä vaihtaisi vapauttani mihinkään. Mutta sitä ei kaipaa, mistä ei tiedä..

heh, itse olen lähes sellainen. :D kaksoset sain 22 vuotiaana ja kuopuksen 23 vuotiaana. :xmas:
ja kyllähän ihmisillä päät kääntyivät, kun käveltiin kaupungilla pikkuvauvan ja vuoden vanhojen kaksosten kanssa. :D

ja edelleen kyllä katsellaan, mutta en kyllä sääliä ole huomannut.

ja vakiokysymys: onko nämä kaikki teidän? :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
No en katso säälivästi mutta pitkin nenänvartta kyllä...jättänyt nuoruutensa elämättä
öö..? siis itse lasken nuoruusiän siihen 15-20 vuotiaaseen... toki olin nuori kun kaksoset sain, mutta tasan taatusti en ollut jättänyt nuoruuttani elämättä.

ja mitä se tarkalleen tarkoittaa? matkustelua, baareilua, irtosuhteita vai?

sorry, olen matkustellut kyllä ihan tarpeeksi elämässäni ennen lapsia, ja baareissakin tuli ravattua. irtosuhteita en ole harrastanut, eikä kiinnosta.

mitäs muuta siihen nuoruuteen kuuluu? :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
No en katso säälivästi mutta pitkin nenänvartta kyllä...jättänyt nuoruutensa elämättä
öö..? siis itse lasken nuoruusiän siihen 15-20 vuotiaaseen... toki olin nuori kun kaksoset sain, mutta tasan taatusti en ollut jättänyt nuoruuttani elämättä.

ja mitä se tarkalleen tarkoittaa? matkustelua, baareilua, irtosuhteita vai?

sorry, olen matkustellut kyllä ihan tarpeeksi elämässäni ennen lapsia, ja baareissakin tuli ravattua. irtosuhteita en ole harrastanut, eikä kiinnosta.

mitäs muuta siihen nuoruuteen kuuluu? :D
Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään:)!

Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään

....nohnoh, ei se köyhyys siihen lopu, jos kotihoidontuelle jää. :kieh: ellei sitten ole varakas mies. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään

....nohnoh, ei se köyhyys siihen lopu, jos kotihoidontuelle jää. :kieh: ellei sitten ole varakas mies. :D
Tarkotin tolla "ei pidättele mikään" sitä et hommaa koulutustaan vastaavan duunin ja alkaa hassata palkkarahoja itseensä! Eikä siis tosiaankaan raskautumista ja kh-tuelle jäämistä..

vinci
en oikeestaan säälivästi kattosi muuten paitti jos kaikki ne lapset olis just sillä ihanalla "tänään ei ole julkisille paikoille menemistä" päällä...
eli kiukkuais ihan kaupan toiseen päähän asti kuuluvalla äänellä..sit voisin jo sääliäkkin ja lisäks itelleni sanoo etten tee enää muksuja jos niistäki tulee vahinkossa tollasia ; D

Yhteistyössä