Orvokkitukka kyllä muakin kieltämättä vähän epäilyttää kun lukee noita; oi ihanaa vauvan potkut tuntuu, nyt menossa 11+2
Enhän minäkään tosiaan mistää mitään tiedä ja kyllähän synnyttäneet naiset vissiin tuntevat liikkeet jo aiemmin mutta voisko kuitenkin noin aikasissa "potkuissa" olla kyse just noista
Minnin mainitsemista suoliston liikkeistä eikä niinkään vauvan? Tai sit niitä tuntee siks kun kovin odottaa ja kuulostelee ja sit luulee tuntevansa?
Minni mä meinasin just kirjottaa et olipa tylsä kirje sulle tullu, siis hyvä sisältö mut tylsän niukka, niin enköhän itse saanut äsken ihan samanmoisen
Ei lisääntynyttä riskiä plaa plaa, mut ei mitään lukuja, mut kaipa noi saa neuvolasta kuulla kun ne kuitenkin pegasosta käyttää ja siellä ne kaikki tiedot on? Mietin vaan sitä hemoglobiinia, olis kiva tietää missä se huitelee, väsyttää ainakin ihan sikana koko ajan vaikka nukun 9h yöunia, mikään ei tunnu riittävän... Tosin en usko että se on alhanenkaan kun olen kuitenkin hyvä syömään
opcorn: eikä siinä oo koskaan ennen ainakaan ollu mitään häikkää, verenluovutuksen yhteydessä kun on mitattu.
Viel tosta mielenrauhasta
Minni, mun muutama ystävä on sanonut ihan samaa että ekan kanssa ei "osannut" pelätä että mikään menis vikaan mutta tokan odotuksessa on ihan erilainen olo, pelko ja huoli... Vaikka ekankin kanssa kaikki meni hyvin ja terve lapsi synty niin silti. Johtuisko siitä että tokan kohdalla on vähän erilailla äidilliset tunteet jo odotusaikana kun on jo valmis äiti kun meillä ekakertalaisilla joista on vasta kasvamassa äiti?
Jotenkin näin järkeilisin... Järkevä kun olen