V
vierailija
Vieras
Yksi sana uupuu: 2.2 vasen ylhäällä TO KO - TO JO - MU välinen (4) (9). Henkilö?=aivan oikein henkilö, muusikkokin, löytyy wikistä To-haulla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää ei auennut. Eli 1-2 Kes-Kuu 7 (ei kuukausi, vaan pääsanasta oikealle)1.2 kes yö
Ismo alangon bändiPuuttuisi:
2.1 vasen yläkulma ikä 6 6 (ei löydy kappaletta, eikä esittäjää)
Tämä oli vaikea rlaatio, koska sanat eivät ole suoraan yhteydessä toisiinsa vaan pitää arvata siihen väliin yhdistävä sana, esim. miten voisi arvata että Anna mulle tähtitaivaan jatko onkin joku Annan niminen henkilö? Tai että Amorphis Tomista lähtee kaksi muuta täysin häneen liittymätöntä Tomia.Hitsit tää on vaikee, eikä ees kaikki vinkitkään aukee! Ylärivin oon saanut valmiiksi näillä vinkeillä, kiitos niistä! 10 sanaa on vielä hakusessa (ja yksi niistä on vielä ihan piilossa...)
2.1
Vasemmassa laidassa Si 8, sen jatko 9 ja sen jatko 12. Sieltä löytyy vastasanoina se ruudun pääsana Syksy sekä Sad kuukausia ja 12 on bändi
Lau Täh oikealle alaviistoon 7. Tämä vinkattiin hänen bändiksi, mut en mä keksi kuin Elonk ja se ei siihen mee. Wikissä siinä laatikossa on kerrottu kaikki yhtyeet, ennen Elonkerjuuta oli
Ju Va 10 ja sen jatko 5 (yhdistyykö tää La Tä vai La Tä & Elon? Joka tapauksessa en hoksaa...) J.V:n kappale (yksi kuuluisimmista, iso lintu)
2.2
Jou alas lähtevät 6+5 (molemmat) ja sen jatko 7+6, vastassa Kin. Nuo "jout" on vinkattu et Kin googlettamalla löytyy, mut tarviin lisää rautalankaa! Kumikameli
Tämä oli vaikea rlaatio, koska sanat eivät ole suoraan yhteydessä toisiinsa vaan pitää arvata siihen väliin yhdistävä sana, esim. miten voisi arvata että Anna mulle tähtitaivaan jatko onkin joku Annan niminen henkilö? Tai että Amorphis Tomista lähtee kaksi muuta täysin häneen liittymätöntä Tomia.
Jos noista?Kolme puuttuis
1.1
Kev - yht 14 -Lappeenrannasta
Kev - lev 9 -edellisen albumi armeijaeläimestä
2.2
Mu jo - mu jou - mu va 5 7 6 -Juicen biisi