Olipa tänne ehtinyt tulla uutisia!
Pää on ollut niin pyörällä uutisista, että jäi pari päivää väliin... Ja nythän täällä onkin tapahtunut vaikka kuinka!
Ihan ensimmäiseksi
Alexandrialle valtavasti lohdutuksia ja :hug: ja halauksia. Olen todella todella pahoillani ettei vielä ollut teidän vuoro. Niin paljon me kaikki sitä sinullekin toivoimme! Toivottavasti jaksat pian nousta taas aallonpohjalta kohti uutta uutta yritystä. Voimia ystävä!
Ja jotta koko lapsettomuusaika tulisi puristettua pähkinänkuoreen: surusta iloon eli
VALTAISAN SUURET ONNITTELUT HANNELILLE! :flower: :flower: :flower: Ja onnea hienosta hcg arvosta! On niin huikeita lukemia, että siirrettiinkö sulle 1 vai 2? --Tuli vaan mieleen, että taidatko olla tulevien kaksosten äiti
Ja totta puhut: Nyt plussasta se piinailu vasta alkoikin!!!
Kaikille uusille tulokkaille TERVETULOA! Hienoa että lähditte mukaan. Tässä pinossa onnistumisprosentti on ollut ainakin toistaiseksi todella hyvä, joten pidetään siitä jatkossakin kiinni, eikö?
Angela: Koita jaksaa ultraan asti! Lukemasi on rajojen sisäpuolella. Toivottavasti se ottaa nyt kunnon spurtin ja vielä yllätyt kun pääset ultraan! Pidetään siitä uskosta kiinni. Koska sulla on ultrapäivä?
(.) Oma napa on turvonnut! Se on oikeastaan oire joka alkaa vähitellen nyppimään...Olo on edelleen kuin olis jo nyt 4. kuulla raskaana. Hyvä että housut mahtuu jalkaan. Ilmeisesti edelleen siis noita lieviä hyperin oireita, joten joka päivä juoksen vaa'alla, mittaa vyötäröä ja toivon että olo helpottuisi. Vettä oon litkinyt edelleen ahkerasti. Ja syön!! Yleensä oon tosi vähäruokainen, mutta nyt mulla on koko ajan nälkä! Enpä ole tiennyte ttä näin alkuaikoinakin voi näin paljon nälättää --tai sitten vaan mun vatsalaukku on venynyt tästä juomisesta. Niin tai näin, niin nälkä on koko ajan ja kova. Aamuisin ei ole pahoinvointia näkynyt. ILtapäivisin hiukan, muttei mitää oksentelua. Toivottavasti pääsisiskin näin vähällä. Ihan pientä ruskeaa vuotoa on ollut nyt 2 päivää, mutta siitä en ole jaksanut huolestua, kun sitä on tosi tosi vähän ja varmaan kuuluu asiaan tässä vaiheessa (muistaisin ainakin jostain lukeneeni...). Pissalla juoksen yölläkin (mikä on rasittavaa), mutta johtuu varmaan tuosta nestetankkauksesta. Hcg oli vkonloppuna tuplaantunut, mutta aika varhaisessa vaiheessa ollaan vielä koska luku oli vasta 140. Nyt sitten odottelen pari viikkoa ultraan. Henkisesti en vieläkään usko tätä todeksija pelkään keskenmenoa kuin ruttoa. Eniten pelkään että arvo ei lähdekään yhtäkkiä nousuun. Olo on tosi omituinen, koska luulin nauttivani tästä ihan mielettömästi, m utta olo on kauhusta kankea (vaikka tiedän ettei välttämättä siihen olisi syytä). Mutta kuten me kaikki tiedetään kuinka paljon kyyneleitä ja kipua tähän pisteeseen pääseminen on vaatinut, sitä kammoaa ajatusta että joku ottaisi sen kaiken yht'äkkiä pois.
Tsemppiä vielä lopuksi kaikille punktioon meneville ja siirtoa odotteleville sekä piinapäiväläisille. Toivon teille kaikille koko sydämestäni hyviä uutisia!