***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Siis mun intuitio ei ole IKINÄ väärässä!! ;) mut vois se tän kerran olla :p

Mulla ihan mahassa pyörähti kun luin ton "epätodennäköisempi on kiinnittyminen". Se se on!! On! ON!!! Voi kun tää on jännää!! Kutkuttaa!

Mutta sitähän mä läksin tänne ihan kesken kiireisen työpäivän pyörähtämään, josko se Vaniljainen olisi jo laittanut kuulumisia. Ei vielä.. odotellaan!
 
Neppis Toivottavasti bongailet oviksen pian :heart: Ilmeisesti paras aika testailla ovista olis tosiaan esim. aamupisusta seuraava. Tärkeintä on kuitenkin, että testin tekee joka päivä samaan aikaa, ettei se ovis sitten mene ohi suun =)

tinnttu Eikä :( :( Oon niin pahoillani!! Tää on niin väärin :hug: :hug:

Lily-Jane Kiitos murunen tsempityksistä!! :heart: Tulen sitten heti kertomaan kuinka kävi :) Arvaa vaan jännittääkkö... :$
Mutta nyt pidän sulle hurjasti peukkuja, että tuo tuhru olisikin sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa :heart: Noina päivinähän se tulee!! Älä nyt kulti mieti pahinta!!

Raphaella Kiitos aivan ihanista tsempeistä :hug: :heart:

Ja myös Heissulle kovasti kiitoksia kun jaksoit vaivautua kirjoittamaan! Juuri tuohon haluan uskoa ja meillä on nyt kaikki toivo tässä ja seuraavassa kierrossa :heart:
Mua jännittää ihan sikana, että mitä tutkimuksessa selviää, toivon niin, että kaikki olisi kunnossa silläkin saralla!
Kääk..Pelottaa ja jännittää ja kauhistuttaa..Apuva :)

Tulen sitten heti kertomaan, että mikä tuomio tuli....Miehen tuloksia odotellaan myös edelleen, toivottavasti nekin tulisi tänään!

Haleja ihanat :heart:

Ai, niin, mun piti kysyä, että ketkä kaikki on mahdollisesti käyneet jossakin tutkimuksissa?
 
tinnttu, :hug: Lyhyet kierrot on kyllä vähän tuskattomampia, kun ei ehdi edes kunnolla jännittää, kun jo menkat alkaa. Mulla oli alkukesästä kaksi epätavallisen lyhyttä peräkkäin, menkat tuli ihan puun takaa molemmilla kerroilla. Sitten palattiin taas normaaliin, 30 päivän kiertoon.

Lily-Jane ja raphaella, tsemppiä piinapäiviin!!

Vaniljainen, jännäilen teidän tuloksia. :) Meillä vielä koko tutkimushässäkkä edessä, toivon ettei niin pitkälle tarvitsisi mennä mutta pahalta näyttää. Mitä kautta olette saaneet tutkimukset alulle?

vitamiineista, mä olen foolihappoa syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti, aina keskivaiheessa kiertoa muistan ne..

ON Mulla on nyt siis ihkaensimmäinen ovistestikierto meneillään. Olen testannut kp 12 alkaen, ja eilen (kp 21) alkoi viiva olla ensimmäistä kertaa lähes kontrolliviivan vahvuinen!! Eli siis melko myöhään... Jännää nyt nähdä, miten pitkä kierto tästä on tulossa.
 
Noniin..Nyt on ohi :) Ei ollut niin paha mihin olin varautunut, mutta ei kyllä mikä mukavakaan. Lily-Janella tuo on mahdollisesti edessä, joten haluan sanoa, että ainakaan mulla ei sattunut mitenkään mahdottoman paljon. Katetrin laitto kutitti, se nesteen laitto oli ainut mikä sattui hetken aikaa, kun kohtu laajeni, eli tuli ihan synnytyssupistuksia. Sen jälkeen se tuntui lähinnä epämiellyttävältä. Heti toimenpiteen jälkeen mulla alkoi pistämään vasempaan pakaraan, mutta se meni tunnissa ohi. Nyt on vatsa vähän arka. Mutta kaikenkaikkiaan ei ollut paha! :)

Sitten niihin tuloksiin...Sain myös miehen tulokset heti ensimmäisenä ja niissä ei onneksi ollut mitään vikaa =) Ne oli täysin normaalit ja lääkäri sanoikin heti, että miehessä ei ainakaan vika ole. Hyvä niin, oli ihanaa soittaa sille ja kertoa, että kaikki on kunnossa :heart: Mun tuloksissa sen sijaan olisi ollut parantamisen varaa, oikealla puolella neste kulkeutui hienosti ja meni heti läpi, mutta vasen jäi kysymysmerkiksi :( Lääkäri ei saanut nestettä kulkeutumaan sieltä, joten se todennäköisesti on tukossa ja ilmeisesti sen endometrioosin vuoksi, joka siis myös on siellä vasemmalla. Lääkäri oli kuitenkin kovasti sitä mieltä, että yksi avonainen puoli riittää mainiosti ja raskauden pitäisi onnistua hyvin silläkin. Kohtu oli normaali ja molemmat munajohtimet olivat muodoltaan mainiot, mutta jokin tukkii vasemman puolen. Lopputulos oli se, että lääkäri luokitteli meidät 15-25% ryhmään, joilla on selittämätöntä lapsettomuutta, eli hänen mielestään toinen tukkeutunut johdin ei pitäisi olla esteenä. Hän kehotti meitä yrittämään vielä muutaman kierron, mutta jollei vaan onnistu niin sitten hän suositteli inseminaatiota meille.
Nyt on jotenkin lyttyyn lyöty olo, ei tän pitänyt olla näin vaikeaa :'( Onneksi sentään toinen oli auki, mutta onkos se nyt sitten niin, että voin tulla raskaaksi vain joka toinen kuukausi? Eli tapahtuuko ovulaatio aina vuorotellen oikealta ja vasemmalta puolelta? Blääh..Viime kierto oli oikealta, eli jos nyt on vasemmalta niin hukkaan menee tämä kierto :(
Mä olen niin totaalisesti menettänyt uskoni luomuraskauteen.

Imoen Toivon todellakin, että ette joudu tutkimuksiin, vaan raskaus alkaa ennen :heart: Me ollaan oltu tutkimuksissa yksityisellä puolella, ei jakseta odottaa vuotta ennen kun päästään alkuun edes.. :whistle:

Masentaa :'(
 
voi Vaniljainen, haleja!! :hug: mut onhan hyviäkin puolia, simpat on kunnossa ja toinen putki on auki ja kohtu on ok, samoin johtimet, ja sekin on hyvä että nyt on selvillä mikä mahdollisesti vaivaa. ja muista muistaa että tosi moni on raskautunut ton aukiolotutkimuksen jälkeen! voih murua! :(
tosta oviksesta.. mulla on siis tosi kipeä ovis, ja tunnen aika selkeesti kumpi puoli ovuloi, mut mun mielestä se ei kyl mee niin et vuorotellen ois vasemmalla ja oikeella. tosin en oo kyllä yhtään varma.
onko jollain muulla ihan faktatietoa??

kuiteski, ei saa masentaa. :( kyllä te murut vielä vauvan saatte, vaikka inssillä, prkl! :hug:
 
Moi mäkin voisin tänne liittyä jos joukkoon huolitte. mulla menossa kp9/25-34 ja yk 18 kait. Tutkimuksiin ollaan menossa loppukuusta kunnalliselle puolelle. Miehestä otettu jo näytte josta löytyi alentunut heldelmöittämiskyky mä kävin ultrassa missä oli kohtu ihan normaali eikä ylimäärästä löytyny, eli katsotaan mitä sitten tuolla lapsettomuuspolilla sanovat. varmaan ensimmäisenä mullakin vuorossa tuo aukiolotutkimus. Miten Vaniljainen oliko sulla mitään ohjetta voiko töihin mennä sen jälkeen vai kannattaako pitää loppupäivä vapaata. Kuulemma joillekkin käy niskoihin se tutkimus??

munkaan mielestä ei ovis oo aina vuorotellen. Mulla on aina oviksen aikoihin kipuja vain oikealla, oonki miettiny et ovuloiko vasemmalta ollenkaa kun kivut on aina oikealla. tiedä sitten, pääasia että jostain ovuloi..
 
Vaniljainen Ensinnäkin oli ihana kuulla, että sua ei sattunut, ja toiseksi onnea miehen hienoista tuloksista :flower: Ymmärrän, että toi tieto tosta vasemmasta musersi varmaan ihan täysin, isot isot halit sinne!!! Mutta toisaalta, jos se lääkäri oli sitä mieltä, että vakavasti tää ei vaikuta raskaaksi tulemiseen, niin älä kiltti murehdi vielä :hug: Voin vaan kuvitella, että omassa päässään sitä miettii, että tottakai se vaikuttaa ja lääkärit vaan on yltiöpositiivisia.. Mutta onneksi se toinen oli auki, joten ainakin on olemassa mahdollisuus luomuraskauteen! Nyt pää pystyyn jooko, paljon pahempikin tuomio olisi voinut olla, vaikka tiedän ettei se lohduta. Luuletko että ne sun repäisykivut olis ollut endoa sitten, kysyitkö lääkäriltä sitä? Mä en myöskään tiedä, että miten noi ovulaatiot menee, paitsi että kyllä ne puolta vaihtaa aina välillä, mutta en osaa sanoa, että onko se säännöllistä.. Menee ihan googlettamisen puolelle :ashamed: Tuli kyllä niin paha mieli sun puolesta.. Mutta muista muru kuitenkin ne lääkärin sanat, ja kyllä me kaikki vauvat saadaan, keinolla millä hyvänsä! Ihan sama millä tavalla, oli sitten luomuna, inssinä tai keinohedelmöityksenä, se tulos on tärkein ja sen takia on pakko jaksaa odottaa vähän pidempään. :hug:

Jessie82 Heippa ja tervetuloa, me tuolla toisessa pinossa ollaankin jo törmätty jossain vaiheessa :)

Imoen Onnea oviksen metsästykseen!!

Mulla on tänään dpo 10 ja ei edelleenkään oikein mitään.. Ihan niitä samoja pikkunippailuja kuin kaikissa edellisissäkin kierroissa. Tänään tuli taas vähän sellaista tuhrua. Ei rehellisesti tunnu siltä että mitään olisi tapahtunut. Alko itseänikin jänskäämään toi tuleva aukiolotutkimus. Huoh. Vaikka siis mulla se on vasta joskus 1,5 kk päästä. Ei sitä ikinä tiedä, mä jouduin vuonna 2005 sairaalaan tulehduksen takia, joka oli tuolla jossain kohdussa. Gynet on koko ajan sanonu, että kyllä se on voinut jotain arpikudosta aiheuttaa. Syytä siihen ei ikinä löydetty, se alko äkillisesti hirveellä vatsakivulla ja oksentelulla, ja tulehdusarvot kiipi johonkin 150:n. Klamydiat ym testattiin ja kaikki negatiivisia. Kyllä se aina välillä mietyttää. Noh, pianhan se selviää.

Vaniljaiselle vielä ekstrahalit rankasta päivästä :hug:
 
Kiitos teille haleista ja lohdutuksista! Olette ihania :heart: Kyllä tämmönen palsta oikeesti auttaa tosi paljon, kun saa keskustella mieltä painavista asioista, eikä tarvi aina tuota miestä rasittaa kaikilla pohdiskeluilla!
Koitin parhaani mukaan googletella tuota ovulaatioasiaa ja näyttäis siltä, että se riippuu ihan ihmisestä että miten se munasolu irtoaa. Jollain oli ihan ultrattukin, että oli irronnut useamman kertaa samalta puolelta ja joku lääkäri oli sitä mieltä, että toinen munasarja saattaa olla syystä tai toisesta aktiivisempi kuin toinen. En ihmettelis vaikka mulla toi vasen toimis vähän laiskasti kun siellä sitä häikkää tuntuu olevan :|
Noh..Näillä nyt mennään, mies onneksi kannustaa kovasti ja sanoo, ettei se inssi ole ollenkaan huono vaihtoehto, jos ei meinaa näin kotikonstein onnistua. Nyt toivotaan vaan ihan hirveästi, että tuo puhdistaminen tuottaisi kuitenkin sen toivotun tuloksen :heart:
Nyt on vasta kp 10, vielä pitäisi jaksaa reilu viikko odotella ovista... |O

Ai, niin Lily-Jane juteltiin lääkärin kanssa myös noista mun niukosta menkoista ja se sitten laskeskeli mun luteaalivaiheita ja sanoi, että koska mulla on tuo luteaalivaihe aina vähintään sen 14 vuorokautta, niin niukoista kuukautisista ei ole haittaa. Jos menkat tulisivat esim. jo viikon päästä ovulaatiosta, niin sitten tarvisin sitä keltaraushormonia tukemaan limakalvoja. Mutta siis nyt hänen mielestään ei ole syytä siitä olla huolissaan.
Mulla jäi kyllä kaikenkaikkiaan tosi hyvä mieli lääkärissä käynnistä, oli kuitenkin helpottavaa saada tietää, että edes toinen on auki ja oli kiva keskustella pitkään lääkärin kanssa asioista, se kävi tosi tarkkaan läpi kaikki mun kiertoon liittyvät asiat.
Pidän sulle peukkuja, että sulla on kaikki vielä paremmin sitten tutkimuksessa :heart: Mutta nyt jännitän, ettei sun edes tarvis mennä koko tutkimukseen! Koska meinaat testailla? =) Erittäin lupaavan kuuloista, että tuhruttelu loppui, ihan hyvin voisi olla sitä kiinnittymisvuotoa!!
Kiitos vielä ekstrahaleista :hug:

Tervetuloa, Jessie!! Minäkin muistan sut tuolta toisesta ketjusta :) Onpas harmillista, että miehelläsi on alentunut hedelmöittämiskyky :hug: Oliko siittiöitä vähän vai oliko ne hitaita?
Mä olin ihan tyytyväinen, että mulla oli vapaapäivä tutkimuspäivänä, olin varautunut siihen, että jotain tukoksia löytyy ja pelkäsin, että olen niin masentunut, etten jaksaisi mennä samana päivänä töihin. Vähän olikin semmoinen olo, että oli vaan mukava hakea jäätelöä ja kömpiä peiton alle kotiin :D Kipujen puolesta olisin voinut mennä, vatsa jomotti hiukan toimenpiteen jälkeen, mutta ei mitenkään menkkakipuja enemmän. Mulla se pistos tuli vasempaan pakaraan, mutta kesti vain tunnin verran, eikä ollut mitenkään paha ollenkaan.
Joten, kyllä mä olisin töihinkin sen jälkeen selvinnyt, mutta oli mukavaa kun ei tarvinut mennä :)

Lily-Jane muuten, mitkäs ne teidän miehen tulokset olivatkaan? Ihan uteliaisuuttani kyselen =)


 
Hirmusesti tullu tekstiä kun en oo pariin päivään käyny! :D Vilkasin nopeesti vaan..pitää lukee ihan ajan kanssa sitten kun tuo tenava on unilla..

Vaniljainen haleja täältäkin sinne..ja olihan tuossa paljon hyviä uutisia!!! Pää pystyyn vaan..monelta oon kuullu, että on tärpänny heti tuon tutkimuksen jälkeen!!

ON: Jee!! Ovis pongattu eilen kp 17!! Toissailtana oli jo melkovahva viiva ja eilen sitten tummempi kuin kontrolliviiva.. :) Koitettiin hyödyntää toissapäivänä ja eilen..olis ollu vissiin hyvä jos tänäänkin (kun eikös ovulaatio tapahdu 24-48 h tuon LH huipun jälkeen?), mutta valitettavasti menee työt niin ristiin, ettei tänään nähdä :( :( Tänään vielä testasin niin tuli enää hailakka viiva..
Nyt sitten jännäillään! Mietin jo tossa, että nyt kun on toiveet korkeella kun sai tuon oviksen pongattua niin mitenköhän sitä sitten kestää jos tulee pettymys TAAS!! Hirvittää ajatus jo valmiiks..vaikka yrittääkin asennoitua.. Mutta ei auta kun ootella!!

Paljon peukkuja ja plussatuulia kaikille jännäilijöille!! :heart:
 
NePPis Pääasia, että saitte eilen hyödynnettyä!! Tänään olisi voinut olla liian myöhäistä, sillä niillä kavereilla kestää aika kauan uida oikealle paikalla. Paras on, että siellä on jo siimahäntiä odottamassa kun muna irtoaa. :) Toivottavasti tuottaa tulosta!!!

Vaniljainen Munkin lääkäri sano, ettei noilla niukoilla menkoilla oo niinkään merkitystä, jos limakalvo on tarpeeksi paksu, ja mulla ultran mukaan on ollut se ihan ok. Jotenkin vaan sellanen olo, että se olisi parempi, jos se olisi paksumpi.. En ajatellut testaa nyt ollenkaan, ihme hahaha, mut ei oo mitään oireita ja toi tuhru näyttää IHAN samalle ku se mitä mulle tuli pari kiertoa sitten! Odottelen menkkoja perjantai-lauantaille, ja jos ei tuu niin maanantaina testaan. Oon vaan vakuuttunut, ettei siellä mitään oo. :|

Miehen tuloksista, niin ne oli 91 milj./ml, 78 % eteenpäin liikkuvia ja 13 % normaalisti muodostuneita. Viimeinen oli ainoa, jossa voisi olla hieman tsemppaamista, mutta ilmeisesti koska kokonaismäärä on niin huikea, niin sillä ei pitäisi olla merkitystä. Joten mussa se taitaa olla, että kestää.. Buuu! Ihan eppaa :D Muistatko yhtään teidän tuloksia? Onko muuten jo parempi mieli? :heart:

Hyvää yötä kaikille!! :wave:
 
piti tuota tulla kommentoimaan.
me saatiin kans tulokset joku viikko sitte.
liikkuvia 68%
normaaleja VAAN 9%
tiheys 120milj/ml
mutta... kokonaismäärä 420milj...

tuuria ollu meillä!
aamulla olis eka neuvola. saa taas tuhrusta valittaa :'(

tombatar ja toukka 8+4
 
Tombatar Harmi että tuhruttaa, toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin masuasukilla :heart: Eikö tuo alkuraskauden tuhru ole kuitenkin aika normaalia? Teidän miehellä kuitenkin tuo kokonaismäärä niin huikea, että hyvältähän tuo näyttää. Ainakin näin mä meidän gynen sanoista ymmärsin.

Dpo 12 ja kierto pian lopuillaan. Edelleenkin usko raskauteen on pienen pieni tai olematon, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Pessimisti ei pety. Meillä olisi rapujuhlat viikonloppuna, en kyllä ajatellut testata edelleenkään.. Ylihuomista ja menkkoja odotellen. Kai tää on jotain itsesuojelua etten edes anna itselleni lupaa haaveilla :whistle:

Plussatuulia ihanat naiset!

Raphaella Mikä tilanne siellä? :)
 
Ihanasti tullu tekstiä taas tänne :)

Nyt ois menossa kp 32, himpun alkais tehä mieli testailla, mut taidan vielä malttaa kun pari viimestä kiertoo ollu 37 ja 39 päivää. Ja niin, negahan sieltä päksähtäis, huoh.. :( Ja veikkailen kyllä, että ovis oli tuossa n. viikko sittten. En oo ovista testaillu kun oireista oon aika hyvin tunnistanu.

Kiirettä pitää vähän täällä, pitää tulla lueskelemaan vielä ajatuksella läpi!
 
Lily-Jane!
mun neuvolatäti selitti oikein hyvin mistä tuhru luultavasti johtuu...
näin alkuraskaudessa sikiöpussi valtaa koko kohtuontelon ja istukkaki on laajalla alueella kii. nyt kun kohtu kasvaa,istukka siirtyy ,ni se joskus voi aiheuttaa vuotoja. sit JOS vuoto lisääntyy ja tulee kovia kipuja,sit pikaseen äippäpolille tarkistukseen.
ja mulla tuhru tosiaan vaan paperissa. ei housuun tai pönttöön kertaakaan :p *koputtaa puuta*
mullahan meinas itku tulla kun ekaks näin vaan ton 9% mut sit huomasin sen koko määrän. ja mieshän oli sen 5 vrk (maksimi) simot pusseissa :LOL: voi olla et on jo kerenny pilaantua osa! :D
 
Pikaisesti vaan omaa napaa..
Alavatsa on ollu tänään kipee..vähän niinkuin menkkajomotusta..semmonen painon tunne tuolla kohdun ja rakon seudulla.. Mistähän vois johtua?
Ovisplussa oli tosiaan sillon toissapäivänä..liittyiskö siihen jotenkin? Kellään tietoa?
Joskus aikasemmissakin kierroissa ollut saman laista tuntemusta, mutta kun en ovista ole pongaillut niin ei ole tietoa liittyykö siihen..

 
Täällä on tosiaan mukavasti tekstiä tullut :)

Neppis Kiitos vielä lohdutuksesta, täytyy tosiaan toivoa, että nyt tärppäis tutkimuksen jälkeen :)
Hyvinhän te olette ehtineet pupuilemaan! Kyllä tolla jo pitäisi tulosta syntyä :hug:

Lily-Jane Aivan, sullahan oli se limakalvo ultrattukin ja se oli tarpeeksi paksu, joten eiköhän luoteta siihen :)
Hui, sulla on jo kierto noin pitkällä!! :heart: Nyt plussaat murunen!!! =) Hyvät on ainakin miehelläsi simpat joten ei ainakaan siitä ole kiinni! ;)

Nennu-Apuva, siellä myös elellään jänniä aikoja :heart: Pidän peukkuja!! Kannattaa vielä hetki malttaa, niin ei tule turhia pettymyksiä :)

Tombatar Hyvät tuloksethan teidänkin miehellä on ollut!! :) Mukavaa, että siellä on kaikki kunnossa :heart: Ihanaa kun käyt meille kertomassa kuinka raskaus etenee! Se tuhruttelu on onneksi ihan normaalia, vaikka ymmärrän ihan, että sitä pelästyy :hug:

Neppis Mulla on just tota painontunnetta myös, olen muutamaan otteeseen jutellut siitä lääkärinkin kanssa ja mulla se johtuu ilmeisesti tuosta endometrioosista. Mulla se on semmoinen ihmellinen olo vatsassa, ihan kuin vatsa pullottaisi, vaikka ei pullota ja tekee mieli vetää sitä sisään. Vaikea selittää, mutta just semmoinen olo, että olis joku painava siellä sisällä.
Älä nyt kuitenkaan missään nimessä huolestu, voi johtua muustakin kun tuosta endosta :hug: Tietysti jos se kovin painaa mieltä, niin kannattaa käydä lääkärissä niin saa asian pois vaivaamasta =)

Sitten noista simppatuloksista: Mulle lääkäri sanoi heti, että tuo siittiöiden rakenne ei ole ollenkaan niin tärkeä, kuin tuo siittiöiden lukumäärä ja liikkuvuus. Se oli kovasti sitä mieltä, että tota rakennetta ei juuri kannata tuijottaa, jos muut asiat ovat kunnossa. Meilläkin nimittäin normaalirakenteisia oli vain 38% kun suositus olis vähintään 50%. Joka paikassa ei kuulemma edes tutkita tuota osiota ollenkaan.

Muuten meidän miehen tulokset olivat, että lukumäärä/ml oli 121 milj, eteenpäin liikkuvia oli 77% ja kokonaismäärä huimat 774 miljoonaa :) Aikamoinen määrä noita simppoja siellä uiskentelee, eikö nyt mikään niistä voisi löytää onnellisesti perille asti! Ja tosiaan tuo liikkuvien määrä on vielä vuorokauden kuluttua tuommoinen, joten kyllä ne ainakin hommansa hoitaa!

Ollaan taas ihan hyvillä fiiliksillä, tulis nyt vaan se ovis sieltä jo! :whistle:
 
Vaniljainen Hienot tulokset teidän miehellä! Ei vaan siis suositus tohon normaalirakenteeseen on nykyään 15%>, ja ennen vanhaan se oli 30%>. Eli siis sun miehellä on se enemmän kuin paremmin!!!

Nennu- Mä pidän sulle kaikki sormet ristissä, että plussaat!!!

tombatar Hyvä, että kaikki on hyvin :heart:

Neppis Jos ovisplussa oli toissapäivänä, niin noi tuntemukset on varmaan juuri se itse ovis sitten! Hieno juttu, ja siellähän oli niitä siimahäntiäkin odottamassa! Nyt vaan toivotaan että se yksi pääsee perille! =)

Täällä ei edelleenkään mitään. Makenhimo, mitä mulla harvoin on... = PMS! Odotellaan siis edelleen. Oisko tänään ehkä 29/28-30. Ovis oli pari päivää myöhemmin, joten tää kierto 31-32 päivää veikkaan.

:wave:
 
Oot Lily oikeassa, 15% on normaali nykyään, en tiedä miksi meidän papereissa lukee, että 50%..Kuitenkin netistä kun katsoin niin tuo 15% on oikea. No hällä väliä, parempi niin päin :D

Mua jännittää ihan kauhiasti sun puolesta :heart:

Neppis Luin eka kerralla huolimattomasti, jos sulla on tosiaan just ollu ovis, niin paineentunne johtuu todennäköisesti siitä, kuten Lily jo mainitsikin =)
 
moro murut!

nopsasti vaan omaa napaa täältä töiden lomasta...

menkkoja odottelin eilen alkavaksi, mutta eipä kuulunut. näin pitkää kiertoa ei ole ollu koko 8 kuukauteen! mut tänään viimeistään pitäisi alkaa. tosin mulla on menkat melko kellon tarkat eli aina aamupäivän aikana alkanu, ja vieläkään ei kuulu mitään!! mua pelottaa, jännittää, kutkuttaa, ärsyttää ja kaikkee, ja mä en pysty keskittymään. tää on kauheeta, alkais jo! tai siis, toivottavasti ei alkaiskaan! mitään pms-oireita ei ole ollut (ei edes nippailuja, joita on aina!!), paitsi itkuisuutta. mutta mä olisin itkeny noista asioista, mitä on tapahtunut, muutenkin, ilman pms-oireita. sain kuulla, että duunit loppuu näillä näkymin tän kuun lopussa (kerkesinhän mä täällä ollakin vaan tän kuun :( ) ja sitten eilen me jouduttiin lopettaan meidän rakas kissa. :'( muttamutta, odotellaan ja kahtellaan. miehellä on lauantaina synttärit, ois kiva antaa sille plussatesti synttärilahjaksi. :p

HUI!!


 
Vaniljainen, kiva että fiilikset on taas ok. Ja tosiaan, olihan tuossa paljon hyviäkin uutisia! :)

raphaella, toivottavasti plussa tulee!! :heart:

Mä jännään enemmän nyt sitä, millainen kierrosta on tulossa. Ovisplussa kun todennäköisesti tuli vasta kp 21. Ei ihme, ettei meidän yritykset ole tuottaneet tulosta, jos ovis tulee noin myöhään!! Mä olen ajoittanut yrityksen koko ajan johonkin kp 12 - 18 välille. Olisi vaan pitänyt ottaa testit käyttöön paljon aikaisemmin, en tajua miksen ole tehnyt niin. No, hyvä että edes nyt tajusin.. :headwall:
 
Oii Raphaella pakko kirjottaa nopsaan, vaikka poika roikkuu kokoajan jaloissa ja käsissä ja kiskoo pois koneelta :D Mua jänskättää nyt niin sun puolesta. mäkin oon alkanu elätellä toiveita, vaikka hyvin tiedän ettei tod vielä pitäis. Mulla ollu vähän lieviä flunssaoireita, mutta niin, onkohan flunssaoireet raskausoireena ihan legenda.. Mutta nyt toivotaan ja jännätään! :heart:
 
Oii Raphaella pakko kirjottaa nopsaan, vaikka poika roikkuu kokoajan jaloissa ja käsissä ja kiskoo pois koneelta :D Mua jänskättää nyt niin sun puolesta. mäkin oon alkanu elätellä toiveita, vaikka hyvin tiedän ettei tod vielä pitäis. Mulla ollu vähän lieviä flunssaoireita, mutta niin, onkohan flunssaoireet raskausoireena ihan legenda.. Mutta nyt toivotaan ja jännätään! :heart:
 
Raphaella Kuulostaapas hyvältä :heart: Mäkin jännäilen ihan täysillä sun mukana!!! :hug: Koska meinaat testata? :saint:
Onpas harmillista, että joudut lopettamaan työt ennen kuin ehdit kunnolla aloittamaankaan :( Ja olen kovin pahoillani kisustanne :heart: Voin vaan kuvitella kuinka raskasta oli!! :hug:

Imoen Mä just luin jostain, että yli puolet lasta yrittävistä pariskunnista ajoittaa yhdynnät vääriin päiviin. Hyvä, että otit testit käyttöön, niin ei mene ovulaatio sivusuun =) Nyt vaan peukut pystyyn sinnekin!!

Nennulle myös pidän näääääin paljon peukkuja!! :)

Lily-Jane Mikäs siellä on tilanne? :heart: Mä niin jännitän teidän kaikkien puolesta!!

Mulla on niin tylsä vaihe kierrossa menossa, että huh..Nyt vasta kp 12 ja vielä viikko ovikseen ZZzzzzZZZzzz.. |O

Mitäs te muuten teette työksenne? Lily-Janelta mun on pitänyt jo pitkään kysyä, että mitä te siellä Englannissa teette? Mehän asuttiin myös melkein kaksi vuotta Espanjassa, palattiin sieltä Suomeen takaisin viime joulun alla ja nyt mä olen ihan kaupassa töissä. Tykkään tästä työpaikasta kyllä tosi paljon, on niin mukavat pomot ja muuta :)
Haleja! :hug:
 
Heips hyvältä vaikuttaa nuo teidän simppatulokset tänne verrattavissa. Meillä miehellä tiheys 20milj./ml kokonaismäärä 50milj. eteenpäin liikkuvia 7,6milj./ml joista vain 1% nopeasti suoraan eteneviä. ja normaalimuotoisia 2%. No tietääpähän missä tod. näk. vika niin pääsee hoitamaan sitä.

Tsemppiä ja jännittäviä aikoja niille kenellä ne ajat käsillä, pidän peukut pystyssä.


imoen mullakin heittelee ovis päivä kp14 ja 22 välillä, ja totesin et on se parempi tikutella niin saa tietää koska se on, kun meillä ei ainakaan onnistu pupuilu kp 12-25 joka päivä tai joka toinen päivä niin saapa ainakin tähdättyä suht oikeeseen aikaan, tosin eipä oo tuottanu tulosta :(
 
Heippa!

Kirjoittelen lisää kun ehdin vain, mutta tulin päivittelemään, että yk 10 se salakavalasti pomppas tänne. Ihan ok fiilikset, olin ton tuhruttelun takia ihan varautunutkin.

Raphaellan puolesta jänskään kovasti :heart:
 

Yhteistyössä