Mantaliini, mulla oli silloin rv6-7 vaaleanpunaista sekä kirkasta vuotoa ehkä n. 5 päivää, vuoto loppui pienen hyytymän ulostuloon. Kävin rv 7+1 yksityisellä (vielä viikonloppuna, tuli sikakalliiksi, mutta ah mikä mielenrauha) ja mahassa oli viikkoja vastaava vauveli. Eli hyvin meni, vaikka olin ennen ultraa varma, että kesken menee/on mennyt. Vuodon syytä ei näkynyt, mutta lääkäri meinasi että seksi oli vahingoittanut limakalvoja
Joka tapauksessa tuon jälkeen ei oo vuotoa ollut.
Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa eläville
Ne on kyllä tosi piinaavia enkä toivo kenellekään. Ja Heltsuli, oon samaa mieltä kuin Minni: ultraan kannattaa mennä jos asia ahdistaa normaalia elämää. Sanot vaan puolisolle, että se on myös vauvan parhaaksi että sulla on hyvä olla.
Täällä tänään 11+6 ja huomenna 12+0. Saako juhlia jo?
Viikko täytyisi jaksaa nt-ultraan ja tuntuu et sit voi jotenkin hengähtää. Vähän epäuskoinen olo, että oonko raskaana, vaikka maha onkin jo pompsahtanut esiin alavatsalle.
Aika tarkkaan saa valita vaatteet ettei töissä näy, omat housut ei myöskään enää mee jalkaan. Paitsi sellaset, joissa on resoria, mut nekin alkaa iltaa kohden puristaa kun vatsaa alkaa turvottaa.
Mulla on kuitenkin tosi energinen ja hyvä olo, syödäkin voi normaalisti, niin siksi ihmetyttää et onko kaikki ok. Mut kyllä se Kai on näillä viikoilla jo ihan normaalia. Alkuunhan pahoinvointi oli mulla tosi voimakasta.
Tällä hetkellä parasta on klementiinit ja punaiset suomalaiset omenat, porkkanat, kaurapuuro, pakastemansikat ja leipä. Ajattelen ylipäänsä ruokaa paljon enemmän kuin normaalisti ja tuntuu että en tuu mistään kylläiseksi. Yritän kuitenkin syödä kohtuudella ja tehdä terveellisiä valintoja.
Pari kertaa oon ikään kuin ajatellut tunteneeni liikkeitä, mutta en mitenkään usein ja vaikea viel varmaksi sanoa, jospa kuukauden sisään nekin alkais paremmin tuntua.
Oonkohan vähän hullu, mutta aloitin tässä vielä opiskelun raskaanaolon, äitiyden ja työssäkäynnin päälle. Tarpeeksi haastetta