Hellouuu naiset! :wave:
Olen ollut viikon verran nettipimennössä, joka on tehnyt kyllä ihan hyvääkin kun on tämä kierron alkupuoli hurahtanut nopeasti
Minskuuuu Ei oo totta!! Mulle tuli itku kun näin ton! Meidän eka plussa :heart: Voi jummi!! Mä näen ihan selkeän plussan sulla :hug: Ihanaa!! Nyt pidetään kaikki mahdolliset asiat pystyssä ja tarroja, liimaa ja teippiä ja kaikkea pikkuiselle mukaan!!
Teen meille haamupinon
tinntulle ja raphaellalle lohdutushaleja!! :hug: Ja voimia uuteen kiertoon! Tuo tutkimuksiin meneminen on helpottanut meilläkin, saa ainakin jotain selvyyttä asioihin :hug:
Meilläkin mies jännitti siemennestetutkimukseen menoa, vaikkakin heti oli siihen suostuvainen. Sitten kun näyte oli viety, niin se oli kuitenkin tosi tyytyväinen itseensä ja kun tulokset lopulta tulivat hyvinä takaisin niin se oli tosi tyytyväinen, että vei näytteen niin ei tarvinut enää omaa toimintakykyään miettiä
Lily-Jane Tyhmä,tyhmä nega!! Täti on kuitenkin vielä pysyt poissa? Toivoa siis on
Ja kohtahan sullakin on se aukiolotutkimus!
Jessie ja Tinker Mulla oli tosiaan myös vasen puoli tukossa, joten yhden johtimen varassa mennään täälläkin :hug:
Ja
Lilianne, tosiaan jos toinen puoli johtimista on tukossa, niin asialle ei juurikaan mitään voi, usein kuitenkin tuo itse tutkimus voi helpottaa raskaaksi tulemista kun paikat on putsattu
Näin siis vaikka kumpikaan puoli ei olisi edes tukossa. Mutta jos tukkeutumia on, niin ne melkein sitten on ja pysyy, siellä siis voi olla jotain arpikudosta tai muuta edessä. Jos molemmat puolet on tukossa, niin keinohedelmöitys on melkein ainoa vaihtoehto.
Tää on kyllä niin ihana ketju, tuntuu paljon enemmän itselle sopivalta kuin nuo vasta-alkaneiden ketjut
Mukavaa kun on muitakin tutkimuksissa käyneitä/menijöitä niin saa vaihtaa kunnolla ajatuksia :heart:
Meillä meni laivareissu aivan ihanasti, en juuri menkkoja enää harmitellut! Väkisinkin kuitenkin vauvajutut pyörivät sielläkin mielessä kun meidän porukassa oli miehen hyvä ystävä pariskunta, joille on kolmas vauva tulossa helmikuussa. Ja voi sitä ihanaa masua :heart: Kyllä mä kateellinen taas olin. Tuli kuitenkin heidän kanssaan juttua vauvoista ja selvisi, että heillä ensimmäinen raskaus alkoi vahingossa, vaikka äiti söi pilleireitä, eikä ollut unohtanut yhtään, sitten toista he yrittivät yli vuoden! Ja tämä kolmas sai alkunsa kahden kuukauden yrittämisen jälkeen. Mutta siis näin se vaan voi vaihdella samallakin parilla, että eka tulee vahingossa pillereiden kanssa ja toista yritetään yrittämällä yli vuoden!
Mua muuten edelleen mietityttää noi mun superniukat menkat, siitäkin huolimatta, että oma lääkärini ja myös Lilyn lääkäri on sitä mieltä, ettei niukat kuukautiset vaikuta raskautumiseen. Mutta on se nyt kyllä vähän outoa, että sinä päivänä kun menkat alkoivat, tuli pissan mukana ihan kirkasta, veristä vuotoa, eikä mitään paksua tummaa verta ollenkaan. Siteeseen ei tullut juuri mitään edes alkamis päivänä. Sitten oli pari päivää ihan vuodotonta aikaa, siis semmoista, ettei tullut edes pissalla käydessä
yhtään mitään ja neljäntenä päivänä tuli siteeseen ihan vähän ruskeaa tuhrua. Ja siinä ne sitten olikin. Noin niukat ne ei ole kyllä ikinä olleet...
Noh, nyt on tosiaan meidän viimeinen yrityskierto ennen taukoa ja ovulaationkin pitäisi tapahtua sieltä paremmalta puolelta joten nyt vaan toivotaan parasta...Vielä viikko ovikseen, joten yritän olla ajattelematta vauvajuttuja vielä