Minsku Aivan, ehdin jo unohtaa, että olit tosiaan raskaana heinäkuussa! Mutta ilmeisesti se oli ensimmäinen raskaus yrityksen alkamisen jälkeen, joten aika kauan teillä kyllä ehti olla siinä yrittämistä ennen sitä? Mun mielestä (ja tosiaan on ihan mun mielipide =) ) teidän pitäis vaatia tarkempia tutkimuksia, tuolla ultraamisella kun ei selviä kaikki kuitenkaan. Tärkeää olisi tutkia, että tapahtuuko ovulaatio säännöllisesti, kuinka paksu on kohdun limakalvo, sekä munajohtimien aukiolotutkimus. Myös mies kannattaisi tutkia.
Älä murunen nyt missään tapauksessa ymmärrä mua väärin, en todellakaan patista sua mihinkään, vaan vertailen meidän tilanteeseen, kun meillä on yritystä takana nyt yhdeksän kuukautta ja ollaan jo tässä vaiheessa ihan väsyneitä yrittämiseen ja käyty kaikki mahdolliset tutkimukset ja tammikuussa olisi jo tarkoitus tehdä eka inssi.
Raskaaksihan sä olet onnistunut tulemaan, joten äkkiseltään kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta jos joku hidastava tekijä löytyykin niin siihen saa apuja :heart: Mulla esimerkiksi on toi vasen munajohdin tukossa, jonka vuoksi raskaus on täysin mahdollinen luomuna, mutta nimenomaan hidastava tekijä tuo voi olla ja siksi lääkäri jo suositteli sitä keinohedelmöitystä jos halutaan vähän nopeuttaa tahtia=)
Neppis-murunen Älä pieni vielä menetä toivoa, joillakin se hormooni vaan erittyy hitaasti. Sitäpaitsi eikös se mene niin, että se hormoonin määrä tuplaantuu vaan joka toinen päivä, joten oikeastaan sen ei vielä tarvikkaan tummua eiliestä?
Pidän sulle maailman eniten peukkuja ja olen hengessä mukana!!
Miulla on nyt dpo 4 ja johan tässä jo kohta saa alkaa bongailemaan oireita
Eilen illalla tuli ihan älyttömän paha olo, en kylläkään sitä sentään vielä raskausoireeksi luokittele, mutta pelkäsin kyllä että saan vatsataudin kun sitä on meillä töissä ollut liikkeellä! Onneksi se meni sitten ohi!
Nää ekat dpo päivät on heti kierron alkupäivien jälkeen tylsimpiä ja mä oon vielä niin malttamaton, että haluaisin taas jo heti tietää, että kuinka kävi!
Katoin muuten että meillä on just laivareissu silloin kun mulla on fertility friendin mukaan testauspäivä, joten joko reissusta tulee oikein mukava jos kävis niin ihanasti, että tulis plussa tai sitten täytyy juoda siidereitä sen verran, että nega-menkka harmitus häviää!
Ihanaa kuitenkin päästä pitkästä aikaa laivalle, viime kerrasta on jo monta vuotta!