Kiitos teille haleista ja lohdutuksista! Olette ihania :heart: Kyllä tämmönen palsta oikeesti auttaa tosi paljon, kun saa keskustella mieltä painavista asioista, eikä tarvi aina tuota miestä rasittaa kaikilla pohdiskeluilla!
Koitin parhaani mukaan googletella tuota ovulaatioasiaa ja näyttäis siltä, että se riippuu ihan ihmisestä että miten se munasolu irtoaa. Jollain oli ihan ultrattukin, että oli irronnut useamman kertaa samalta puolelta ja joku lääkäri oli sitä mieltä, että toinen munasarja saattaa olla syystä tai toisesta aktiivisempi kuin toinen. En ihmettelis vaikka mulla toi vasen toimis vähän laiskasti kun siellä sitä häikkää tuntuu olevan :|
Noh..Näillä nyt mennään, mies onneksi kannustaa kovasti ja sanoo, ettei se inssi ole ollenkaan huono vaihtoehto, jos ei meinaa näin kotikonstein onnistua. Nyt toivotaan vaan ihan hirveästi, että tuo puhdistaminen tuottaisi kuitenkin sen toivotun tuloksen :heart:
Nyt on vasta kp 10, vielä pitäisi jaksaa reilu viikko odotella ovista... |O
Ai, niin
Lily-Jane juteltiin lääkärin kanssa myös noista mun niukosta menkoista ja se sitten laskeskeli mun luteaalivaiheita ja sanoi, että koska mulla on tuo luteaalivaihe aina vähintään sen 14 vuorokautta, niin niukoista kuukautisista ei ole haittaa. Jos menkat tulisivat esim. jo viikon päästä ovulaatiosta, niin sitten tarvisin sitä keltaraushormonia tukemaan limakalvoja. Mutta siis nyt hänen mielestään ei ole syytä siitä olla huolissaan.
Mulla jäi kyllä kaikenkaikkiaan tosi hyvä mieli lääkärissä käynnistä, oli kuitenkin helpottavaa saada tietää, että edes toinen on auki ja oli kiva keskustella pitkään lääkärin kanssa asioista, se kävi tosi tarkkaan läpi kaikki mun kiertoon liittyvät asiat.
Pidän sulle peukkuja, että sulla on kaikki vielä paremmin sitten tutkimuksessa :heart: Mutta nyt jännitän, ettei sun edes tarvis mennä koko tutkimukseen! Koska meinaat testailla? =) Erittäin lupaavan kuuloista, että tuhruttelu loppui, ihan hyvin voisi olla sitä kiinnittymisvuotoa!!
Kiitos vielä ekstrahaleista :hug:
Tervetuloa,
Jessie!! Minäkin muistan sut tuolta toisesta ketjusta
Onpas harmillista, että miehelläsi on alentunut hedelmöittämiskyky :hug: Oliko siittiöitä vähän vai oliko ne hitaita?
Mä olin ihan tyytyväinen, että mulla oli vapaapäivä tutkimuspäivänä, olin varautunut siihen, että jotain tukoksia löytyy ja pelkäsin, että olen niin masentunut, etten jaksaisi mennä samana päivänä töihin. Vähän olikin semmoinen olo, että oli vaan mukava hakea jäätelöä ja kömpiä peiton alle kotiin
Kipujen puolesta olisin voinut mennä, vatsa jomotti hiukan toimenpiteen jälkeen, mutta ei mitenkään menkkakipuja enemmän. Mulla se pistos tuli vasempaan pakaraan, mutta kesti vain tunnin verran, eikä ollut mitenkään paha ollenkaan.
Joten, kyllä mä olisin töihinkin sen jälkeen selvinnyt, mutta oli mukavaa kun ei tarvinut mennä
Lily-Jane muuten, mitkäs ne teidän miehen tulokset olivatkaan? Ihan uteliaisuuttani kyselen =)