Tervetuloa taas uudet :wave: Meitähän alkaa olla täällä jo mukavasti
Tai no..Miten sen nyt ottaa, ehdottomasti olisi mukavaa että täältä saataisiin porukkaa myös vähän pois päin
Pieni pyyntö olisi koskien noita uusia päivityksiä, eli laitetaanko jatkossa päivitettävät asiat
tälleen mustalla, niin mun on helpompi ne poimia
Kiitos!
Kiitos teille ihanille lohdutuksista! :hug: Pahimman harmituksen yli on taas selvitty, miestä tuntui taas harmittavan jopa enemmän kuin mua
Eilen tuli töistä ja kertoi, että yksi miespuolinen työkaveri oli tuonut kakkua töihin, koska olivat saaneet vauvan ja mies oli aika harmissaan..Koitin sanoa, että kyllä meidän aikamme vielä tulee.
Juoksin tänään taas postilaatikolle siinä toivossa, että miehen tulokset olisivat tulleet, mutta ei ollut, oikeastaan odotankin, että ne tulisivat vasta loppuviikosta..
Meillä on nyt aika suuret odotukset tämän ja ensi kierron suhteen koska meillähän on semmoinen tilanne, että ollaan menossa ensi kesänä elokuussa naimisiin ja sen vuoksi tulee pakollinen kolmen kuukauden paussi yrittämiseen. En halua olla synnyttänyt juuri ennen tai, että laskettu aika on heti seuraavassa kuussa, tai mikä vielä pahempaa, jopa samassa kuussa
Häät on jo hyvällä mallilla ja luulen, että se pieni tauko yrittämiseen voi tehdä jopa hyvää. Ainakin niin yritetään asennoitua
Mulla on kaikki toivo nyt tossa aukiolotutkimuksessa, hirmu moni kun tulee heti sen jälkeen raskaaksi
Nyt vaan peukut pystyyn, että miehellä on kaikki kunnossa!
Aion kyllä kuumeilla teidän mukana täällä sen väliajankin!
tttinde Onhan nuo tietysti kalliimpia nuo yksityiset, mutta hoito on taatusti sen arvoista! Meille ainakin aika on rahaa
Mulla on maksanut nuo ultraukset 160?/kerta ja miehen tutkimus 140? ja noista on siis jo vähennetty se kelan maksama osuus.
Tuosta endometrioosista löytyy netistä paljon tietoa, eli endometrioosi on sen sairauden nimi ja endometriooma on sitten semmoinen pieni ns. kasvain joka on mulla vasemmassa munasarjassa. Pahana endometrioosi vai aiheuttaa vaikeaakin lapsettomuutta, mutta lievänä ei välttämättä vaikuta mitenkään. Siinä voi olla oireina kivuliaat ja runsaat kuukautiset, yhdyntäkivut, tärinäherkkyys jne..Mulla on ollut ainoastaan tuota ajoittaista yhdyntäkipua. Menkat on mulla tosi niukat ja vähän pelkäänkin, että myös tuo kohdun limakalvo on sen vuoksi liian ohut, jotta sinne voisi pikkuinen kiinnittyä :|
Mutta älä nyt leiki mitään kotilääkäriä googlettamalla vaan varaat ajan ihan oikealle
kuu-mami Teillä on tosiaan harmittavan paljon kiertoja jo takana :hug: Oletko sä käynyt tutkimuksissa?
b]tombatar[/b] Kiitos käynnistä murunen :heart: Luot kyllä hurjasti toivoa :hug:
Lily-Jane Tänään on jo ihan ok fiilis, on tosiaan nyt paljon toivoa tähän ja seuraavaan kiertoon
Jokaisen kierron jälkeen usko omaan raskauteen pienenee ja tulee olo, että en saa ikinä sitä kahta viivaa testiin :|
Ihmettelen itsekkin noita vatsatuntemuksiani viime kierrossa, olivat ihan uusia. Jollen olisi just käyny lääkärissä niin epäilisin taas vaikka mitä
Ne ei kyllä onneks tuntuneet missään tietyssä kohdassa vaan vaihtoivat koko ajan puolta..Outoa.
Mutta nyt murunen jännitetään taas sun puolesta :heart:
Nennu Yksityisellä puolella otetaan taatusti tosissaan myös nuoret, joilla on alle vuosi yrittämistä takana! :hug: Mun lääkäri (joka on erikoistunut lapsettomuuteen) sanoi, että jos perusterveillä nuorilla ei tärppää sen vuoden aikana, on ihan hyvä tehdä joitakin tutkimuksia. Eli se oli juurikin sitä mieltä, että jos kaikki on kunnossa nuorilla ihmisillä, niin suurimmalla osalla se tärppi tulee sen vuoden aikana ja jos näin ei käy, niin sitten aletaan sulkemaan pois mahdollisia syitä. Eli rohkeasti vaan lääkärin juttusille, mulla ainakin on pelkkää hyvää sanottavaa yksityiseltä puolelta
Onko Lily-Jane ainut jolla on jännät päivät käsillä? :heart: