kozmic, mun on pakko yrittää olla "järkevä" etten ihan hulluks tulis Hei mä ostin ton tapasen kirjasen eilen, se ei ollu suoraan suunnattu miehelle mut se oli nimeltään vauvankäyttöopas ja oli kirjotettu siihen tyyliin kun jonkin elektronisen laitteen asentamisesta ois ollu kyse, tosi hauskan olonen Nyt mun isyyspakkauksessa on sukat jossa lukee I <3 dad ja se kirja, heheh. Ihanaa ja rentouttavaa lomaa teille ja Mauricelle =)
Orvokkitukka just ton takia en halua hommata sellasta hienoo puhelinta ku menis varmaan niin hermo Pakko se kai pian on kun ei muunlaisia tunnu enää paljoa olevan... Mut hyvä että kaikki on ok sulla ja enää viikko ultraankin!
Ihanaa kun viikonloppu on jo noin lähellä, kauheesti väsyttää ja odotan vaan muutaman päivän lomaa ja herkutteluja ystävien kanssa jota viikonloppu tulee olemaan pullollaan, ai että :heart:
Tänään taas poksutaan, jeeei =)
Mila & Pieni Ihanuus 12+0 :heart:
Orvokkitukka just ton takia en halua hommata sellasta hienoo puhelinta ku menis varmaan niin hermo Pakko se kai pian on kun ei muunlaisia tunnu enää paljoa olevan... Mut hyvä että kaikki on ok sulla ja enää viikko ultraankin!
Ihanaa kun viikonloppu on jo noin lähellä, kauheesti väsyttää ja odotan vaan muutaman päivän lomaa ja herkutteluja ystävien kanssa jota viikonloppu tulee olemaan pullollaan, ai että :heart:
Tänään taas poksutaan, jeeei =)
Mila & Pieni Ihanuus 12+0 :heart:
Viimeksi muokattu: