Tervehdys pitkästä aikaa!
Täälläkin syyskiireitä pukkaa. Muutettiin omakotitaloon elokuun alussa ja hommaa tuntuu riittävän. Lisäks me saadaan internetti vasta ens viikon tiistaina joten senkään takia en oo päässy tänne lukemaan ja kirjoittelemaan.
Onnittelut Emilylle ultrauutisista!
Mekin oltiin viime keskiviikkona rakenneultrassa. Kaikki näytti hyvältä, mitään huolestuttavaa ei löytynyt. Mullakin istukka etuseinämässä, mut luulen silti tuntevani joitain liikkeitä...tosin en oo ihan 100% varma mut melkein. Mekään ei haluttu selvittää sukupuolta, saa olla yllätys loppuun asti. Kyösti vaikutti hyvin eloisalta, livisti paikalta kun hoitsu olis ottanu kuvaa päästä. Todella hieno kokemus, saatiin nähdä enemmän kuin olin etukäteen kuvitellut. Saatiin mukaan 3 kuvaakin (tosin makso 50kr), joista yhdessä näkyy kun Kyöstillä on peukku suun kohdalla ja sit pystyy laskeen neljä muuta sormea.
Mä oon mukavuudenhaluisena käyttäny äitiyshousuja jo viikosta 12 asti. Tosin vieläkin muutamat todella matalaa mallia olevat farkut menee päälle. Joten selkeä maha täälläkin vaikka kiloja ei oo tullu kun yks kesäkuusta lähtien.
Töissä kerroin raskaudesta pari viikkoa sitten. Nyt on kiva kulkea ylpeänä mahasta eikä yrittää käyttää löysiä vaatteita jotka peittelee mahaa.
Nuppu: Mä oon ostellu vauvan vaatteita alennusmyynneistä aina silloin tällöin jo monta vuotta. Lisäks oon saamassa "äitiyspakkausta" mun siskolta joka sai lapsen viime maaliskuussa. Asun Ruotsissa ja täällä ei oo mitään äitiyspakkausta, mut luulen et saadaan aika hyvin lainaks kavereilta. Tosin vaunut ehkä on sellaset jotka haluan ostaa uusina...Täytyy miettiä. Itse pitkänä ihmisenä oon ainakin miettiny et vaunujen työntökahvan pitää olla tarpeeks korkealla. Lisäks tietty tarvii miettiä miten kätevästi ne menee kasaan ja mahtuuko autoon jne.
Ootteko te hankkinu raskausajan vakuutusta? Mulla on toistaiseks ilmainen vakuutus If:ltä mut nyt ultran jälkeen vois hankkia kattavamman vakuutuksen.
Jopas tuli tarinaa... Yritetään saada kasaa vähän vilkkaammaks, niin voidaan vaihdella tuntemuksia/ kuulumisia. Se on kuitenkin niin eri asia kertoa asioista samassa tilassa oleville kun jollekin muulle, joka ei välttämättä oo koskaan ollu raskaana.
Kirjoittelemisiin!
Netta ja Kyösti (17+3)