Iltaa arvon ladyt! =)
Ihan ensimmäiseksi,
Jessie, anteeksi että olet pudonnut listalta, sieltä oli muutama muukin hävinnyt teille tietämättömille kun tämä sivu uusittiin! Yritin etsiä parhaani mukaan kaikki takaisin menoon mukaan, mutta pelkäsinkin, että joku jää varmaan huomaamatta!
Ja voi kökkökakkakasa sentään, että täti taas tulla tupsahti sinne!!
(
Hyvä kuitenkin, että olette saaneet asioita rullaamaan eteenpäin, meilläkin helpotti hirveästi kun käytiin molemmat tutkimuksissa ja sai vähän tietää, että missä mennään :hug: Hyvältä kuulostaa teidän etenemisvauhti!!
Imoen mekin ollaan menossa viikon päästä laivalle! Mahdetaankohan olla samalla paatilla?
Mä en ainakaan sattunut tuommoista ohjelmaa katsomaan, mutta on toi kyllä ihan uskomatonta, että tommosiakin mielipiteitä ihmisillä on!! No olkoot..Meillä on oikeus haluta omaa vauvaa ja sillä sipuli
Toivottavasti bongailet oviksen tuota pikaa!
Tuo keinohedelmöityshoito-keskustelu oli tosiaan niin hermoja kiristävä, että ne, jotka eivät sitä nähneet, eivät kyllä menettäneet mitään
Ite en ole viitsinyt lukea sitä yhtään sen ekan kerran jälkeen!
Omaa napastelua: Dpo kahdeksassa nyt mennään ja olen jopa välillä unohtanut, että piinapäiväthän tässä on käsillä taas
Jännä miten jokainen kierto on aina kuitenkin omanlaisensa, viime kierrossahan mulla vihloi alavatsaa ihan koko ajan ovulaatiosta menkkoihin ja nyt taas tässä kierrossa, ei mitään! Ei oikeesti yhtään mitään tuntemuksia alavatsassa, eilen ihan hetken pienen tuntui nippailuja oikealla munasajoissa tai jossain siellä.
Enkä olisi uskonut, mutta niin sitä vaan on tähänkin kiertoon uusia oireita ilmaantunut
Mä olen meinaa ollut aivan totaalisen väsynyt, siis en koko päivää ollenkaan, vaan eilen ja varsinkin tänään on tullut semmoisia ihan tolkuttomia unikohtauksia töissä, semmoisia, että tekis mieli nukahtaa nyt ja heti. Ja en ole ottanut possunuha rokoitetta,ei ole narkolepsiaa siis
Lisäksi mulla on tullut heikotuskohtauksia, ei siis mitään pahoja oloja, vaan semmoisia, että pyörryttää, vaikka vaan istuis paikallaan.
Sitten on vielä kolmas ja neljäskin oire, joista kolmantena on alaselän särkeminen, semmoinen jomotus ja neljäntenä joku ihmeen syysmasennus, itkettää ihan kaikki pienetkin asiat ja jotenkin varsinkin iltaisin on tosi surumielinen olo, vaikka kaikki on ihan hyvin!
Outoa, ihan erikoisia oireita mistä sitten liekin johtuvat!
Katotaan kuinka kauan maltan olla testaamatta, viimeistään torstaina testailen, kun perjantaina mennään sinne laivalle kavereiden kanssa..
Ai, niin..Joko
Lily-Jane bongasi ovulaation?