V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi puuttuu 1.1. ra -9 - va - löytyy ra. wikistä, Ragnarökin tapahtumat kappaleesta, alkaa e-kirjaimella
Löytyy va:n wikistäYksi puuttuu 1.1. ra -9 - va
Kaipaisin vinkkiä seuraaviin
1.1. Noi.. hipsuissa 10 - Alfred Hitchcockin ohjaama psykologinen jännityselokuva vuodelta 1945.
Enn hipsuissa 4 5 - tämän oon vinkannut aiemminkin, kyseinen elokuva englanniksi
1-1: Muul 16 (elokuva vinkattu, mutta en löydä sopivaa) - jos viet niitä mu. edellisen sanan asioita, eli hu. vaikka maasta toiseen matkalaukkuusi piilotettuna, mikä olet?
1-2: SUkven 9 ylös - yhden suk.ve nimi löytyy suk.ve wikistä otsikon 4 alta
Vahvaa kipulääkettä tuo 81.2 Pari sanaa puuttuu, pääsanasta lounaaseen 7 jatkuu 8 rajasanaan 1.1
bambi olisiko sinulla auttaa 1.1. sanassa Rumpu oikealle 12 lainausmerkeissä ja lappi sanasta alas 10+8 ja maailma sanasta alas 13Saisiko apua?
ruutu 1.1 rum->5->muupe?
Kiitos jo etukäteen!
bambi olisiko sinulla auttaa 1.1. sanassa Rumpu oikealle 12 lainausmerkeissä ja lappi sanasta alas 10+8 onko sulla muut siihen tulevat sanat? Löytyy alempana olevasta Ro ja maailma sanasta alas 13
iteltä puuttuu
1.1 no vasemmalle 10
ta alas "6-6-4"
tuo rumpu 12 tämä jo selvisi
sa 9 tähän löytyi vastasana me
ba 11 ja 10 nämä selvisivät
ja vielä "ma pa" 5-4lisäys: ko "9-7"
me 5
pu 9 ja jatko 11
lisäys: ko "9-7" tulee alhaalta
me 5 suomalainen me jumala
pu 9 ja jatko 11 mytologinen pu
ja vielä "ma pa" 5-4 "ma pe" yökerho
"ma pa" - hu välinen 6 edellinen
Kiitos ! Mielestäni olin myös tuon jumalan kokeillut ?Vahvaa kipulääkettä tuo 8
löytyy jo wikistä, jo ja as välissä oleva1.1. kiitos kaunis, jos apuja saisin: oikealla alanurkassa hiertää Jo - As välinen 10
Iso kiitos, siellähän se luurasi.löytyy jo wikistä, jo ja as välissä oleva
Iving-joki sori en osannut spoilata tätä mitenkään.1.1. kiitos kaunis, jos apuja saisin: oikealla alanurkassa hiertää Jo - As välinen 10
Sinfoninen metalliVoisiko joku auttaa tätä puusilmää. 1.1 "la" ylös 9, yhtye hakusessa. Viimeiset kolme tuntia olen kokeillut suomalaisia metalliyhtyeitä (vinkkejä ollut) eikä vaan oikeaa löydy.
Kiitos. Miten olinkin jättänyt tämän huomiotta.Sinfoninen metalli