Drosera: Mulla on venynyt tää pahuksen lopputyö jo vuoden.. eli jouduin hakeen lisäaikaa
En pystynyt enää tekeen koneella mitään, kun oli niin paha huimaus ja sit pelkäsin ms-tautia, niin ei paljon jaksanut enää ressata mitään lopputyötä. Nyt sitä vasta osaa arvostaa terveyttä. Että sen aina pitääkin mennä kantapään kautta. Hyvä että sä oot kuitenkin jo valmistunut
Siitä ristipurennasta.. kaippa se on sitä et purenta vaan on vinksallaan
Mulla siis ylähampaat menee alahampaiden yli. Onko sulla Drosera ollut tota huimausta? Oon kyl lukenu sun ja muidenkin juttuja täältä nyt jälkikäteen, mutta ne on menny päässä jo ihan sekasin, joten en muista kuka kirjoitti mitä
Onnea Mammax tulevan vauvelin johdosta
Ihanaa että sulla ei löytynyt noista kokeista mitään poikkeavaa. Sellainen helpottaa aina mieltä. Vaikka mulla tää mieli tuntuu aina temppuilevan, vaikka lääkärit sanois mitä. Kuinkas pitkään Mammax sulla kesti noi huimaukset silloin kun sulla oli sitä pidempään? Onko sulla muuten mitään purentavikaa?
Minttux: Kiva että olet tullut tänne palstalle
Noi sun oireet kuulostaa aikas lailla samoilta kuin mulla. Mulla tää huimaus on pahinta. Sellainen juopunut ja tokkurainen olo.. aika pelottavaa. Rasittavaa on myöskin se, että tätä olotilaa on hankala selittää kenellekkään joka ei ole itse kokenut samaa. Jatkuva huimaus kun on aikas invalidisoivaa eikä huvittais tehä mitään. Koska sulla alkoi nää oireet? Laittoiko lääkäri suosilla selän magneettiin vai jouduitko aneleen
Jos nää mun oireet ei lopu niin kai multakin on se selkä tutkittava. Onko sulla huimaus sellaista jatkuvaa? Entäs oliko sulla neurologin kliinisissä testeissä mitään poikkeavaa? Mulla ei ollut muuta kuin reflekseissä hieman häikkää, mut ei kuulemma niin paljon et olis aihetta tutkia enemmän. Kävin siis viime talven/kevään aikana viimeksi neurologilla ja yhteensä jopa 4 kertaa!
Mulla on kanssa ollut jaloissa semmoista hölmöä tunnetta.. vähän niin kuin voimattomuutta. Sen takia mulla nää ms-pelot oikeestaan pukkas uudestaan pintaan. Pystyn kuitenkin polkeen kuntopyörää tunti 20 min joten siinä mielessä jaloissa ei pitäis olla ongelmaa. Voi olla et tää jatkuva koneella istuminen lopputyön takia myös vaikuttaa noihin jalkoihin.
Heippa Karoliina: Mulla on ollu kans noita silmäoireita ja valonarkuutta. Mutta ne voi täysin johtua tästä jännitysniskasta. Neurologi sanoi ainakin mulle, että vain jos näkökentässä esiintyy sahalaitakuviota tai jos näkö menee kokonaan pois pitkäksi aikaa.. on syytä huolestua. Silmälääkäri ja neurologinkin pitäisi nähdä silmien pohjasta, että onko nökökentän tulehdusta. Kuinka häiritsevää toi sun huimaus on ollut. Mulla se on 24 h
Tsemiii kaikille tulevaan viikkoon!