Heippa ihanat naikkoset!
En ole ehtinyt täällä käymään ollenkaan, kamalan kiire ollut töissä ja kotonakin olen alkanut jo vähän pakkailemaan, kun on muutto edessä, kuukauden päästä kylläkin, mutta aikainen mato linnun nappaa
Neliapina Sä olet niin ihana!! :hug: Pidän sulle extrapeukkuja, että kaikki menee hyvin loppuun asti <3 Kiitos käynnistä ja käy ihmeessä meitä moikkailemassa!!
Minsku Ehdottomasti saat pysyä täällä meidän kanssa ihan niin pitkään haluat! :heart: Kateellisena katson sun plussakuvia
Iita No jppas sun kierto menee pitkillä päivillä : / Hyvä kuitenkin, että pääset pian lääkärille juttelemaan :hug: Kyllä tuohon epäsäännölliseen kiertoon kuitenkin lääke löytyy!
Imoen Otan osaa vielä näin muutaman päivän myöhässä, voin vaan kuvitella miten raskasta on kun varmasti väkisinkin ajattelee, että nyt olisi semmoinen pieni nyytti jos kaikki olisi mennyt hyvin :hug: Voimia murunen! Vielä teillä uudestaan tärppää ja kaikki menee toivottavasti paremmin! :heart:
Lily-jane Meillä menee aina hauskasti ristiin, että kun toisella on ovis niin toinen elää kierron loppuvaihetta ja toisinpäin
Oletko muuten vielä käynyt siellä akupunktiossa ja oliko viime menkat vielä runsaammat? Kiitos kun kerroit, että mitä te siellä oikein puuhailette, siis englannissa, kun mä olen sitä monesti miettinyt
Manzu: Mun mielestäni tuo on ihan normaalia tuommoinen tuhruttelu, en usko ollenkaan, että sulla mitään kohtusyöpää on!! :hug: Toi googlettaminen on kyllä vihoviimeinen, itsekin tehnyt kaikenmaailman diagnooseja itselleni sen avulla
Mutta mä olen ymmärtänyt että usealla tuhruttelee menkkojen jälkeen, mullakin oli viime menkoissa pari päivää vuodotonta päivää ja sitten viimisenä päivänä tuli ruskeaa tuhrua. Nou hätä
Raphaella-murunen-pikkuinen Suurtakin suuremmat halit sinne!! :Hug: En pysty edes kuvittelemaan miten pelottavalta ja kamalalta tuommoinen tuntuu
( Hyvä kuitenkin, että menit lääkäriin ja homma saadaan kuntoon <3 Haleja!!
Sitten vielä vähän omaa napaa
Hymyilevä naama ilmestyi ovistestiin lauantaiaamulla ja ovis oli kivuista päätellen sunnuntaina. Mulla oli ihan
törkeä selkä- ja vatsakipu, selkäkipu tuntui vasemmalla alaselässä ja vatsakipu oikealla ja vasemmalla alavatsassa. Mua alkoi se selkäkipu jo pelottamaan, luulin, että mulla on joku munuaistulehdus tai vastaava, tuli siis ihan tuskanhikikin
Ikinä ennen kun ei ole selkä oviksen aikoihin sattunut ollenkaan ja sitten toikin vaan ihan yht´äkkiä loppui kuin seinään. Ovis tuli hyödynnettyä hyvin, ehkä vähän liiankin hyvin kun meillä on nyt ollut erittäin aktiivista tuolla makkarin puolella ja oviksen aikoihin touhuiltiin parikin kertaa päivässä, joka ei välttämättä ole edes hyvä juttu
Nyt on siis dpo 2