kiitos eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
kiitos eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
En oo niin väittänytkään, mutta noin mä aattelen nuorista joilla on monta lasta. En voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja merbau:kiitos eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
miksi tyhmä?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
eihän 22 vee enää niin nuori ole...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En oo niin väittänytkään, mutta noin mä aattelen nuorista joilla on monta lasta. En voi sille mitään.Alkuperäinen kirjoittaja merbau:kiitos eli mä oon tän aiheen alottaja mut en tietääkseni tyhmä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja muratti:Jaa se olit sinä! Mut etkä sä oo 23..? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:miksi tyhmä?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En katso säälivästi, mutta ajattelen että taitaa olla vähän tyhmä.
ihanaa se on että äiti lastensa kanssa on =)
öö..? siis itse lasken nuoruusiän siihen 15-20 vuotiaaseen... toki olin nuori kun kaksoset sain, mutta tasan taatusti en ollut jättänyt nuoruuttani elämättä.Alkuperäinen kirjoittaja rapu:No en katso säälivästi mutta pitkin nenänvartta kyllä...jättänyt nuoruutensa elämättä
Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään!Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:öö..? siis itse lasken nuoruusiän siihen 15-20 vuotiaaseen... toki olin nuori kun kaksoset sain, mutta tasan taatusti en ollut jättänyt nuoruuttani elämättä.Alkuperäinen kirjoittaja rapu:No en katso säälivästi mutta pitkin nenänvartta kyllä...jättänyt nuoruutensa elämättä
ja mitä se tarkalleen tarkoittaa? matkustelua, baareilua, irtosuhteita vai?
sorry, olen matkustellut kyllä ihan tarpeeksi elämässäni ennen lapsia, ja baareissakin tuli ravattua. irtosuhteita en ole harrastanut, eikä kiinnosta.
mitäs muuta siihen nuoruuteen kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:Alkuperäinen kirjoittaja muratti:Jaa se olit sinä! Mut etkä sä oo 23..? :kieh:
mä yritin vähä viilata ettei kaikki olis tunnistanu :snotty: :saint:
Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään
Tarkotin tolla "ei pidättele mikään" sitä et hommaa koulutustaan vastaavan duunin ja alkaa hassata palkkarahoja itseensä! Eikä siis tosiaankaan raskautumista ja kh-tuelle jäämistä..Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:Kaikilla nuorilla ei ole vara matkustella eikä yökerhoissa juopotella - ainakaan niillä, jotka opiskelee ja sen verran vaativaa alaa ettei jaksa täyspäiväsesti työskennellä. Mutta se pointti onkin se riippumattomuuden tunne - että kunhan tää kärvistely (köyhänä opiskelu) on ohi niin sitten mua ei pidättele mikään
....nohnoh, ei se köyhyys siihen lopu, jos kotihoidontuelle jää. :kieh: ellei sitten ole varakas mies.
juu, uskalsin paljastaa kun täällä ei lytätty mua heti maahan =) nii ja mä oon 23v :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja muratti:Mutta paljastit sitte kuitenki ittes.
ei tosiaankaan pidä säliä, eikä saakkaanAlkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:miksi pitäisi sääliä, ei ymmärrä :headwall: :headwall: