Relaatio 1054

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enään puuttuisi 2.2 Oikealla ylhäällä Ka Tu välistä 10, oli tämä vihje, mutten keksinyt oikeaa sanaa
2.2. kansa 10 = löytyi yläpuolen vastasanasta, kun selvitin 1.2. his 18

vierailija
Enään puuttuisi 2.2 Oikealla ylhäällä Ka Tu välistä 10, oli tämä vihje, mutten keksinyt oikeaa sanaa
2.2. kansa 10 = löytyi yläpuolen vastasanasta, kun selvitin 1.2. his 18
No nyt löysinkin sen itse kun laitoin googleen Hi Tu ja Ka sanat
Oli kyllä vaikea RELAATIO ei normi, sanat piti arvailla ja avuilla pääsin maaliin, kiitti niistä. PS.en edes yritä tilta:n relaatiota 1055.

vierailija
Mä sain rellun heti aamulla valmiiksi, kiitos puoliltaöin vinkkaajalle 😍
En ois iki kuuna päivänä tajunnut avaruus 5-4.
Mä sain rellu 1055 ilman apuja päätökseen, jeesailin sit muita, niinku hyviin tapoihin kuuluu. Eli kyllä sun kannattaa yrittää, samalla kaavalla menee, mut mun mielestä helpompi, kuin tämä. Ja vinkkejä löytyy, ja lisää saa pyytää 😄

• Tykkää
Reactions: MAG1
vierailija
täytyy pyytä apu:
1.1
Kur-sadonk 11 (juhla vinkattu, olisiko lisävinkkiä?)=sad.kor.juh. wikistä löytyy
1.2
kaur-vil-hed (tähänkään en saa mitään vinkeistä huolimatta)=kasvi, josta hyötyä
2.2
hel-vir 12=museo+
hel 2 5 2=esim.lakuja tehdään täällä

vierailija
Mä oon jumissa, apua kaivataan.
2.2 san... ja jul... lähtevä 9 ja siitä lähtevä 14?
Hal... lähtevä 12 ja siitä lähtevä 8, joka yhdistyy mpus...?
Mä oo kokeillu vaikka ja mitä mut en vaan tajuu, apua.

Hei kaikille relaation ystäville!

Tämä relaatio oli ensimmäinen tekemäni relaatio ja pohdiskelin sen julkaisun jälkeen kuinkahan kamala siitä tuli! :D Toisen relaationi, 1055 Joutsen, koitin tehdä helpommaksi.

Kuulen mielelläni palautetta tästä relaatiosta! Mitä voisin tehdä toisin, mikä oli hyvää ja mikä huonoa.

Apuja saa myös kysellä täällä minultakin!

vierailija

Tämä relaatio oli ensimmäinen tekemäni relaatio ja pohdiskelin sen julkaisun jälkeen kuinkahan kamala siitä tuli! Toisen relaationi, 1055 Joutsen, koitin tehdä helpommaksi.

Kuulen mielelläni palautetta tästä relaatiosta! Mitä voisin tehdä toisin, mikä oli hyvää ja mikä huonoa.

Moi, minusta tämä oli vaikea, koska osa yhteyksistä oli liian yleisiä kun taas osa oli ihan tosi kaukaa haettuja. Esim. AL:stä laittaisin kirjailija en kirjallisuus. Kirja, ruudussa en ole saanut vielä pääsanasta yhtään sanaa, kun mikään ilmeinen (romaani, novelli, kirjailija, kirjoitus, kynä, tai yhdyssanat kuten kirjahylly tai kirjakauppa...) ei sovi. En tiedä mitä hakisin. :(

vierailija
Laita ihan täsmäkohdat mihin tarvitset kipeimmin jeesiä ruudussa 2.2. tai muissa ruuduissa.

Mukavan vastavuoroista on näillä palstoilla ollut, apuja olen kysellyt ja apuja olen saanut. Mä ainakin kurkkailen tänne, ja muihinkin rellu-ketjuihin silloin tällöin, ja jeesaan mielelläni 😃

vierailija
Mahtaisiko tähän saada vielä apuja.
1.2 vasen yläkulma Vi ja Pe välinen 10.
2.1 alareunassa Maka 12 ja sen jatko 10 joka jatkuu sanaan tie
2.2 en vaan löydä tuota täällä paljon puhuttua tu ja ka välistä 10
Tästä puuttuu myös alareunan sano 14 ja 9.

vierailija
1.2 vasen yläkulma Vi ja Pe välinen 10.=yhdistä sanat, muokkaa hieman vi sanaa
2.1 alareunassa Maka 12= eka posaus ja sen jatko 10=selvinnee edellisestä joka jatkuu sanaan tie
2.2 en vaan löydä tuota täällä paljon puhuttua tu ja ka välistä 10 =tähän ehkä kuuluisi etnologia, mutta on alku sama+"kirjoittaminen"

vierailija
Laita ihan täsmäkohdat mihin tarvitset kipeimmin jeesiä ruudussa 2.2. tai muissa ruuduissa.

Mukavan vastavuoroista on näillä palstoilla ollut, apuja olen kysellyt ja apuja olen saanut. Mä ainakin kurkkailen tänne, ja muihinkin rellu-ketjuihin silloin tällöin, ja jeesaan mielelläni
Kirja-ruudussa en ole saanut vielä pääsanasta yhtään sanaa, kun mikään ilmeinen (romaani, novelli, kirjailija, kirjoitus, kynä, tai yhdyssanat kuten kirjahylly tai kirjakauppa...) ei sovi. En tiedä mitä hakisin. :(

vierailija
Laita nyt ne täsmäkohdat missä jeesiä tarvitset! Vaikea on vinkata yleisesti, et kirjaan liityy sanat.

Kirja-ruudussa en ole saanut vielä pääsanasta yhtään sanaa, kun mikään ilmeinen (romaani, novelli, kirjailija, kirjoitus, kynä, tai yhdyssanat kuten kirjahylly tai kirjakauppa...) ei sovi. En tiedä mitä hakisin.

vierailija
Laita nyt ne täsmäkohdat missä jeesiä tarvitset! Vaikea on vinkata yleisesti, et kirjaan liityy sanat.

Kirja-ruudussa en ole saanut vielä pääsanasta yhtään sanaa, kun mikään ilmeinen (romaani, novelli, kirjailija, kirjoitus, kynä, tai yhdyssanat kuten kirjahylly tai kirjakauppa...) ei sovi. En tiedä mitä hakisin.
Siis, kirja-ruudussa Kirja pääsanasta kaikki sanat. En osaa sen selvimmin sanoa. Pääsanasta lähtevät sanat. Onko yhdyssanoja (en ole wikisanakirjasta ainakaan löytänyt) vai mitä?

vierailija

Tämä relaatio oli ensimmäinen tekemäni relaatio ja pohdiskelin sen julkaisun jälkeen kuinkahan kamala siitä tuli! Toisen relaationi, 1055 Joutsen, koitin tehdä helpommaksi.

Tää on vaikea, mikään looginen sana ei tunnu kelpaavan. Tai sitten vain ajattelen ihan eri tavalla kuin tekijä.

Ruudussa 2.2 Kirja pääsanasta lähtee viistoon ylös vasemmalle ja suoraan ylös kuuluisat ja tunnetut teokset; toinen on ensimmäinen suomenkielinen kirja ja toinen oma kansallisteoksemme :) Alas oikealle viistoon tulee sellainen, joita käytämme kouluissa. Viistoon ylös oikealle tulee asia, joista sanat muodostuvat.

Yhteistyössä