jos näätte n.22 vuotiaan äidin..

• Viestiketjun aloittaja vieras :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja queen:
Ai että oikeen pappa be talar? Vaikka toinen kotimainen ei luonnollisestikaan suju, eikö se nyt olisi kuitenkin ihan kiva osata edes suomen kielen oikeinkirjoituksen perusteet? Vaikkei poliisin ammatista haaveilekaan :D :D :D

Nadie kyllä sano ihan selvästi, ettei siinä ole mitään vikaa päätyä Siwan kassaksi, jos itse on siihen tyytyväinen.
Eikö tuo ole aivan sama miten kukainenkin kirjoittaa.Uuden topicin voi aloittaa oikeinkirjoituksesta, ei pistetä tätä kuitenkaan kovin off topic:iksi.

queen
Eikö se oikeasti hävetä, ettei osaa edes omaa äidinkieltään? Minä ainakin toivon, että se lähihoitaja, joka lastani hoitaa, osaisi edes kirjoittaa. Tässä puhutaan siitä, miksi teiniäidit säälittävät joitakin. Minua säälittävät esimerkiksi nyt sitten vaikka muun muassa siksi, etteivät ole edes opetelleet kirjoittamaan omaa äidinkieltään. Niin kuin edellä on sanottu, turha ottaa nokkiinsa, jos kerran kysytään että miksi ihmeessä joku säälii nuorena lapsia hankkineita naisia. Antakaa nyt ihmisten sitten kertoa mielipiteensä rauhassa.

JA. Eihän se minulta ole pois, jos joku valitsee tuollaisen elämän. Kukaan muu ei siinä häviä kuin sinä itse. Jos et haluakaan esim. osata hallita äidinkieltäsi SE ON IHAN OK.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):
...jolla on 3 lasta, vanhin 2,5v niin katotko häntä säälivästi? jos niin miksi?

mua ärsyttää kun sain taas niin sääliviä katseita kun olin lasten kanssa kaupoilla. en mä mitään sääliä tarvi :D
Kyllä varmaan voisinkin katsoa. Kun mulla on kaksi lasta, ja se on mulle jo tarpeeksi rankkaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja queen:
Eikö se oikeasti hävetä, ettei osaa edes omaa äidinkieltään? Minä ainakin toivon, että se lähihoitaja, joka lastani hoitaa, osaisi edes kirjoittaa. Tässä puhutaan siitä, miksi teiniäidit säälittävät joitakin. Minua säälittävät esimerkiksi nyt sitten vaikka muun muassa siksi, etteivät ole edes opetelleet kirjoittamaan omaa äidinkieltään. Niin kuin edellä on sanottu, turha ottaa nokkiinsa, jos kerran kysytään että miksi ihmeessä joku säälii nuorena lapsia hankkineita naisia. Antakaa nyt ihmisten sitten kertoa mielipiteensä rauhassa.

JA. Eihän se minulta ole pois, jos joku valitsee tuollaisen elämän. Kukaan muu ei siinä häviä kuin sinä itse. Jos et haluakaan esim. osata hallita äidinkieltäsi SE ON IHAN OK.
Etkö tosiaan muuta keksinyt?

Anteeksi jos sinun suurta älyäsi vastaan, minulla nyt tuli pari kirjoitus virhettä. Olin katselemassa peliä samalla, eikä mulla vois vähempää kiinnostaa tuleeko virheitä kirjoittaessani palstalle vai ei.

Olet todella lapsellinen henkisesti, en voi muuta sanoa.

Toivottavasti elämäsi ei nyt vallan pysähtynyt virheisiini ja pystyt jatkamaan sitä tasapainoisena ihmisenä.

:hug:

noniin siis joku kysyi multa että vieläkö on isät kuvioissa niin kyllä kaikilla on, ekaa lasta kun odotin niin mies vain häipyi.. onneksi, omapa on häpeänsä, nyt onnellisesti avoliitossa, ja naimisiin pian menossa ja tosiaan yhteinen lapsi ja ekan lapseni huoltajuuden mieheni haki myös itselleen:) ja siskoillani kummallakin on mies ja kihloissa.. että näin :saint:

Yhteistyössä