IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut








---NIMI---------------HOITO-------------MONESKO-------------LA

jerpuska..............2.IVF, 2 PAS............toinen..................30.12.09
wilsson..................1.IVF, 2.PAS..........toinen.................30.12.09
veena....................luomuylläri............eka...................30.12.09
millis1981..............1.IVF, 1.PAS...........eka.......................5.1.10
tahtoovauvan.........1.IVF......................toinen.....................6.1.10
Alexandria.............3.IVF, 2.PAS............eka......................12.1.10
Emily81...................1.IVF,1.PAS.............eka.....................13.1.10
Hipkukka...............2.ICSI, 3.PAS.........toiset...................19.1.10
junnu......................4.IVF.................. toiset.....................16.1.10
Marru73..................1.PAS.................. ekat.......................22.1.10
Tirulii........................?...........................?.........................24.1.10
Zin........................1.IVF.....................eka.........................31.1.10
NPG......................3.ICSI..................eka............................9.2.10
Firefox..................2.IVF, 2.PAS.............eka.......................9.2.10
Nuppu76..............2.IVF.......................eka.........................18.2.10
Siisami..................5.ICSI, 1.PAS............eka......................11.2



 
Heippa Siisami :wave: Kiva, että tulit joukkoomme. Taidetaan olla samanlaisia hermoilijoita :)
Milis,meille ei jäänyt tästä tokasta hoidosta pakkaseen mitään. Ainut käyttökelpoinen alkio siirrettiin ja tulin onneksi siitä raskaaksi. Varmaan senkin takia pelottaa keskenmeno aika paljon, kun tietää että sitten joutuisi taas aloittamaan sen p****n hoitorumban ihan nollasta...
ON, tänään oli eka neuvolakäynti. Kaikki arvot oli ok, verenpaine matala niinkuin yleensäkin. Saanpahan syödä salmiakkia ihan luvan kanssa :) Ällötysolot on mulla melkeinpä kadonneet, mitä nyt jotkut ruokalajit tökkii. Ja väsymys on edelleen aika kamala.
terv. Nuppu ja Nöpö (8+1)
 
Moikka kaikille! Espanjasta palattu, kyllä oli kerrankin ihana palata kylmään Suomeen... Siellä lämpötilat oli n.+40C koko viikon, eli ihan liikaa meikäläiselle! Vei kyllä kaikki mehut se kuumuus. Muuten oikein mukava paikka. Naama ei valitettavasti parantunut auringosta vaan finniä puskee edelleen...
Tissit on turvonnu melkein kuppikoolla ja ällötys oli hetken poissa mut palasi heti Suomeen tultua.

Postissa tuli seerumiseulan tulokset, eikä kohonnutta down-riskiä ole =) Ens viikolla sitten seuraava neuvola, tänään rv 13+0

Meillä jäi 2 alkiota pakkaseen, eiköhän ne parin vuoden sisällä pyritä käyttämään.
 
Minut voitte poistaa listalta. Sain keskenmenon ja parhaillaan suoritetaan lääkkeellistä tyhjennystä. Olo on niin turta ja pettynyt. :'( Meidän pikkuinen ei ollut vielä valmis tähän maailmaan..

Pakkasessa olisi vielä kaksi alkiota. Ne käytetään sitten jossain vaiheessa. Itken ensin tämän pois ja sitten katsotaan taas tulevaisuuteen.

Kiitokset kaikille. Olette olleet mahtavia kannustajia ja tukijoita. Käyn seuraamassa teidän kuulumisianne. Tsemppiä odotukseen ja paljon tarrasukkia pienille.

Firefox
 
Firefox: :'( Mä olen ihan sanaton. Itke itkut ja kerää voimia kaikessa rauhassa. Vielä se pieni teidänkin syliin löytää :hug:

Nuppu: Onnea ekasta neuvolakäynnistä.

Emily:Tervetuloa takaisin Suomeen. Toi 40 astetta kuulostaa munkin makuun ihan liian lämpimältä. Onnea myös hyvistä seulontatuloksista.

Onko muut muuten menossa tohon veriseulaan? Mä ajattelin jättää sen kokonaan väliin ja tyytyä niskapoimu-mittaukseen. Ehkä sit jos niskapoimussa jotain häikkää?

Mä luulin jo päässeeni siitä ällötyksestä mutta tänään piti käydä ihan vessanpöntöllä kakomassa. Olin ollut koko päivän Korkeasaaressa ja kotiin tullessa iski ihan sairaan huono olo. Ilmeisesti liian pitkä ruokaväli ja väsymys yhdessä teki ton. Mies kantoi mulle tuoremehua ja mansikoita sänkyyn :heart: ja niillä sekä tunnin päikkäreillä saatiin olo taas hyväksi.

Niin ja pakkanen meillä tyhjä.

Siisu ja Päivänsäde rv 8+6
 
Zin
Heippa!

Firefox, olen ihan kauhean pahoillani sun puolesta. Koita jaksaa kestää. Toivottavasti pääsette yrittämään pian uudelleen paremmalla onnella - kyllä se ensi kerralla varmasti onnistuu! Haleja!
:hug:

Siisamille tervetuloa ja Emilylle tervetuloa takaisin.

Millis: meillä ei oo mitään pakastimessa. Tää on saanut aikansa IVF-kiertojen välissä. Olis kyllä ollut kiva saada jotain pakastimeen niin olis mahdollista että saatais joskus toinenkin vauva. Nyt meillä on aika vähissä. (Hmm... ahneeltahan tuo kuulostaa - kunhan nyt saatais tää eka kunnialla perille!)

(.) Mulla oli eilen toka ultra ja kaikki oli hyvin. Mua jännitti se ihan mielettömästi, koska ekalla kerralla samoihin aikoihin todettiin keskenmeno. Mutta nyt siis kaikki oli ok. =) Lääkäri sanoi että np-turvotusta vois jo mittailla ja se oli hyvin pieni: 0.07 mm. Mulla on kuitenkin aika sinne oikeaankin mittaukseen. Meen myös veriseulontaan, koska iän takia mulla ois iso riski kromosomihäiriöihin. Oon jo ollut huolissani niidenkin tuloksista, koska heti np-ultran jälkeen lähdetään lomalle Suomeen enkä ois tiennyt miten järkätä lisätestejä sitten. Mun pitää lentomatkojen ajan piikittää vielä sitä vertaohentavaa Clexanea ja sain kirjeen mukaan, jossa asia selitetään ettei mua heitetä matkalla johonkin thaimaalaiseen vankilaan ruiskuineni. :) Muuten voin lopettaa piikittelyn 2vkon kuluttua, halleluja!

Me ostettiin tällä viikolla talo (jossa me jo valmiiksi asutaan, näppärää kun ei tarvitse muuttaa!) ja sormet syyhyäisivät alkaa sisustaa jo lastenhuonetta. Pitää malttaa vielä...

Äklö olo jatkuu. Eilen mentiin aika kalliiseen ravintolaan syömään ja söin ehkä haarukallisen alkuruokaa ja pääruokaa odotellessa hävisi loputkin ruokahalusta. Ei ollut oikein hyvä valinta. Taidan tyytyä näkkäriin ja juustoon tästedes ja säästää nekin rahat vauvanvarusteisiin.

Hyviä vointeja kaikille!

Zin 10+4
 
Toinen neuvolakäynti takana. :)
Kaikki oli hyvin kuunneltiin sydänäänet. Kuului hyvin selkeästi, syke oli 152. Mulle oli tullut nyt myös se linea negra.
Verenpaineet ja hemot oli hyvät. Paino oli tippunut 200g edelliseen käyntiin.
Joko sitä nyt uskaltaa alkaa nauttii tästä raskaudesta, kun on näin pitkälle päästy. :)Eikä murehdi koko aikaa.

Meillähän on pakkasessa 8 alkiota. Paljon. Väestöliitosta sanottiin, että niitä säilytetään tammikuuhun 2011 asti jonka jälkeen pitää hakee jatkoaikaa niille, mutta koska ollaan maksusitoumuksella HUS:in kautta siellä niin HUS on kuulemma ollut nihkeä jatkaa noita sopimuksia. JOten jos toista meinaa niin aika pian joutuu sit alkaa toimiin taas.

Millis ja lupu 14+5

 
Joku kysyi monta meille siirrettiin. Kaksi siirrettiin eli molemmat kiinnittyivät. Ei ole siis identtisiä tulossa :D

Meillä jäi vielä yksi olki (kaksi alkiota) pakkaseen, mutta tuskin niitä käytämme. Nämä alkiot ovat samaa satsia, kuin mistä esikoinen sai alkunsa. Eli hedelmöitetty jo vuonna 2006. Eli siinä vaiheessa kun voisi alkaa harkita uutta raskautta, alkioilla olisi ikää jo yli 5 vuotta. Ja toisaalta kaksosten jälkeen meillä on lapsia kolme, joten voisi ajatella lapiluvun olevan täynnä. Ehkäisyyn me tuskin koskaan tullaan panostamaan, joten lopullinen lapsilukuhan ei välttämäti ole siinä... :whistle:

Minä en veriseulaan mennyt. Koska kaksosraskaus antaisi kuitenkin hälytyksen epänormaaleista arvoista. Samaten, koska olen käyttänyt tukilääkitystä, sekin aiheuttaisi hälytyksen. Esikoisen aikaan en siksi käynyt myöskään seulassa. Ultran arvio sai riittää.

Hipkukka 13+2

 
Zin
Millis, kyllä tuolla viikkomäärällä voi jo huokaista syvään ja alkaa nauttia raskaudesta!

Piti aiemmin vastata Nupulle niistä vitamiineista: oothan varmistanut että ne käy raskauden aikana eikä niissä ole A-vitamiinia? Mulla on napsittavana pelkkää foolihappoa, 1000ug per päivä rv:lle 12 asti. Sama annos kuin IVF:ssä määrättiin.

Z
 
Millis ja Hipkukkahan on jo pitkällä masujen kanssa.

Mulla alkoi tänään loma ja kyllähän sen jo ikkunasta ulos katsoessa tietää, vettä tulee vaakatasossa :D Ei siis mitään tähdellistä asiaa tänään.

Siisu ja Päivänsäde 9+0 *poks*
 
Firefox, olen tosi pahoillani. Koita jaksaa, varmaan olo kyllä aika paha nyt...
Emily, mulla on myös alkanut naama kukkimaan, tosi kivaa...
Zin, lady vita plussaa otan ravintolisänä, siinä ei ole A-vitamiinia ja se on tarkoitettu raskaana oleville. Eiköhän niiden napsiminen ole ihan ok. Neuvolassakin ne pyysi tarkistamaan tuon A-vitamiinin.
ON, olen ollut tosi väsynyt, onneksi nyt alkoi loma. Huono olo myös kiusaa jälleen, pakko syödä kolmen tunnin välein jotain, muuten tulee huono olo. Lähden huomenna Ranskaan viikoksi, joten nettipimennossa sitten ollaan. Toivottavasti nyt ei reissu menisi ihan kokonaan nukkumiseksi...
Onnittelut hyvistä ultra tuloksista niitä saaneille ja hyvää vointia kaikille!
terv. Nuppu ja Nöpö (8+4)
 
Zin






---NIMI---------------HOITO-------------MONESKO-------------LA

jerpuska..............2.IVF, 2 PAS............toinen..................30.12.09
wilsson..................1.IVF, 2.PAS..........toinen.................30.12.09
veena....................luomuylläri............eka...................30.12.09
millis1981..............1.IVF, 1.PAS...........eka.......................5.1.10
tahtoovauvan.........1.IVF......................toinen.....................6.1.10
Emily81...................1.IVF,1.PAS.............eka.....................13.1.10
junnu......................4.IVF.................. toiset.....................16.1.10
Hipkukka...............2.ICSI, 3.PAS.........toiset...................19.1.10
Marru73..................1.PAS.................. ekat.......................22.1.10
Tirulii.......................6.IVF.........................?.........................24.1.10
Zin........................1.IVF jälkeen............eka......................31.1.10
NPG......................3.ICSI..................eka............................9.2.10
[Siisami..................5.ICSI, 1.PAS............eka......................11.2.10
Nuppu76..............2.IVF.......................eka.........................18.2.10


 
Zin
Heissan!

Kovin on täällä hiljaista. En ole itsekään jaksanut kirjoitella kun yleensä lueskelen näitä kännykällä eikä sillä jaksa alkaa tarinoida.

Meillä oli ensimmäinen alkuraskausvalmennus viime lauantaina. Se oli ihan mielenkiintoinen tilaisuus, koska en tiennyt sairaalasta paljoakaan. Yleensä käyn lääkärin luona hänen omalla vastaanotollaan. Jotain iloa ilmeisesti tästä yksityissairaalasta tulee olemaan: synnytyspakettiin kuuluu peräti viisi päivää osastolla imetyskursseineen ja hierojineen, juhlaillallinen + viinit vikana iltana minulle ja miehelle ja vähäriskiset tapaukset majoitetaan hotelliin kätilön hoitoon sairaalan sijasta. Varsinainen kesäleiri! :)

Kerroin tänään esimiehelle raskaudesta. Tuli kerrottua vähän aiemmin kuin alunperin aioin, mutta kun tänään oli kehityskeskustelu niin oli hyvä tilaisuus ottaa se puheeksi. Sovittiin ettei siitä sen laajemmin puhuta ennen rakenneultraa. Tämä toivottavasti selittää mun välillä outoa ja herkkähipiäistä käytöstä ja pääsen hyvässä lykyssä eroon kaikkein stressaavimmista asiakkaista. Kävi muuten ilmi että mun esimiehenkin vauva oli saanut alkunsa IVF:llä. Olisi siis ehkä voinut avautua asiasta jo aiemmin, silloin hoitojen aikana.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Zin 11+3
 
Moro!

Olin tänään toista kertaa neuvolassa, hienosti tuli sydänäänet heti kuuluviin ja jumpsutti sellaista 155 lyönnin tahtia. Hemoglobiini oli vähän laskenut ja verenpaineet oli melko samoissa. Painoa oli tullut lisää 800g viime kerrasta. Mahakin alkaa jo vähän näkyä, varsinkin iltaisin se pömpöttää ihan kunnolla =)

Oletteko te muuten kertoneet monille sitä, että raskaus on hoidoilla alkuunsaatu? Meillä suurin osa kavereista on tiennyt hoidoista, samoin sukulaiset. Eilen kuitenkin oltiin kylässä miehen kaveripariskunnalla, joilla on laskettu aika 2 viikkoa ennen meitä (luomusti alkuunsaatu vauva). Siinä kun tää pariskunta vitsaili, että ollaan oltu aktiivisia molemmat pariskunnat samoihin aikoihin makkarissa keväällä niin teki mieli sanoa että meidän vauvan teossa on kyllä olleet lääkärit aktiivisina :LOL: En sitten sanonut mitään kuitenkaan kun ei aina jaksa kaikille selvittää noista hoidoista. Ja sama kai se loppujen lopuksi on että miten se raskaus on alkanut, kunhan on alkanut =)

Zinin sairaala kuulostaa mahtavalta, olispa täälläkin illalliset ja hierojat!
 
:wave:
Lukemassa kyllä käyn,mutta työkiireet vievät aikani.Josko tässä lomilla sitten aktivoituis :whistle:
Eilen yritin varata rakenneultraa,nii tulin pahalle päälle ku tuputti aikaa viikoille 20+->eteenpäin.Miä sanoin et kyl mun hoitopaikassa sanottiin et mun taustalla pääsee jo viikolla 18+->,ni ei uskonu.Meni hermo kun se olis vasta 21 viikolla.En kyllä ala ootteleen niin kauaa.Sanoinki sille et otanpa asiasta selvää ja soittelen yksityisille etteikö r-ultraa VOI tehdä jo 18 viikosta eteenpäin.

listalle vois lisätä et mul oli 6 ivf...

tiru ja kirppu 12+4
 
Zinin yksityissairaala kuulostaa hienolta. Kuulostaa hasukalat tommoinen alkuraskauden valmennus.

Tiru: Kyllä mäkin olen ymmärtänyt, että rakenneultran voi tehdä jo 18 viikosta alkaen. Onkohan noikin taas jotain sairaalakohtaisia eroja?

Emily: Onnittelut sydänäänistä.

Omassa navassa ei ihmeitä. Eilen könysin koko päivän Tallinnassa ja viime yönä maistuikin sitten 12 tunnin yöunet. Kyllä koko päivän liikkeellä olo vie tehokkaasti voimat.

Mulle on kanssa tullut näppyjä ihan hulluna naamaan ja selkään. Ihan outoa koska mulla on jopa teini-iässä ollut aina todella hyvä iho. No kaipa sitä tähänkin tottuu ja tää onneksi taitaa olla ohimenevä tila. Ällötykset on onneksi jo kokonaan loppuneet.

Siisu ja Päivänsäde 10+0 *poks*
 
Zin
Moi!

Emily, me ollaan toistaiseksi kerrottu raskaudesta vain lähipiirille, joka tiesi hoidoistakin. En ehkä välttämättä kerro kaikille koko pitkää tarinaa, mutta olisin varmaan sanonut jotain vastauksena tuollaiseen kommenttiin kuin sun kaveri heitti. Me ollaan menty vajaa vuosi sitten naimisiin, joten monen ulkopuolisen silmin tää vaikuttaa ehkä helposti alkaneelta ja "normaalilta" raskaudelta, kun eivät tiedä niistä 2 vuodesta kun yritettiin... Tämä on mulle niin iso voitto että vähän ärsyttää kuinka joillekin raskautuminen on niin itsestäänselvää ja helppoa. Ja sitten tekee mieli sanoa jotain sen vaikeudesta - vaikkei se välttämättä kyseiselle henkilölle kuuluis.

Siisami: mä oon näköjään onnekas. Eilen kosmetologi kommentoi että mun iho on mystisesti parantunut! :)

Tirulii: hyvä että sait rakenneultran järjestymään. Täällä ainakin joka paikassa sanotaan että se on vkolla 18.

( . ) Mun paino ei ollut alkuviikosta muka noussut juuri yhtään mutta nyt tuntuu ettei mikään mahdu päälle kun on aivan tajuton turvotus. Pitäis kai kävellä enemmän... Mä niin toivoin (vastoin mitään yhtymäkohtia todellisuuteen) että olisin hoikka mutta mahakas odottaja. Eipä alku näytä lupaavalta.

Kivaa, viikonloppu! Ja viikko lomaan!

Zin 11+5

 
Zin: ole onnellinen tuosta parantuneesta ihotilanteesta =) Toisaalta aikamoisen pieneltä murheelta se tällä hetkellä kuitenkin tuntuu.

Me ollaan aika vapaasti kerrottu kavereille, toisaalta suurin osa tiesi myös hoidoista ja osasivat jo testipäivänä kysellä tuloksia :D Musta olis muuten kanssa aika mukava olla hoikka ja mahakas odottaja mutta musta tulee kyllä vaan mahakas. Voiko tää maha muuten oikeasti alkaa jo kasvamaan? Kovasti epäilyttää, että toi pömpötys johtuu vaan liiallisesta syömisestä. Nyt varsinkin kun on lomalla niin mä olen taatusti kaikkien ravintoneuvojien kauhu.

Np-ultra olis viikon päästä tiistaina ja se jännittää ihan reippaasti.

Siisu ja Päivänsäde 10+3
 
Heippa kaikilla!
Takaisin Suomessa taas, itseasiassa jo pari päivää ollut kotona mutta karsean migreenin kourissa... Tähän ei paljon panadolit auta, joten ei auta kuin kärsiä... Loma oli kyllä ihana ja teki tosi hyvää, sinne jäi stressit!
Meillä raskaudesta tietää vain pari mun lähintä ystävää ja mun sisko, mies ei ole kertonut vielä kellekään. Olen kertonut ystäville sitä mukaa kun ovat tajunneet kysyä (moni tietää meidän hoidoista). Meillä on ensi maanantaina np-ultra, joten eiköhän sen jälkeen jo uskalla jo alkaa kertomaan muillekin. Siisamin kanssa ultrat siis aika lähekkäin, jännitetään yhdessä
:hug:
En pysty olemaan tietsikalla enempää tän pään kanssa... Hyvää vointia kaikille!
Nuppu ja Nöpö 9+6
 
Zin
Heippa kaikille!

Heti omaan napaan. Mulla oli tänään NP-ultra ja veritesti. Tulokset sai saman tien ja ne olivat erinomaiset. Pelkän iän perusteella mun riski Down syndroomaan olis ollut 1:100 mutta kun siihen lisättiin verikoe- ja niskapoimutulokset niin riski putosi 1: 2000een. Vau! Ja riski Edwardin ja Pataun syndroomaan on mitättömän pieni. On kyllä tosi huojentunut olo!

Mun mies meni väärään paikkaan ultraa varten ja missasi sen, mutta ihana ultraaja teki pienen ylimääräisen ultran myöhemmin jossa näytti vauvan mun miehellekin. Nyt siinä oli enemmän katsomistakin kun se heilutti käsiään ja jalkojaan. Liikkistä.

Nuppu, ootko kokeillut akupunktiota migreeniin? Mun kaverilla se auttoi.

Onnea teille ultriin!

Zin 12+4 ja päivä lomaan
 
Nostellaampa meitä hieman.

Nuppu: Onnea ultraan

Zin: Onnea hienoista ultrakuulumisista.

Kaksi viikkoa kesälomaa takana ja toiset mokomat edessä. Tänään kotiuduin neljän päivän Ruotsin reissulta mikä meni tosi kivasti vaikka olikin hieman vaikeuksia hahmottaa mitä Ruotsinlaivalla tehdään jos siellä ei ryypätä. Tähän asti tupannut olemaan asteen verran kosteampia noi reissut Tulipahan nukuttua hyvin ja aamupalakin maistui. Sikaflunssa vähän hirvitti joten käsidesi kulki laukussa mukana ja käsiä pestiin tosi ahkerasti.

Huomenna NP-ultra ja sen jälkeen mä palkitsen itseni vauvanvaate ostoksilla jos kaikki on hyvin.

Siisu ja Päivänsäde 11+4
 
Heippa!
Zin, onnea hyvästä ultratuloksesta! Täytyy miettiä keinoja migreenin helpottamiseksi jos näitä alkaa tulemaan useammin. Akupunktio voisi olla hyvä, paitsi et mulla on neulakammo...
Siisami, tsemppiä ultraan!
ON, tänään oli np-ultra, ei ollut niskaturvotusta. Seulonta verikoetulokset tulee vasta parin viikon päästä, mut en jaksa niistä alkaa stressaamaan, hyvältä tää nyt näyttää. Oli tosi kiva nähdä sikiö kohdussa pyörimässä ja vilkuttelemassa :heart: Mies nauroi vieressä kun sen mielestä se oli niin hassun näköistä :)
Uskalsin nyt sitten ostaa yhden potkupuvun, tästä se "hamstraaminen" sitten alkaa :)
Onko teillä jo alkuraskauden oireet helpottaneet? Mulla ei ole oikeastaan enää yhtään pahoinvointia. Ajoittainen väsymys ja jatkuva pissahätä vaivaa edelleen ja aineenvaihdunta on selkeästi hidastunut. Muutoin olo ihan mukava :)
Nuppu ja Nöpö 10+6
 
Siellä se pikku Päivänsäde edelleen olla möllötti. Pituutta oli 5,4 cm, joka vastasi viikkoja. Niskaturvotus oli 1,6 mm, joka oli lääkärin mukaan ok. Mehän ei tota seerumiseulaa otettu.

Nuppu: Onnea hienoista ultrakuulumisista. :heart:

Potkupuku ostokset jäi vielä suorittamatta mutta eiköhän niitä pikkuhiljaa ala tarttumaan mukaan. Täällä on kanssa suurin osa raskausoireista hävinnyt. Pissalla saa vielä hypätä mutta siinä se oikeastaan onkin.

Siisu ja Päivänsäde 11+5
 
Firefox


Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?


anteeksi kun tuppasin tänne. :ashamed:

Mutta halusin lohduttaa edes hieman. :ashamed:

Voimia teille.

:hug: :hug:
 

Yhteistyössä