SunMaid, ONNEA hyvista ultrakuulumisista !!! Ihanaa
Minni, kovasti tsemppia toihin paluuseen. On varmasti rankkaa.... Itse odottelen innolla etta lomat vihdoin alkaisivat. Vaan on sulla ihania tyokavereita
Mulla varmaan tulee olemaan vahan myrtsit reaktiot ainakin taalla uudessa paikassa, mitas sita nyt joku uusi rupeaa heti raskaaksi? Luulevat varmaan etta ihan laskettu juttu, heh heh.
Mila, juu samat fiilikset tosta normiolosta ja sitten etta siella joku hassu pieni onkin masussa! Mullakaan ei ole ollut mitaan vaivoja ja on tosiaan aivan uskomatonta etta jo tassa vaiheessa raskautta mennaan ilman kummempaa. Ainoa on tietty vasymys, kai sekin olisi laskettava oireeksi. Ja hieno juttu toi odotuspaivakirja, todella! Voi kun jaksaisi itsekin...
Aitivm84, toivottavasti paaset neuvolassa ultraamaan! Olisi niin helpotus jos ei sinun tarvitsisi huolehtia. Onhan teilla niin paljon ikavia asioita takana etta luulisi etta paasisit ylimaaraisiin ultriin ihan senkin perusteella! Itse olen kylla siita doplerista jotenkin saanut lohtua vaikka tottahan se on ettei se varmista sita etta masussa kaikki olisi ihan niinkuin pitaa... Jaksuja siulle :hug:
Tanne ei mitaan erityista uutta. Eilen illalla iski ihan karmiva mahakipu. Siis koko alavatsassa sellasta viiltavaa kipua (kun se oli myos tossa navan kohdallakin niin ei varmaan ole liitoskipuja??) ja kylla taas tuli huolestuttua ihan tarpeeksi. Meni sitten yon aikana pois. Oiskohan normaaleja kohdun kasvukipuja? Vaikka kylla niita menkkamaisiksi kuvaillaan ja toi oli tosiaan sellasta viiltavaa
Ja emattimessa on ollut paineen tunnetta jo viikon verran ; sellasta kun suunnilleen menkkojen aikoihin tai joskus seksin jalkeen... unohdin asiaa kysya lekurilta. Onko teilla ollut vastaavia?
Hei ja mihin Orvokkitukka on havinnyt ?? :wave:
Kozmic & Maurice 15+4