Toukokuiset 2025

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Anteeksi kaikille kun face ryhmä jäi roikkumaan! Sain sen tehtyä viikonloppuna ja sitten tämä viikko ollutkin sellaista haipakkaa, että en ole ehtinyt tehdä mitään ylimääräistä 🫠 Mies oli työreissussa ja oltiin lasten kanssa kotona keskenään.

Facebook-ryhmään haluavat laitatteko mulle yksityisviestillä nimenne ja lyhyen kuvauksen profiilikuvasta tunnistusta varten 😊 (jos useampi samanniminen). Ryhmä on siis salainen ja ei näy haussa eli on täysin yksityinen (teidän jäsenyyden näkee vain ja ainoastaan ryhmän muut jäsenet)
Hei en pysty laittamaan yksityisviestiä sulle täällä, herjaa vain palvelinvirhettä. Laitatko vaikka mulle 😊

Heippa taas kaikille!

Mä jouduin välillä pysymään poissa, kun huomasin omien pelkojen lisääntyvän muiden peloista.
Kävin pari viikkoa sitten ultrassa, ja siellä oli ihan oikean kokoinen, oikealla paikalla oleva alkio. Toistaiseksi kaikki siis hyvin, vaikka tokihan tässä vielä voi tapahtua joko lapsen rakenneongelmien huomaaminen tai keskenmenokin. En jotenkin uskalla yhtään vielä nauttia tai iloita juurikaan tästä.
Toisaalta oon ollut niin pahoinvoiva, ettei ole ollut energiaakaan muuta kuin selvitä jotenkuten päivästä seuraavaan.

Heltsuli, toivottavasti vauva on sinnikäs tyyppi ja pysyy matkassa ja tuo vuoto loppuu. 🙏🏻 Yritä olla ajattelematta taustoja, vaikka se vaikeaa varmasti onkin. Aina ihmeitä ei tapahdu, mutta joskus se osuu omalle kohdalle.

Mulla oli tänään NT-ultra. Päivä oli niin kiireinen, eteen ehtinyt miettiä ja pelätä. Mutta ne minuutit siellä odotusaulassa. 🤯 Kaikki näytti hyvältä ja vilkasliikkeinen tyyppi siellä oli. Nähtiin hänet nyt ensimmäistä kertaa. ❤ Nyt sitten se piinaviikko, kun odotetaan NIPT:n tulosta.

Meillä ylihuomenna nt ultra eli ei enää kauaa vaikka tuntuu ikuisuudelta 😅
Mähän oon siis tuntenu jo viikolta 9 asti jotain, alussa se oli semmosta kuplintaa satunnaisesti (ei ollu ilmasta kyse), sit pikkuhiljaa erilaisia tuntemuksia satunnaisesti eli jotain liikettä mahassa täytyy olla kun eilen viimeksi tunsin möyrintää 🧡
Tuntuu jotenkin oudolta miten jo nyt vois tuntea jotain, mutta en tiedä tekeekö kaksoisraskaus sen että tuntee jo.
Jokatapauksessa ultraa odottaen ja sen jälkeen nipt odottelua eli kohta on nämäkin kauan odotetut vaiheet vihdoin täällä 😊
Kovasti odotetaan myös että päästään asia julkistamaan, koska tämä salailu on todella raskasta ja vaikeaakin kun maha ja omat liikkeet on jo niin raskaana olevien 😅
Toivottavasti nipt tuloksissa ei mene kauaa!

Yhteistyössä