***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Vaniljainen, jos ovistestiin on luottaminen, niin eilen oli korkeintaan dpo 10, että siinä mielessä ihan mahdollista ettei vielä näy. Mutta silloin tosin oireetkin on lähinnä kuviteltuja... :ashamed: Ja luultavasti o-testi oli oikeassa, kun näyttää nyt sitten tulevan pitkä kierto. Tylsää.

Teille muille joilla jännempi vaihe kierrossa meneillään, kovasti tsemppiä!!
 
Mutta eikös se Lily kuitenkin mene niin, että jos mulla oli eilen aamulla ovistestissä plussa niin se ovulaatio oli vasta tulossa, että eihän se testi voi näyttää plussaa jos se onkin jo koko ovulaatio mennyt edellisenä iltana? :D Silloinhan koko testeistä ei olis mitään hyötyä ;)
Vai hetkonen, taisitkin tarkoittaa sitä, että se huippu voi käydä vaan tosi äkkiä ja se olis voinut olla jo edellisenäiltana ja täten jäädä jopa kokonaan huomaamatta koko plussa jos vaan aamuisin testailee...
Mutta tosiaan mulla oli eilen aamulla plussa digitaalisessa joten ovis oli ehkäpä tänään ja eilen ja tänään aamulla pistettiin simppoja sisuksiin, joten kyllä on ainakin hyödynnetty hyvin :whistle:
Mies jotenkin aamulla luki mun ajatukset ja teki aloitteen seksiin ennen kuin mä ehdin tehdä mitään! Se oli hyvä, koska halusin aamulla varmistella että vielä kerran ehditään pupuilemaan ennen ovista.. :)

Tänään on tuntunut taas vihlaisuja oikealla puolella, välillä kyllä hiukan vasemmallakin mutta selkeästi enemmän tuo oikea puoli vihotteli! Se on mun tapauksessa ihan hyvä juttu, koska toivoisinkin, että ovuloisin oikealta. Särki jopa alaselkä jokusen tunnin, mutta helpotti sitten..
Nyt taas odotellaan ja odotellaa..Huomenna dpo 1 :)

Lily Ehdottomasti kantsii aloittaa tikuttaminen ajoissa! Muuten harmittaa jälkikäteen! Käytätkö sä muuten myös sitä CB:n digitaalista? Mä ostin sen viime kiertoon lääkärin kehotuksesta ja jäin ihan koukkuun, ihanan selkeä ja helppo! :) Huomasin, että senkin saa tilattua netistä paljon halvemmalla mitä apteekeissa on!

Imoen Dpo 10 on kyllä aikainen! Oireet voi silti vallan hyvin alkaa jo ennen kun testissä näkyy mitään, joten toivoa todellakin on!! :hug: Pidän peukkuja!!
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljainen Juuuu siis mä tarkotin just niin, että jos se huippu on alkanut vaikka edellisillasta, ja aamulla testaat, mutta seuraavana iltana sitä huippua ei enää ole vaan oot siinä 24-48 h aikavälissä, jolloin hormonihuippu on mennyt, mutta ovis ei ole vielä tapahtunut. Heh, sekavaa tekstiä, mutta ymmärsit siis :D Joo, mä ehdottomasti käytän tota digiä, kerran sorruin ostaa halvempia ovistestejä ja palo hermot ihan täysin ku tuijottelin niitä viivoja. Ei sitä digiä voittanutta ole, mä mielummin maksan enemmän ja en sit hermoa kaikkea :) Te ootte ainakin ehtinyt pupuilla oikein olan takaa, että siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni! Kunpa oviskin olisi siltä oikealta puolelta! Laskeskelin just että saattaa olla, että ehtisin just siihen aukiolotutkimukseen ennen sitä reissua, ellei tää kierto venähdä ihan mahdottomaksi! Tai siis tietty mä toivon et plussaan mut no joo :whistle:

Imoen Kyllä siihen ovistestiin on luottaminen, eli aika varhain oot testannut :) Tsemppiä vikoihin piinapäiviin, tuohan sitä jännintä aikaa on!!

Onko kaikilla nää alkukierron päivät kun niin hiljaista on? :) Mulla on just tylsimmät päivät.. Blaaaah! Onneks pääsee ovistestejä shoppailemaan kohta :D
 
Viimeksi muokattu:
Anteeks kun en oo ehtiny täällä käydä :ashamed: mulla työkuviot muuttunu viime aikoina aika rankasti, niin ei enää ehdi/jaksa koneella istua (= esikoinen ei laske mua silmästään silloin kun oon kotona niin pitkäks ajaks et ehtisin istahtaa koneen ääreen)
joku tais kyselläkin ammatteja, niin mä oon lähihoitaja, kehitysvammaisten hoitokodeilla teen sijaisuuksia tällä hetkellä ja kovasti paljon tykkään työstäni!

:hug: kaikille kelle yrityskuukaudet on vaan lisääntyny : / joutais kyllä plussiakin tulla tähän ketjuun, mieluiten tietysti kaikille!

en oo tässä kuussa tehny ovistestejä, enkä kyllä ees kalenterista kattonu milloin todennäkösesti ois otollinen aika, muutenkin on aika hiljasta ollu tuolla makuuhuoneen puolella :whistle: että tässä kuussa taitaa olla ihan turha odotella mitään :( taidetaan molemmat olla kyllästytty tähän yrittämiseen ja musta ainakin tuntuu etten oo alotetta tehny moneen kuukauteen muuten kun siitä syystä että on otollinen ajankohta, eikä se kyllä hirveen hyvää tee parisuhteelle...
 
Jopas täällä tosiaan on hiljaista, missä kaikki luuraa?:rolleyes:

Huh, jopas oli mulla ovisoireita!! Yleensä en huomaan juuri mitään, mutta nyt oireet kesti ainakin pari päivää..Ovulaatioplussa tuli testiin tosiaan sillon keskiviikkona. Torstain ja perjantain mulla tuntui selkeää vihlovaa kipua oikealla alavatsassa ja eilen vähän väliä vihloi oikeen kunnolla myös oikeaan nivuseen, kylkeen ja alaselkään. Nännit oli myös ihan hassusti kipeät jo oviksen aikoihin ja on nyt jo melkein kivuttomat.
Ainakin kaikkemme laitettiin taas peliin, pupultiin maanantaina, keskiviikkona ja torstaina aamulla ja illalla.
Nyt vaan ihmetellään ja odotellaan=) Oon kyllä innoissani kun noi kivut on tuntuneet tuolla oikealla puolella selkeästi enemmän kuin vasemmalla!!
Vieläkin sitä vaan jaksaa toivoa, vaikka monta kertaa on jo joutunut pettymään!

Mitä Imoenille kuuluu? :hug:

Lily-Jane Kyllä mä sua ymmärsin:D
Voi, että! Kunpa tosiaan ehtisit siihen tutkimukseen, paitsi jos sinne ei tarviskaan mennä ollenkaan!! :) Olis kyllä tosi harmi, jos siirtyis kuukaudellakin, vaikka ei se pitkä aika ole, mutta eihän sitä tietenkään halua pitkittää yhtään ja tuntuu että tässä yrittämisessä yksikin kuukausi lisää tuntuu ikuisuudelta!

tinnttu On kyllä niin harmittavaa jos yrittämisestä tulee ns. pakkopullaa ja tuhoaa pariskunnan seksielämän :( Kun joutuu pidempään yrittämään niin sitä kyllä väkisinkin tuijottelee liiaksi sitä kalenteria.
Mä olen ite kauheesti miettinyt, että miten saan estettyä kyllästymisen koko seksiin. Meillä on seksiä säännöllisesti koko kierron ympäri, se on ainakin meillä auttanut paljon koska sitten ei tule siitä otollisesta ajasta paineita, koska se ei ikäänkuin erotu muusta ajasta.
Teidän pitäisi muruset nyt keksiä jotain piristettä makuuhuoneeseen, jotain vaikka ihan pientä. Ei tää yrittäminen tosiaankaan aina mitään helppoa ole ja ymmärrän ihan että molempia alkaa tympimään edes ajatus seksistä, kun aina tulee vaan mieleen vauvan tekeminen.
Voimia ja haleja, yrittäkää keskustella asiasta :hug:

Vaniljainen ja dpo 2
 
Imoen :hug: On tää vaan niin raivostuttavaa!!! Isot halit sinne!

Vaniljainen Argh noi pitkät piinapäivät! Joo meilläkin on seksiä kierron ympäri, ja ollaan vaan miehen kanssa juteltu, että oviksen aikaan se on vaan panostettava, ja eihän se ole kun kolme päivää kuukaudessa kun pitää harrastaa seksiä vähän "pakkopullana". Tää on nyt homman nimi, ja mieskin alkaa olla aika malttamaton niin sekään ei halua missata parhaita päiviä. Siihen pitää aina keksiä jotain hauskaa niille päiville, esim kunnon suuseksi-lämppärit toimii meillä aina :LOL: Sit menee huomio vähän pois siitä pakkoseksistä. Toivottavasti juu se tutkimus onnistuu, pitääkin ovisplussan jälkeen alkaa soitella sinne klinikalle, kun tietää suunnilleen että minkä pituinen kierto tulee, mulla vaihtelee 28-30. Kunpa tulis aikaisempi ovis :) Sit ehtisin siihen!

tinnttu Niinku Vaniljaiselle kirjotin, oli myös sulle tarkoitettu, että se on pakko vaan keksiä jotain noihin tärppipäiviin ettei ihan mee maku koko seksiin.. Tämmöstä tää on :(

Mä oon taas ajatellut. Mähän alunperin ajattelin, että jos ei tärppää jouluun mennessä niin tammikuussa vois harkita jatkotoimia. Nyt yhtäkkiä tuli tällainen ajatus, että pitäiskö yrittää tehdä yks inssi joulukuussa luonnolliseen kiertoon? Jos siis röörit on auki. Koska jos meissä kummassakaan ei oo vikaa, niin sehän voi olla sit kiinnittyminen tai vaikka että mun limat sisällä tappaa siimahäntiä. En tiedä saisinko edes tota inssiä järkättyä (mentäis siis yksityiselle), mut heräs vaan tällainen ajatus. Sehän olis melkein luonnollista :D Pitää kysellä kun meen sinne aukiolotutkimukseen.. Food for thoughts!
 
Heipä hei kaikille. Olen 28v naikkonen itä-uudeltamaal. mulla on mies ja 6v poika joka tuli ekasta kerrasta. Nyt ollaan toista toivottu ja yritetty 33kertaa : / Heinäkuussa koin keskenmenon.. nyt on kai menos 5/29 kierto menos eli koht pitäs taas olla ovis.. tän kuun menkkojen alettua suutuin todel paljon että soitin jopa ehkäisyneuvollaan ja pyysi itelleni ehkäisypillerit... no joo en tiiä mitä pitäs tehdä. kai se oli vaan ehdistusta..
 
Tervetuloa Minsku82 :flower: Hurjan kauan ootte saanut yrittää :( Ootko ajatellut mitään tutkimuksia?

Vaniljainen Musta tuntuu muru että toi eka sivu on saanut jotain kolhua tän muutoksen myötä.. tinnttu puuttuu kokonaan ja mulle saa päivittää yk 10! :)

Tulin just miehen kanssa kaverin luota kotiin ja heti Facebookin jälkeen tänne tutkimaan onko tullut uutta juttua :D S-A-D!!! Tää kuume on ihan mahdoton :/
 
Ou mai gaad, Lily on oikeassa!! Meijän lista on jotenkin vaurioitunut sivujen uusimisen myötä ja sieltä puuttui ainakin pari henkilöä! Tarkastakaa kaikki että ootte listoilla oikein!

Lily-Jane Meillä tuo suuseksillä lämmittely toimii myös aina ja muutenkin semmoinen pervoilu :ashamed: Mutta välillä meinaa kyllä käydä niin, että ne haluttomat päivää meinaa osuta oviksen aikoihin ja silloin on vaan pakko tsempata ja hoitaa homma, mua jää ainakin muuten vaivaamaan ihan hirveästi!
Toi sun suunnitelmahan kuulostaa hyvältä, kyllä mä ainakin uskon, että se onnistuisi! Mä olen myöskin ajatellut, että jos tekis sen ensimmäisen inssin ihan luomukiertoon.

Imoen Ei oo totta!! :( Oikein paljon haleja :hug: Ensimmäiset päivät ovat aina pahimpia! Voimia! :heart:

MinskuTervetuloa munkin puolesta :wave: Toi on niin erikoista, että ensimmäinen tulee joillakin tosi helposti, mutta seuraava on jostain syystä vaikeampi paljon! Onko teitä tutkittu?
 
Sunnuntaita, pitkästä aikaa.

Juu, en ole kerenny yhtään käymään täällä, tämä viikko meni niin vauhdilla. Oltiin koko perhe flunssassa, ja viime yönä pojalle nousi uudestaan kuume ja nuha. Korvatulehdushan se siellä oli. Ekaa kertaa. Jaiks! Toivottavasti ei ala mikään kierre. Muttamutta, mitäs täällä on tapahtunut....

Imoen Eikä! Voi pylly sentään!! Hirmuisesti haleja ja voimia! Koita jaksaa! :hug:

Minskulle tervetuloa paljon!! Tosi kauan teillä on jo yritystä. Mut ei saa lannistua!! :hug:

Vaniljaiselle onnittelut ovisplussasta. Pirun hyvin saitte hyödynnettyä! Ja aivan mahtia, jos ovuloit nyt sieltä oikealta puolelta, takana aukiolotutkimus ja kaikkee. Kuulostaa hyvältä. Nyt jännätään, jeejee!!

Lily-Jane Onneksi saadaan kohta alkaa bongaileen ovista. Loppuu taas tää tylsistä tylsin aika!

Mulla on tosiaan menossa nyt kp 10 (ja yk 9 ), ehkä, kai, tai jotain semmosta. Ovis pitäisi olla nyt ensi viikon loppupuolella, perjantaina jos oikein laskeskelin. Sovittiin miehen kanssa että aletaan ajoissa jo hyödyntämään tulevaa tapahtumaa. :) Ja vaikka nuhasia ollaankin, niin eikös se mee niin että yskä lähtee yskimällä, ja nuha nu**imalla. :p Samalla lyötiin lukkoon, että jos tästä kierrosta ei nappaa niin sitten lähdetään yksityiselle tutkimuksiin ja katotaan mitä eteen tulee. Siitäkin on nyt tosi hyvä fiilis. Ensi viikonlopusta onkin tulossa ihanan romanttinen, olisi hyvän ystävän häät. Ihanaa :heart: Me ollaan hotellihuone varattu, isovanhemmat tulee nuhanenää hoitamaan tänne meille, joten me päästään rentoutumaan ihan kahestaan. Ja siitä on piiiiiiitkä aika, kun viimeksi ollaan kahestaan oltu missään. Tais olla viime vuoden marraskuussa, kun oltiin yksissä pikkujouluissa. Eli melkein vuosi, hui! Ihan kutkuttaa!!

Nyt hei, kauheesti kehään niitä plussia, ovisplussia ja ennen kaikkea raskaustestiplussia, jooko?!! plopplop!! :D
 
Heips! Ei oo ehtiny kirjottelemaan kun olin reissussa viikonloppuna.
Imoen Voi harmi..oireet kuullosti jo lupaavilta! :hug:
Vaniljainen mua ihan jännittää sun puolesta..oli niin lupaavat nuo ovis- ja sen jälkeiset oireet..ja niin hyvin ootte hyödyntänyki!!! peukkuja!! :heart:

No sitten omaa napaa: Eilen olin lähdössä ystävien kanssa saunomaan ja tein aamupissasta testin varmistaakseni vaan, että uskallanko ottaa pari saunasiideria.. Tosin dpo eilen vasta 10 tai 11.. Ja sainkin tikkuun toooosi hailakan haamun!!! :confused: ..ja ajattelin että se on mielikuvituksen tuotetta ja varmistin sitten mieheltä ja kaveriltakin ja monelmmat sen kyllä näki, mutta kuvaa tuskin sais..
Äsken tein taas testin ja samanlainen haamu.. Järkyttävää turvotusta ollu jo viikon ja on niin ilmapallo olo ettei mitään järkeä..ja maha on muutenkin sen tuntuinen, että kohta menkat alkaa.. :x Eilen tulikin vähän ruskeaa tuhrua..eli voi olla, että kohta hanat aukeaa.. :(
Nyt sitten jännäilen vahvistuuko tuo haamu vai alkaako menkat.. :/ Jänskättää niin ettei mitään järkeä...ja pelottaa, että tulee jättisuuripettymys!! :(
 
Neppis Oivoivoivoivoi!! Ja vielä kerran OIVOI, kuulostaa erittäin lupaavalta! :heart: Oon täällä nyt ihan innoissani sun puolesta!!

Vaikka nyt kävis niin ikävästi, että pieni tulisikin pois, niin jos vaan pystyt niin koita ajatella, että ainakin kaiken pitäisi olla kunnossa ja raskauden onnistua :heart:Tottakai nyt kaikki peukut ja varpaat ja korvatkin pystyyn, että viiva vahvistuisi! =)=)
Yritä saada meille kuva, niitä on aina niin ihana katsoa! :heart: Ota sillä napilla, jossa on se kukkasen kuva niin se tzuumaa lähelle tarkasti!

Raphaella Teillähän osuu enemmäin kuin nappiin tuo ajoitus oviksen suhteen kun saatte ihan kahdestaan aikaa viettää :heart: Ihanaa, olen ihan kateellinen teille =)


Pakko hehkuttaa teille, kun mä olen tylsistynyt noihin hymiöihin mitä tää sivu tarjoaa ja löysin tämmösen mahtavan sivun, jossa on vaikka minkälaisia hymiöitä!!
Smiley Zaazu Download Smileys Free | Funny 3D Emoticons for Email
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kiitos. joo no mä kävin niis alkututkimuksissa eli tutkivat ultralla sisukset ja kaikki näyttäis olevan ok. ja Heinäkuussa olinkin raskaana mutta meni kesken. eli tutkimuksille ei ole syytä. ja mieskin sanoi että kyllä se tulee kun on tullakseen. itellä vaan pää ei anna enää tätä odotusta, toivoa, uskoa ym sanoo just riksraksPOKS... yritän olla luovuttamatta.. ja pyydänkin näin alussa jo anteeks jos teksti muuttuuu aikaajoin masentavaks tai ahdistavaks.. noi yrityskerrat vaan tuntuu jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tuskallisilta..
 
Tein taas tänään testin ja edelleen yhtä hailakka haamu..hyvä että silmillä erottaa.. Eli ei ainakaan kahteen päivään oo yhtään vahvistunu..noinkohan enteilis sitä että on vaan hipassu.. :( Tai voisko olla vaan joku viivanpaikka..?
Eli voi olla että kohta täti tulee.. :( koko ajan ravaan vessassa tarkistelemassa kun on semmonen olo..
 
Neppis, toivotaan nyt vielä että se viiva siitä vahvistuisi!! Eihän siitä hcg:stä niin varmasti pysty sanomaan, miten paljon sitä ihan alussa erittyy.

Minsku, kiva että löysit tähänkin pinoon! :)

Vaniljainen, mäkin olen tippunut listalta... Eli 32 v, toinen toiveissa ja yk 20 tai jotain...
 
Minsku Aivan, ehdin jo unohtaa, että olit tosiaan raskaana heinäkuussa! Mutta ilmeisesti se oli ensimmäinen raskaus yrityksen alkamisen jälkeen, joten aika kauan teillä kyllä ehti olla siinä yrittämistä ennen sitä? Mun mielestä (ja tosiaan on ihan mun mielipide =) ) teidän pitäis vaatia tarkempia tutkimuksia, tuolla ultraamisella kun ei selviä kaikki kuitenkaan. Tärkeää olisi tutkia, että tapahtuuko ovulaatio säännöllisesti, kuinka paksu on kohdun limakalvo, sekä munajohtimien aukiolotutkimus. Myös mies kannattaisi tutkia.
Älä murunen nyt missään tapauksessa ymmärrä mua väärin, en todellakaan patista sua mihinkään, vaan vertailen meidän tilanteeseen, kun meillä on yritystä takana nyt yhdeksän kuukautta ja ollaan jo tässä vaiheessa ihan väsyneitä yrittämiseen ja käyty kaikki mahdolliset tutkimukset ja tammikuussa olisi jo tarkoitus tehdä eka inssi.
Raskaaksihan sä olet onnistunut tulemaan, joten äkkiseltään kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta jos joku hidastava tekijä löytyykin niin siihen saa apuja :heart: Mulla esimerkiksi on toi vasen munajohdin tukossa, jonka vuoksi raskaus on täysin mahdollinen luomuna, mutta nimenomaan hidastava tekijä tuo voi olla ja siksi lääkäri jo suositteli sitä keinohedelmöitystä jos halutaan vähän nopeuttaa tahtia=)

Neppis-murunen Älä pieni vielä menetä toivoa, joillakin se hormooni vaan erittyy hitaasti. Sitäpaitsi eikös se mene niin, että se hormoonin määrä tuplaantuu vaan joka toinen päivä, joten oikeastaan sen ei vielä tarvikkaan tummua eiliestä?
Pidän sulle maailman eniten peukkuja ja olen hengessä mukana!!


Miulla on nyt dpo 4 ja johan tässä jo kohta saa alkaa bongailemaan oireita :D
Eilen illalla tuli ihan älyttömän paha olo, en kylläkään sitä sentään vielä raskausoireeksi luokittele, mutta pelkäsin kyllä että saan vatsataudin kun sitä on meillä töissä ollut liikkeellä! Onneksi se meni sitten ohi!
Nää ekat dpo päivät on heti kierron alkupäivien jälkeen tylsimpiä ja mä oon vielä niin malttamaton, että haluaisin taas jo heti tietää, että kuinka kävi!

Katoin muuten että meillä on just laivareissu silloin kun mulla on fertility friendin mukaan testauspäivä, joten joko reissusta tulee oikein mukava jos kävis niin ihanasti, että tulis plussa tai sitten täytyy juoda siidereitä sen verran, että nega-menkka harmitus häviää!
Ihanaa kuitenkin päästä pitkästä aikaa laivalle, viime kerrasta on jo monta vuotta!
 
Heippa ja mukavaa maanantai-iltaa kaikille kanssasisarille :)

Minsku Saa kiukutella minkä ehtii täällä, sikshän me täällä ollaan, vertaistukea. Ja usein kyllä tää homma vituttaa :D Oon pahoillani tosta keskenmenosta, kyllähän se viittaa siihen, että jotain tapahtuu! Harmi vaan että niin kovin pitkään saatte odotella :(

NePPis Hui apua!!! Nyt toivotaan kovasti että viivat vahvistuisi!!! Yritä malttaa!

Vaniljainen Hauskaa jos meille osuu insseilyt suurin piirtein samoihin aikoihin! Vaikka siis tietty toivon että molemmat ollaan jo odottajissa silloin, mutta, you know, ei tästä hommasta kyllä ikinä tiedä. Mä luulen etten kauhean monta kertaa sitä inssiäkään jaksa kokeilla, kun siinä ei sen suuremmat tsäänssit ole kuitenkaan. Mut siis mun pitää nyt eka käydä siellä aukiolotutkimuksissa ennen ku haaveilen mistään muusta :D Uh noi ekat piinapäivät on melkein pahempia ku nää oviksen odottelut..

Oma napa: Mulla on tänään kp 12, ovista odotellessa. Testi näyttää negaa, yleensä plussa tullut kp 15-17, mut en halua että se menee vaan ohi niin alotan ajoissa. Ollaan eilen ja tänään kyllä "varmuuden vuoksi" alotettu jo seksihommat :D No ei, viikonloppuisin yleensäkin ollaan aika ahkeria sillä saralla, etenkin noin menkkojen jälkeen, ku mulle menkkaseksi ei oikein maistu. Ihana puheenaihe :D Paitsi ne ihan vikat päivät, mut nytkin mulla tuhrutteli kp 8:n asti!

Ihana fiilis kun kävin lenkillä, alankin nyt lisää liikuntaa kunnolla. Oon vähentänyt treenaamista tän vauvakuumeen takia, mut nyt mietin vaan et mitä helvettiä, mitä järkeä elää eri tavalla kun ei se näistäkään ponnistuksista huolimatta oo tullut. Joten, ajatuksia pois tästä yrittämisestä. Tällä viikolla soittelen ja varaan ajan siihen aukiolo-juttuun ja papakin pitäisi ottaa kun siitä mun sähkösilmukkaoperaatiosta on melkein vuosi.

Nyt takas gradun kimppuun :wave:
 
Oon palellut tässä koko illan ja nyt sitten mittailin kuumeen, niin 37.1

Ilmeisesti joku flunssa tulossa tai jotain, tänään on ihan vähän väliä ollut myös huono olo. Niskaa jomottaa ihan samalla tavalla kun flunssassa, mutta nuhaa ei ainakaan vielä ole.

Olin tyhmä ja menin katselemaan tuonne odottajien puolelle vauvamasujen kuvia! Eipä se kuvien katselu ainakaan auttanut yhtään tähän kuumeiluun..Mä niin haluaisin myös oman pallon!!


Lily-Jane Niinpä, mukavaa että aloitellaan inssit yhtä aikaa! Mullakin on vähän toiveet matalalla senkään suhteen ja vähän kauhistuttaa, että paljonko tähän kaikkeen vielä meneekään rahaa :|Huoh.
Nytkin oikeastaan vaan taas odottelen, että koskakohan ne menkat taas tulee, niin vähän enää uskon tähän luomiyrittämisen onnistumiseen.
Lenkkeily on varmasti vaan hyvä juttu! =) Tuskinpa siitä mitää haittaa raskauden onnistumiselle on! :hug:
 
Laittelen tänne saman tekstin kun tuonne toisesta lapsesta kuumeileviin.. Oon ihan uusi täällä palstalla niin en oikein tiedä mihin kirjottaa..

Heipä vaan! Mahtuisko vielä mukaan? Meillä ollaan nyt 10kk yritetty toista lasta, esikoinen täytti toukokuussa 2vuotta ja sai alkunsa tosi helposti. Toinen nyt antaa odottaa.. Takana kummittelee sairastettu kohtutulehdus ja munatorvien tulehdus Olen jo yksityisellä lääkärillä käynyt ja ultralla ei ainakaan mitään muutosta näkynyt ja 2kk päästä lupasi laittaa lähetteen keskussairaalalle munatorvien aukiolotutkimukseen jos toista ei kuulu.

Nyt sitten ajattelin tänne kirjoitella kun alkoi asiat mietityttämään.. Elikkäs kierron pituus on 27pvä normaalisti, mutta nyt viimeksi bongasin oviksen myöhemmin. Ovis oli todennäköisesti viime tiistaina ja nyt mulla on tänään tullut hyvin vähän vaalean ruskeaa vuotoa ja maha kipua?!Ei ole ikinä ennen tälläistä ollut keskellä kiertoa..

Mutta joo, yritän nyt harjoitella miten nuo kp:t merkitään jne, oon tosi huono näissä sanoissa mitä täällä käytetään, et mikä tarkottaa mitäkin, mutta yritetään Samoin mulla on surkea laskupää ja meen sekasin näissä aika helposti :D Muutenkin menee varmaan tovi, että olen ns.kartalla kun luen vähän noita aiempia viestejä läpi. Mutta kiva jos mukaan mahtuu :)
 
NePPis85 :hug:

tinker_ tervetuloa! musta tuntuu kanssa että oon välillä ihan pihalla tästä "slangista", mutta äkkiä ne toisaalta tulee tutuksi :)

Vaniljainen vauvamasujen katteleminen on pahinta kidutusta mitä on :D tai ainakin musta tuntuu, että JOKAPAIKASSA tulee kokoajan vastaan raskaana olevia ja muhun iskee pieni kateus aina :ashamed: ja tää kohdistuu siis vaan selkeästi raskaana olevien näkemiseen, jos kuulen että joku tuttu on raskaana tai nään vauvoja niin se on pelkästään ihanaa :heart:
 
moro :)
täällä ollaan myös miehen kanssa jo pidempään yritetty, yk.8 menossa.. :/
ikää meillä 19 ja esikoinen toiveissa. tosin alkaa tuo toivo pikkuhiljaa hiipua kun kaverit ympärillä saa vahinkoraskauksia ja meillä ei tunnu tärppäävän sitten millään :S kierto vieläkin sekaisin pillereistä, jotka lopetin viime marraskuussa. siitä asti yritystä ollut.
 
Voi Neppis!!:hug::hug: Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu! Yritä ajatella positiivisesti, että sulla tärppääminen eteni noinkin pitkälle, kyllä se uusi plussa tulee varmasti pian!:hug: Voi höh!!

Tervetuloa tinker ja sameoldsong :wave:

tinker Hui, jospa se olisikin nyt kiinnittymisvuotoa:rolleyes:
Eikä mitään stressiä kuumeilevien "slangista",kysyt aina vaan jos on joku epäselvää :hug:
Minkä ikäisiä muuten olette? :)

sameoldsong Tiedän tuon tunteen :( Me kuultiin myös eilen, että meidän hyvä ystävä pariskunta odottaa esikoistaan, otti vähän koville kyllä!

Omaa napaa Dpo 5 ja niska jomottaa edelleen flunssamaisesti, lämpöä siinä 37 tietämillä :snotty: Huomenna on onneks vapaapäivä niin saa vähän levätä, tänään vielä iltavuoroon töihin..Blaah!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä