***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Tänään kp1:'(Heräsin aamuyöstä jo kauheaan kipuun ja menkat alko:(Ovulaatiosta kulunut nyt kylläkin 11 tai 12päivää, onko muilla tälläistä, että menee vähemmän aikaa kun se 14päivää. Mieli tänään tosi maassa! Nyt lähtee yk12 ja ajattelin kyllä huomenna soitella yksityiselle jos saisi sen lähetteen sinne munajohtimien aukiolotutkimuksiin..Masentaa, masentaa ja masentaa.. Ei nyt oikein jaksa muuta kirjotellakkaan.. Kerrankin oli sellanen olo, että nyt tärppäs ja miten taas kävikään:(
 
Heipsis kaikille!

Mulla oli miehen ystävän häät tänä viikonloppuna ym, joten siks oon ollut pari päivää poissa netin ulottuvilta! Mutta kivasti oli tullut tekstiä, ja uusia tuttavuuksia, joten tervetuloa heinäneito, ja Liliannen mä muistankin tosta yhdestä toisesta pinosta. :flower:

tinker :hug: EIKÄ!!! Yritä jaksella, tiedän että noi ekat menkkapäivät on ihan äässistä...

Minsku82 Kyllä toi ovisplussalta näyttää paljonkin :) Nyt vaan siementä matkaan :D

Vaniljainen Jeee oireita! Paitsi et toi vesirippe ei kuulosta kauhean mukavalta :LOL: Toivottavasti sulla kulti ei oo hirveän huono olo enää. Jännät päivät on kyllä käsillä!!! Mä niin toivon sulle plussaa :heart:

Mulle hymyili ovisplussa tänään aamulla! Eli siis positiivinen ovistesti! Kp 18, eli aika myöhään. Saattaa olla et oon laskenu väärin mun kp:t, eli voi olla kiertopäivä 17 myös. Mut ei sillä väliä! Ollaan nyt harrastettu seksiä toissapäivänä, eilen ja tarkotus olis vielä tänään laittaa heppuja uimaan. Eli siis hyödynnetty on! Parashan olis "varmistella" vielä huomenna, mut molemmilla aika pitkät päivät niin saa nähdä tapahtuuko sitä. Mutta ainahan sanotaan, että ennen ovista on aina parempi kuin liian myöhään :) Nyt vaan oon aika varma, että se mun aukiolotutkimus siirtyisi sitten lokakuun loppuun, koska lähdetään tosiaan aika pian seuraavien menkkojen jälkeen reissuun. Mut jospa ne menkat ei alkaisikaan! Eihän eihän eihän?!? Eikä kenelläkään muulla teistä myöskään!

Vaniljaiskuukkeli, vaihdetaanko pinon nimi syyspinoksi? :)

Siellä häissä eilen oli valehtelematta neljä tai viisi raskaana olevaa naista.. Tekis mieli vaan tuijottaa niitä masuja mutta ei kehtaa :LOL: Joo ei varmaan tarvitse sanoa kuinka kateellinen mä olin. Mutta mutta, eiköhän meidänkin vuoro tule joskus!

Nyt ruokakauppaan! :wave:

L-J ja kp 18 ja ovisplussa jipii
 
tinker :hug: toivottavasti on parempi onni seuraavassa kierrossa!!

Lily-Jane mä oon ihan vakuuttunu siitä, että jokapaikassa ei pyöriny yhtä paljon raskaana olevia silloin kun ei yrittäny lasta, kun mitä nykyään! Tuntuu ettei missään voi käydä ilman että joku kävelee maha pystyssä vastaan :LOL:
 
tinker Voih!! Oikein isot halitukset täältä suunnalta
Toi on niin hanurista! :( Toivottavasti saat lähetteen tutkimukseen:hug:

Lily-Jane Hip hei!! Onnea ovisplussasta, jospa tämä kuu toisi jonkin muunkin plussan siulle :heart: Harmi, että tutkimus siirtyy, mutta toivotaan tosiaan ettei tarvis edes koko tutkimukseen vaivautua :hug: Mikä reissu teillä on tiedossa, jos saan olla utelias :whistle: Mä nään kans joka päivä töissä raskaana olevia naisia ja aina katson niitä kateellisena :ashamed: Kaikenlisäks Iltalehdessä oli nyt etukannessa, että "Karita Tykkä upeissa raskauskuvissa" ! Perhana, ette usko mutta mä melkein aloin itkemään, kun luin sen! MÄKI HALUAN HITTO SOIKOON SEN VAUVAMAHAN!

Muutin ketjun nimen nyt syksyisemmäksi :)

Mua alkaa nyt kyllä jo vähän jänskättämään, jos ihan totta puhutaan niin tissit on oikeasti nyt kipeät! Siis selkeästi kipeämmät mitä missään aikaisemmissa kierroissa ja vielä ihan erilaillakin, ennen on ollut arat vaan painaessa ja koko ajan, mutta nyt ne sattuu välillä selkeästi enemmän kuin välillä. Ja tää väsy..Ihan hirveetä! Siinäkin mielessä kyllä erilainen kierto, että vatsassa ei tunnu yhtään mitään, ihan hiljaiseloa viettää se puoli mussa nyt, yleensä tässä vaiheessa jo nippailee kunnolla..
Joko, joko, joko sitä vois se plussa tulla!?

:attn: Edit: Siis mitä ihmettä, yritän muuttaa tota ketjun nimeä, mutta onnistuin muuttamaan sen vaan tohon ekaan viestiin? Apuva!!:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Terve naiseen!

Pikaisesti taas kirjottelen täältä työmaalta...

Kauhiasti tervetuloa kaikille uusile, mukavaa että joukkomme vahvistuu, mutta kyllä olis mukava, että täältä joku lähtis poiskin jo. Yhtään plussaa ei ole vielä tullut, oonko oikeessa??!

Tinker lämmin halaus. :( Mulla on itelläni tuo luteaalivaihe 11-12 päivää, viime kierrossa tosin taisi olla 13 päivää. Saisi pysyäkin tuossa 13 päivässä, ja toivottavasti sullakin oli vaan poikkeustapaus tämä kierto.

Lily-Jane kauhiasti onnea ovisplussasta. Hyvin saitte ainakin hyödynnettyä.

Vaniljainen mua jännistää ihan karmeesti sun puolesta. voi hitto!!! mikäs dpo sulla nyt on? Koska testaillaan?!! :)

Meillä on ihanan romanttinen viikonloppu takana, oli ne ystävän häät. Ja ihanat häät olikin. Vieläkin oon fiiliksissä. Ovis mulla oli perjantaina, se tuli ihan suht hyvin hyödynnettyä. Mähän nyt vaikka asuisin makarissa oviksen aikaan jos olis mahdollista. Mut nyt sit vaan TAAS odotellaan ja jännäillään ja kuulostellaan. Mulla on nyt ollu oikeestaan kohta jo viikon ajan sellanen kisauupumus. Mä en jaksaisi jännittää joka kuukausi, stressata, et miten ovis tulee hyödynnettyä jne. Mä en oikein tiedä missä vaiheessa tää meni näin. Koska ei tästä kauan ole kun mä sanoin että nautin oikeesti tästä ajasta, kun jännätään jne, mut nyt on kyl nautinto kaukana. Emmä tiiä, ehkä tää vaan on sitä kuuluisaa syysmasennusta tai jotain. No menkat kun alkaa ni tilaan ajan lääkärille, jos saisi edes sitten selvyyden että minkä takia tää näin menee.

Plussapuhureita, naiset!!
 
Vaniljainen Hmm apua mä en ookaan näillä uusilla sivuilla tehnyt yhtään pinoa niin en tiedä miksi se noin :O Hmmm löytyisköhän niistä ohjeista jotka jonnekin tänne postattiin mitään apua? Ja saa toki kysyä, että mihin mennään reissuun :) Lähdetään New Yorkiin viikoksi miehen kanssa, se halus tehdä jotain kivaa nyt syksyllä kun oon pakertanu tota gradua (ja lasta, heh) niin ahkerasti. :heart: Mutta ajattelin että ei se mitään että se tutkimus siirtyy, kun kuitenkaan ei ennen joulukuuta mitään sen enempää tehtäisi muutenkaan, siis hoitoja tai muuta. Ens kuussa meille tulee vuosi täyteen yritystä |O Mullahan on periaatteessa yk 11, kun jätin sen yhden kierron laskematta kun mies oli silloin työreissussa. Mutta mutta, lokakuussa sitten tutkaillaan ne röörit. Soitan kuitenkin klinikalle ja varailen aikaa papaan ennen sitä!

raphaella Kivasti saitte tekin hyödynnettyä oviksen! Joo, tota kisauupumusta on kyllä ilmassa ollut.. Mulla ehkä pahin oli tossa viime keväällä. Nyt oikeastaan odotan, että päästäisiin joskus joulu- tai tammikuussa inssiin tms niin vähän rauhallisempi mieli. Rehellisesti en edes odota sitä plussaa niin kamalasti enää näin luomuna, mutta yritystä siltikin riittää. :) Paljon tsemppiä ja lämmin hali, nää tunteet menee niin aalloissa tän yrityksen aikana. Paljon vaan positiivisia ajatuksia, sitä pitää muistuttaa itselleen koko ajan! Kannattaa kyllä käydä gynellä, ihan mielenrauhankin takia. :hug:

Dpo 0 tänään, hihii! Nyt on ainakin hyvin painittu sängyssä ennen ovista. En usko, että tänään enää ehditään, ja voishan se muutenkin olla liian myöhäistä kun eilen aamulla oli jo ovisplussa. Huomenna siis dpo 1 ja päästään jänskäilemään taas. Ei tarvitse stressata seksistä enää taas kuukauteen :LOL: Akupunktioonkin meen taas perjantaina vilkastuttamaan tota kohdun toimintaa. Tässä kuussa oli ainakin kunnon ovislimat, että kai se toimii ainakin jollain tasolla.. who knows! :)

Ähh, nyt takas gradun pariin ja vauva-ajatukset sivuummalle! :wave:
 
Heipä hei.. :wave:

Jälleen arjessa kiinni. Viikon lopulla mielestäni bongasin oviksen.. ja peittoa heiluteltiin aika mukavasti.. tosin, laskin että la olisi ollut "se" hedelmällisin päivä.. niin juuri silloin tuli sanaharkkaa miehen kanssa illalla.. ja sit kun sitä on niin itsepäinen, ettei voi pyytää ite anteeksi.. sillä syy ei ollut minun.. vain mieheni saamamattomuus.. Plääh..no, saatiin kuitenkin selvitettyä asia.. juu, no, katotaan nyt kuinka tässä käypi.. siis piinapäivät edessä..

Mä täällä olen jo aloittanut lähtölaskennan.. siis, ollaan lähdössä miehen kanssa lemmenlomalle Lontooseen ens viikon ti.. 6 yötä kaksistaan.. luksusta.. viimeks päästy vuonna 2006. Lapset menevät mamman luokse.. odottavat jo kovasti mammailua.. :) Ainoa vain, että siellä Lontoossa ollessamme, mä joko teen +testin tai kärsin tädistä.. mut jos jälkimmäinen tulee, niin onneksi ollaan reissussa ja on paljon tekemistä, ettei siinä paljoa varmaan ehdi miettimään asiaa ja masentumaan.

Anteeksi oma napaisuus.. :ashamed:
Plussatuulia!!!!
 
Kiitokset lämpimästä vastaanotosta :)

tinker_ kurjaa, että sieltä sinne suunnalle pärähti menkat päälle... Mulla on itellä normisti aika lyhyt kierto sen 26pv suunnilleen ja ovikset oon bongaillut kp14 tienoilla, joten mulla siihen jää sit se 12 pv menkkoihin. Itekin pohdiskelin, että voiko tossa ajassa mitään kunnon kiinnittymistä tapahtuakaan ja olin jo ihan epätoivoinen, kun oli kerran kierto vaan sen 24pv. Mulla aivan ihana gyne sanoi, että aivan normaalin kierron rajojen sisällä mennään, ettei ole syytä huoleen. Toivotaan, kuitenkin, että jatkossa tuota tarrautumisaikaa jäisi meille molemmille tarpeeksi!

Me mennään vaniljaisen kanssa näköjään aika samoilla piinailupäivillä. Säkään et ole vielä testaillut kuitenkaan? Mä en ole kertaakaan vielä testaillut ennen menkkojen myöhästymistä ja useesti sit testauksen jälkeenhän ne pärähtää tunnin sisällä menkat päälle...Hyvältä kuulostaa nuo sun oireilut ainakin. Toivotaan, että tuo oireiden erilaisuus merkkaisi tällä kertaa jotain POSITIIVISTA =)

raphaella kyllä se pitkäaikainen yrittäminen jossain vaiheessa alkaa puuduttaa ja on fiilikset alhaalla... itelläkin pikkuhiljaa enemmän ja enemmän käynyt mielessä, ettei taida luomuna mitään tapahtua. Kun tietäisi edes syyn niin sitten sille voisi alkaa jotain tekemään... Mutta kummasti se jännitys vaan aina kasvaa ennen menkkoja ja jostain se toivo nostaa onneksi päätään. Kyllä meille vielä se oma nyytti tulee!

ON: Viimeksi kun kirjoittelin niin sanoin, ettei tällä kierrolla ole ollut oikein kummempia oireiluja viime viikkoista väsymystä lukuunottamatta... NO... lauantaina alkoi vatsassa uudenlaiset fiilikset, aiempien kiertojen pienten nippailujen sijaan voin sanoa, että nyt ymmärrän, mitä jotkut tarkoittavat vatsan kuumottavalla tunteella. Tuo kuumotus ja juiliminen kohdistui selkeästi oikealle puolelle kohdun yläseutuville (luulisin, on tämä anatomia hallussa:LOL:). Sitä parisen tuntia sillai selvästi juili ja kuumotteli (muttei kuitenkaan sattunut) ja sitten sohvalta noustessa samasta kohdasta vihlaisi reilummin, niin, että säikähdin. Vihlaisu kesti ihan pari sekuntia... Sitten oon muistellu, että aiemmin mulla tuli tissit kipeeksi aika pian jo oviksen jälkeen, mutta nyt ne tulivat herkiksi ja vähän kipeähköiksi, muttei nyt mitään valtavia kipuja vielä ainakaan niin vasta lauantaina tai sunnuntaina... väsymystä ei enää samalla lailla jatkuvasti ole kuin viime viikolla, mutta mutta... täällä ihan tosissaan jännittää nyt kovasti:O Aina aika ajoin jotain tuntemusta on vieläkin mahassa aika ajoin, juilimista, muttei läheskään niin voimakasta kuin menkkakivut (jotka mulla on aikamoiset)
Nyt oonkin pohdiskellut, että pitäskö tällä kertaa tehdä jo testiä vähän etuajassa, kun yleensä oon ootellu vasta siihen, kun menkat on myöhässä... jos siellä olis ainaki jotain aluillaan niin tietäis, että tuleeko mitään haaleaa viivaa edes. Aattelin, että jos ne menkat sieltä sitten kohta tupsahtaa niin tietää, onko edes kemiallista tai jotain ollut, kun jotenkin noi oireet nyt ei enää voi aivan kuviteltujakaan olla... Tähän asti, kun ei mitään toivetta juurikaan oo edes ollut siitä, että jotain tuolla tapahtuis... nyt olis siis kait dpo10, että kohtahan sieltä vois jotain jo saada testattua eiks niin?!

Miehelle en oo tällä kertaa oireiluistani sanonu sen enempää. Se jo muutenki kuvittelee mun olevan aivan vainoharhainen, kun tuntuu sitä ja tätä:rolleyes: Sen vaan tietää, että menkkojen alkaessa on pettymys valtava, mutta voisko ne kerranki olla alkamatta?! Mulla on jo ehtiny ajatukset vaeltamaan vaikka minne, vaikka oon yrittäny olla menemättä asioiden edelle, mut kait sitä joskus saa haaveilla eiks niin?

Hei siitä tuliki mieleen, että millä tavoin te yritätte viedä ajatuksia muualle näistä vauvapuuhista? Tässähän saa hyvinkin helposti ittensä pimahtamaan?
Mä alotin nyt vähän kuntoilu ja laihiskuuria tässä ja opettelen juoksemaan, mitä oon aiemmin aina inhonnu. (varsinaisesti syytä laihikseen ei suuresti ole, mutta lähinnä alkoi tuntua, että saisko sitä joskus edes kontrolloitua omaa kroppaansa, kun tässä vauvajutussa siihen ei kauhiasti näköjään voi vaikuttaa)
 
voi,mäkin jännään tääl Vaniljaisen puolesta :wave:

mullahan oli kans aina oviksen jälkeen tissikipua,mut se oli jotenki erilaista sit ku oli tärppi käyny, enemmän sattu tonne painalon puolelle... ja ne muuten sit kutiseeki :D

heinäneito niit ajatuksia on tosi hankala saada pois yrittämisestä :confused: on vain keksittävä paljon muuta puuhaa...



 
Viimeksi muokattu:
Hellurei!
Onpas paska päivä ihan suoraan sanottuna :rolleyes:
Ensinäkin, sorruin testaamaan ja tattadaa, nega helvetti soikoon! Joku olemattoman haalea viivanpaikka siinä näkyy, mutta nega se on ihan selkeästi silti, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Hitto, että on harmittanut!! Ei se, että testasin, vaan se, että se oli nega! Mulla oli niin varma olo! Nyt on niin hirveä kiukku ja viha päällä, ettei mitään rajaa! Pienen toivonkipinän tän kaiken harmituksen ja vit*****n keskelle tuo se, että mun tissit on vaan kipeytyneet. Ne on tuolta reunoista kosketusarat, mitä mulla ei ole IKINÄ ollut! Tietysti on mahdollista, että nyt vaan tässä kierrossa on tavallista kipeämmät ennen menkkoja. Vatsassa ei tunnu edelleenkään mitään.
Lisäharmituksen tähän tuo se, että mulle iski oikein kunnon flunssa! :snotty: Nenä on ihan tukkoinen ja lämpöäkin on ja silti pitäis jaksaa ainakin tänään mennä töihin iltavuoroon...Ei ole oikeen asiakaspalvelu olo |O
Ja jotta ei harmitus vaan pääsis loppumaan, niin meidän oma kannettava hajosi ja pahin mahdollinen kävi toteen, siitä hajosi kovalevy!! :headwall::headwall: Joten, meidän kaikki kuvat hävisivät taivaan tuuliin!!! Hitto, että harmittaa!! Onneksi vain viimeisen vuoden ajalta kuvat katosivat kokonaan, sitä edeltävät monta tuhatta kuvaa on onneksi kopioituna toiseen paikkaan. Mutta kyllä voi harmittaa! Noi kuvat viimeisen vuoden ajalta on onneksi nekin aika pitkälti facebookissa, mutta en tiedä onko ne nyt laadultaan sitten niin huonoja ettei niitä voi enää kehittää :'( Mitä me tästä opimme? Tehkäähän ahkerasti varmuuskopioita!! :D

Kyllä näillä fiiliksillä yksi työpäivä menee leppoisasti :D
Anteeksi tää valitus, on vaan niin huono päivä!

Raphaella Mukavaa, että häät olivat kivat! Ja vielä mukavempaa, että saitte oviksen bongattua ja hyödynnettyä :heart: Mullakin on varmaan joku syysmasennus, kun on jo hetken aikaa ollut semmoinen masentunut fiilis kaikenaikaa.
Toivottavasti teillä olisi nyt tärpännyt! :hug:

Lily-Jane Oi, miten ihana reissu teillä on tulossa!! :heart: Kuulostaa niin ihanalta ja tekee varmasti vaan hyvää tän kaiken keskellä! :)

Manzu Ja teilläkin matka tiedossa! Ihanaa! Olen niin kateellinen, vaikka mullahan on tiedossa tyttöjen reissu Riikaan lokakuussa, mutta olis kyllä ihanempaa lähteä miehen kanssa johonkin :heart: Toivotaan, että matka toisi plussan tullessaan! :heart:

heinäneito Aikas samoilla päivillä tosiaan mennään, jokos olet testaillut? Mä ajattelin itse testailla vielä torstaina uudestaan, meillä kun on perjantaina se laivamatka..
Jännitän sun puolesta täällä :heart:
Mun on tosi vaikeaa saada ajatuksia pois tästä yrittämisestä, mutta parhaimmaksi keinoksi olen havainnut häiden suunnittelun, me siis ollaan menossa ensi kesänä naimisiin. Jollei ensi kierrosakaan tärppää niin sitten meille tulee pakollinen kolmen kuukauden paussi yrittämiseen, koska en halua olla häiden aikoihin ihan viimeisimmilläni raskaana ;) Luulen ja toivon, että se tekee ihan hyvääkin!

tombatar Kiitos myötäjännittämisestä :hug:

Sitten vielä tuosta ketjun nimestä, eli kuulkaas rakkaat, sitä ei pysty enää muuttamaan! Joten pitäisi varmaan tehdä ihan uusi pino, jossa ei olisi mitään vuodenaikoihin viittaavaa? Esimerkiksi "Jo pidempään yrittäneiden höpinäpino" tai vastaava:D
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljainen EIKÄ! Miten raivostuttava päivä!!! Mä just itseasiassa kävin ostamassa ulkoisen kovalevyn ja kopioin kaiken, mun MacBook on kohta 3 vuotta vanha ja pelottaa et jos noin käy. Voi hittolainen sentään! No onneks et sentään kaikkia kuvia menettänyt!! :hug: Ja mitä tohon testiin tulee, niin mikä dpo sulla on nyt? Eiks se oo aika varhainen vielä? Viivanpaikkahan VOI enteillä tulevaa plussaa, ja jos tissitkin vielä kipeät niin älä luovuta vielä! Dpo 12 on aika usein se jolloin alkaa jotain näkyäkin aika monella! Tai myöhemmin. Yritä jaksaa töissä äläkä vedä asiakkaita lättyyn :LOL:

Manzu Tervetuloa tänne Lontooseen :) Tänään ollut aurinkoista, toivottavasti ei sada just kun tuutte. Mukavaa reissua!!!

heinäneito Hienoja oireita ;) Jännittävää! Mulla ajatuksia yrittämisestä vie pois tää gradu... Ja huomenna aloitan parin kuukauden työharjoittelun. Oon päässyt treenin makuun myös taas kiinni, joten samanlaista terveysprojektia meneillään täälläkin, vaikka laihduttaa ei myöskään tarvitse. :) Sit en tiedä ku toi gradu on palautettu, että kuinka lähtee kuumeilu taas käsistä :D

tombatar Toivottavasti odotus menee hienosti tissikutinoista huolimatta :heart:

Do diiiiin, mulla on tänään dpo 1! VIHDOIN! Ja eilen vielä "varmisteltiin" :D Nyt siis laitettiin simppoja matkaan kp 16, 17, 18 ja 19. Ja ovisplussa oli kp 18. Joten jos nyt ei tärppää niin se ei ainakaan ole seksistä kiinni :kieh: Saa nähdä! Yritin koko eilisen soittaa ja varaa papakoetta ja kysellä aukiolotutkimuksesta, mut klinikalla piippas vaan varattua koko ajan.. Plääh. Tunsin eilen spinningissä muuten mun oviksen, oli sellaista pientä terävää nippailua tuolla oikealla puolella munasarjoissa! Mut tissit ei oo kyllä yhtään kipeytyneet vielä. Nyt vaan odotellaan... ja odotellaan... Kaks viikkoa on pitkä aika!
 
Hip hei Lily taas alkaa sulla piinapäivät!! :) Taas saadaan jännittää :heart:
No ei todellakaan ole teillä ainakaan seksin puutteesta kiinni jos ei tärppää :D Hyvä, hyvä!!
Mulla on juurikin dpo 12 ja menkkojen alkuun vielä ainakin kaksi päivää..Ystävä lohdutteli just, että hänellä näkyi plussa vasta kun menkat olivat neljä päivää myöhässä, sitä ennen teki monta negaa.
Yritän pitää lipun korkealla ja toivoa, että jospa se kumminkin vielä :rolleyes:
 
Vaniljaiselle tsempit. Mullakin näkyi sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, tosi haalee haamu ja vahva viiva vasta kun menkat oli useemman päivän myöhässä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!!!

nelli & mytty 17+2
 
No niin..täällä taas! Meinas ottaa tuo tädin tulo koville kun oli toiveet jo niin korkeella sen haamuviivankin takia..mutta nyt on menkat ohi ja kohti uutta yritystä! Menossa siis kp 7/32-38 ja yk 9. Täytyy nyt tosissaan yrittää olla stressaamatta asiasta ja antaa asioiden mennä omalla painollaan..ja näin ollen varmaan vierailen täälläkin vähän harvemmin.

Lueskelin pikaisesti noita viikon aikana tulleita juttuja..ihan mahanpohjasta kouraisi kun luin noita vaniljaisen juttuja..joko nyt! Jospa se nega vielä muuttuis plussaks! Testasit aika aikasin eli hyvin voi muuttua!! :heart:
Lily-Janelle paljon peukkuja!!! ..ei tosiaankaan jää seksistä kiinni, erittäin hyvin hyödynnetty ovis!! ;)
Heinäneito itelläki juokseminen on sellanen intohimo mikä saa ajatukset vähän ees pois tästä vauvahössötyksestä ja samalla auttaa vähän stressinhallintaan..suosittelen kaikille! Paljon peukkuja sullekin..täällä jännäillään mukana! :)

Ja kaikille paljon plussatuuuliiaaaaa!!!
 
Hei!
En ole tänne aiemmin kirjoitellut, jonkin verran kyllä seuraillut näitä palstoja. Me aloitettiin yritykset vuoden vaihteessa ensin aika rennosti, mutta viime kuukaudet olen kyllä lämpöä seuraillut ja ovista tikuttanut. Pikkuhiljaa alkaa kaivata omia ajatuksia ymmärtävää porukkaa, kun kaverit lähinnä vaahtaa miten ihania tai kamalia niiden lapset on...
Minulla on endometrioosi, tosin keväällä gyne ultrassa katsoi, ettei sen pitäisi varsinaisesti lapsen saamista estää. Mies taas on sairastanut pahan toispuoleisen lisäkivestulehduksen, sen vaikutuksesta meillä ei ole vielä tietoa. Eli vähän tällaisilla maanantaikappaleilla mennään ;)
Eilen taas negan testasin ja ajattelin että onkohan tää meille mahdollista ollenkaan...
Voimia kaikille teille toivoville!
 
Vaniljainen Voi siellä on toinen kohtalontoveri kyllä tarkalleen... mäki siis hetken mielijohteesta testasin aamulla, kun on toiveet aivan pelottavan huipussaan... ja puhdas nega myös täällä! Olin ihan ällikällä lyöty, olin kans jotenki odottanu edes pientä värin häivähdystä... jospa se meillä vaan näkyis vasta myöhemmin, kunhan ei menkkoja kuuluis! Ja mulle tuli ihan samanlainen karmea ketutus päälle sen testin jälkeen... argh! Mutta täällä jännäillään myös sun puolesta :heart:

Aaa... Lily-Janella vastaavaa kuntobuumia... mulla on vaan nyt taas ollu tää ja viime viikko taukoa, viime viikolla olin niiin väsyny etten kerta kaikkiaan kyenny lähtee enää töitten jälkeen mihinkään ja tällä viikolla on ollu illat täynnä kaikkea muuta... No te ootte ainaki sit kuntoillu siellä petissä :p Hyvä, hyvä... tuloksia odotellaan :D

Haaveilija82 tervetuloa vaan porukkaan! :) Samaa hyvää ikävuotta ollaan. Mä kanssa alotin oviksen tikuttelut tossa kesällä vasta ihan sillä, että osaa sit lääkärille sanoa, onko löytynyt vai ei, jos/kun lisätutkimuksiin tarvii mennä. Voimia yrityksille myös sinne.

Ja sitten pikaiset omat kuulumiset:
Testailin siis myös tänä aamuna, kun toivot on nousseet niin huippuunsa. Ajattelin, jos edes pienen värin pilkahduksen testiin saisi ekaa kertaa... mutta EI! Aivan puhdas nega täysin, ei mitään väriä testiviivaa lukuunottamatta.
Juilintaa selvästi tuolla oikealla puolella tuntuu kyllä edelleen aina ajoittain pitkin päivää, siis erilaista kuin menkkakivut. Tissit oli eilen ehkä kipeämmät kuin tänään, mutta toisaalta kävinkin eilen kokeilemassa issikkaratsastusta, jossa pompotti ja teki kipeää... mitenkähän muuten on, voimistuuko tuo tissikipu jatkuvasti vai tuntuuko joskus enemmän ja joskus taas vähemmän näin tässä vaiheessa mahdollista raskautta?! Tietääkö kukaan?

Uusia oireita ei ole sen kummemmin ilmestynyt, mutta menkkojakaan ei ole kuulunut ja tänään on kait kp26/26 (24-28) eli huomisen kieppeillä tai siinä main odotellaan menkkoja. (ja dpo 11) Oon huomannu nukkumaan käydessäni toistavani matraa päässäni: Oisinpa raskaana. Jäis kerranki ne menkat tulematta. Anna mun olla raskaana... huoh... odotellaan... toiveet on kuitenki korkealla (eli sit tullaan taas korkeelta ja kovaa... tai sit ei :D)
 
heinäneito se tosiaan vaihtelee (edelleen) mulla se kipuilu alko vasta pari päivää ennenku menkkojen olis pitäny alkaa,mut mähän en uskonu sillon et olis käyny tärppi,ku peittojen heiluttaminen oli jääny vähälle tapaturmien (miehen ensin ja sit mun) takia

itekki kävin ratsastamas sunnuntaina ja melkein koko ajan harjotusravia -> ei kivaa! tarviis olla kunnon liivit x2 ettei sattus.

voihan se olla,et sulla hormoonitaso nousee hitaammin :attn: ja eihän sulla oo dpo:kaan kun vasta 11. testaahan parin päivän päästä uudelleen :D

oireista sen verran,et ei ne heti yleensä tuukkaa. vasta kun viikkoja on 4-5 ,sit hetkeks pahenee ja helpottaa,ku tulee kymppi täyteen :p
 
Viimeksi muokattu:
eipä täällä vielä tästäkään kierrosta tärpännyt, eilen kun taas menkat alko, ja aika ryminällä tulivatkin.

en ymmärrä miten vaan taas voivat alkaa, tässä kierrossa ollu rinnat ihan järkyttävän kipeät, toisinaan kuin neulalla pistelisi, ja ihan kovat. ennen menkkoja ei normaalia nänniarkuutta eikä "kovempaa" jomottelua ennen vuodon alkamista.
ja olin ihan varma että tästä kierrosta olisi tärpännyt :(
 
Heh, mä oon näköjään tällänen hehtoviestien kirjottaja :D Sitä kun kerran vauhtiin pääsee, niin loppua ei näy...

Ihanaa Tombatar että käyt täällä kuumeilevien puolella kokemuksen rintaääntä kertomassa. Näinhän vähän itekin ounastelin, ettei nuo oireet yleensäkään voi koko ajan aivan samalla volyymilla tuntua. (mikä ei siis kuitenkaan estä mua pohdiskelemasta, että no nytkö ne on sitte loppunu kokonaan, jos ei hetkeen aikaan mitään kuulu tai niin paljon tunnu. Aivan kahjoksi tässä itsensä tekee!) Jep iteki aattelin, että kierto on vielä aika varhaisessa, vaikka mulla siis lyhyt kierto onkin, mutta lähinnä just testasin muka siinä mielessä, että jos edes haamun poikasta sais, ni lohduttais sit menkkojen alkaessa, että edes jotain alkua jollekin olis edes tapahtunu... mut kyllähän se oli sit kaamea pettymys taas, kun ei värin häivähdystä:headwall: Aivan, ei siis liikoja oireita tarvitse vielä tässä vaiheessa metsästääkään. Hyvä tietää :) Lähinnä se muakin rupes tässä kierrossa epäilyttämään mahdollisen plussan suuntaan, kun poikkeuksellisesti rinnat tuli kipeeksi vasta viikonloppuna ja sit oli ne tuntemukset vatsassa. Yleensä kun mullaki on rinnat kipeytyny oikeestaan oviksen jälkeen, mutta nyt ei sillon tuntunu mitään. No kuulostellaan...vähemmän kärsivällisesti=)

Sameoldsong:hug: Aina yhtä masentava päivä toi eka menkkapäivä. Siinä hetki menee, kun itseä keräilee ja sit se on vaan taas nostettava leuka pystyyn. Tsemppiä!

ON: No täällä vaihtelee mielialat jotenki hetkittäin niin etten nyt enää tiedä, mitä ajatella. Ajoittain oon aivan varma, että tää kierto on erilainen kuin ennen ja toivot on toooosi korkeella... ja sit taas välillä tulee ihan sellanen olo, ettei mitään oo taaskaan tapahtunu ja tosi mieli down.

(kp 27/24-28 ja dpo12) Aamulla heräsin puoli kuolleena väsymyksestä ja nokka aivan tukossa ja kurkku kipeänä. Niistää oon sit saanu siitä saakka. (mikä vois tietty olla aika positiivinen juttu) Mutta sit tänään on alkanu sellaset menkkafiilikset, erityisesti alaselässä tuntuu sellanen jomotus, mikä enteilee ikävästi menkkoja. Oonhan mä kuullu, että ne vois liittyä muuhunki kohdun elämöintiin ja että jollakin on menkkakivut tullu ekojen menkkojen aikaan, ja sit ne on vaan menny pois. Vuoto ei oo vielä alkanu, yritin tiirailla vessapaperia tossa edellisellä wc kerralla (kaikkea ällöä sitä tekeekin) ja pienen pientä vaalean haaleanpunertavaa häivähdystä olin havaitsevinani, mutta katsotaan nyt kuinka käy...

Epäilen pahinta, mutta toivon parasta :)
 
Mukava lukea, että monella muullakin samanlaisia ajatuksia kuin itsellä. Minä olen ainakin mestari keksimään noita raskausoireita.... Milloin on pahoinvointia, milloin nipistelyä vatsalla tai jotain ruoan himoja. :ashamed: Täytyis vaan yrittää ajatella jotain muuta, mutta aika vaikeaa kun samaan aikaan täytyy tarkkailla vartaloaan taas ovulaation varalta. Eli puoli kuuta pitäis olla välittämättä, aika huonolla menestyksellä mulla ainakin onnistuu. Meillä tosin vasta yk 8, ja yritän ajatella sitä vuoden aikarajaa mutta nuo meidän taustat on kyllä omiaan herättämään epävarmuutta onnistumisesta.

Nyt mulle on iskenyt kateus. Vaikka mulla on ihania ystäviä, niin on muuten viimeaikoina alkanu ärsyttämään kaiken maailman vauvauutiset ja lapsiin liittyvät facebook päivitykset. Sitten sitä tuntee itsensä ihan kamalaksi akaksi, kun ajattelee tuollaista!

Heinäneito ja vaniljainen, mulla aika samat päivät kuin teillä eli DPO 11(13-15), jännitellään yhdessä ;) Jos niitä uimareita on, niin oikeana päivänä ne tuli kyllä laitettua matkaan. Tosin jos ne ui yhtä huonosti kun tuo mun mies niin niillä kyllä kestää kauan päästä perille :D
 
Täällä sitten vuoto alkoi:'(

Usko omaan kehoon on jotenkin tässä vaiheessa aina kyllä niin koetuksella. Mielessä liikkuu jos jonkinlaisia ajatuksia ja itsesyytöksiä. Vaikkei mitään olekaan todistettu syyksi suuntaan eikä toiseen niin kaikki mahdolliset kauhukuvat tulee mieleen. On vaan sellainen olo, että tahtoisin käpertyä yksikseni jonnekin piiloon muilta, ei kestäisi nähdä ketään. Mies luikkii pitkin nurkkia, kun ei tiedä, miten muhun suhtautua, ei tiedä mitä tehdä ja mä en vaan jotenkin pysty kohtaamaan sitä, kun itseinho ja syyllisyys on niin pinnassa. En kestä kosketusta ja samalla toivoisin pääseväni käpertymään syliin...

Haaveilija82 ymmärrän täysin mistä puhut noiden itsensä tarkkailujen sekä kateuden suhteen. Monesti oon aika hyvin saanutki pidettyä itseni melko pitkälle saakka aisoissa, viimeiset piinapäivät on tietty pahimpia. Mulla kateutta ei niinkään tule lapsista, koska työkseni niitä hoidan niin sillä lailla olen niiden suhteen neutraali, mutta raskaana olevat naiset ovat paha tai aivan pikkuvauvat. Kaikki raskaana olevat naiset tuovat vain niin kipeästi mieleen, kuinka itse toivoisi olevansa siinä ja miksei ole ja miksi joku muu on -kysymykset pyörii päässä. Kaikkein pahin paikka itselle oli se, kun tajusi, että mikäli oltaisiin heti yritysten alusta onnistuttu olisi vauva jo sylissä.

Tässä ehkä jonkin aikaa koitan itseäni kasailla ja palailen sitten paremmissa fiiliksissä.
 
Voi heinäneito Ei, ei ei!! :( :( Tiedän niin ton olotilan kun ne perkele vieköön alkaa sitten kuitenkin! Kuvailit niin hyvin just sitä miltä se tuntuu! Olen niin pahoillani, toi on aivan perseestä!! :hug: Olen myös sortunut miettimäät tuota, että jos olisi heti alussa onnistunut, niin mullakin olisi jo ihan pikkuinen vauva tai sitten olisin ihan viimeisimmiläni raskaana...Voih :'( Tuntuu niin epäreilulta, että toiset saa vauvan niin hirveästi toisia helpommin!
Kunpa osaisin lohduttaa sua, mutta en osaa sanoa kuin, että tiedän miltä tuo tuntuu :hug::hug:

Nelli Kiitos tsempeistä:heart:

Neppis Kiitos mukana jännäämisestä, toivon parasta ja pelkään pahinta :whistle: Toivottavasti et meitä kokonaan unohda, mutta tosiaan, tekis kyllä itsellekin hyvää kun vaan osaisi ottaa rennosti tän asian kanssa, multa se vaan ei meinaa onnistua!

Haaveilija Tervetuloa mukaan! :hug: Täällä toinen endometrioosista kärsivä :wave: Mulle lääkäri on sanonut ihan samaa, ettei tuo endo välttämättä mitenkään estä raskautumista :) Kuinka paljon sulla sitä on? Mulla on vasemmalla puolella munasarjoissa noin nuppineulanpään kokoinen pallero, joka oireilee välillä yhdyntäkipuina, muita oireita ei mulla ole. Mites siellä on oireiden laita? Olin tän kierron alussa munajohtimien aukiolotutkimuksessa, jossa selvisi, että vasen johdin oli jostain syystä tukkeutunut ainakin osittain ja syynä saattaa olla tämä hemskatin endometrioosi. Onneksi oikea puoli oli täysin auki.. Esikoistako yritätte? :) Voinko laittaa sulle tohon alkuun yrityskerraksi yhdeksän, vai haluatko jonkun muun?

sameoldsong Eikä!! Sielläkin on täti tullut!! :hug: Voih :( Voimia!!

Yhtään plussaa ei tosiaan ole vielä tähän ketjuun tullut, kuka korkkaa tilanteen, että saadaan putki päälle? :) Mä voisin huomenna yrittää, tosin olen ihan varautunut negaan. Tänään alkoi menkkakivut, ihmeellisesti kyllä oikeaan kylkeen tuntuivat, mutta menkkakipuja oli selkeästi joukossa. Huomenna siis dpo 14. Vasen nivunen jomottelee oudosti myös.. Noi menkkakivut sai mut kyllä masentumaan ja testailen vaan varmistaakseni, että uskallan perjantaina laivalla juoda alkomahoolia. Flunssa on riesana edelleen, olen kaks päivää sinnitellyt kuumeessa töissä, huomenna lepäilen kotona ja parantelen itseäni ja nega-harmitusta :D

Haleja murmelit!! :hug:
 
Voi itku miten ikäviä uutisia täällä oli, isot isot halit heinäneito ja sameoldsong :hug: Menkat todellakin vaikuttaa olevan se same old song.. Paljon jaksuja tytöt!!!

Vaniljainen Darling! Mä pidän sulle peukkuja pystyssä!!! Me todellakin tarvitaan se eka plussa tähän pinoon!!!

Mä kirjoittelen huomenna lisää, tänään oli eka duunipäivä ja mä oon ihan puhki. Töissäkin oli niin perseestä kun kukaan ei selittänyt mulle mitään ja oli niin niin tylsää..

Kauniita unia!

Lily-Jane ja dpo 2
 
olipa tullut paljon tekstiä! menee jo ihan sekasin, että mitä piti kommentoida... ainakin tonneittain haleja :hug: kaikille, keille typerä täti on tullut kyläilemään... porttikielto pitäis järjestää!!

joku kyseli miten saa ajatukset pois yrittämisestä, niin mulla autto aika paljon, kun vaihdoin työpaikkaa :) on niin paljon kaikkea uutta opeteltavaa ja mietittävää, ettei voi kokoajan pohtia vaan sitä, missä kohtaa kiertoa menee...
 
Sori en ole kirjoitellut kun ollaan koko perhe kipeenä oltu :( Vaniljaiselle ja heinäneidolle lohdutuksen täältäkin! Tiedän tuon tunteen, olin melkein varma että viime kierrosta tärppäs, mutta ei:(Nyt tosiaan yk12 meneillään ja jos ei nyt tärppää niin lähetettä tutkimuksiin..
 

Yhteistyössä