IVF heinä-elokuussa

Ihanaa: toit meille pinon ekan plussan! Onnea onnea onnea ja vielä onnenhalauksia kaupan päälle :hug: Oli ihanaa lukea sun "oireista", koska juuri tuossa miehelleni surkuttelin, että menkkatuntemuksia on ollut pisin päivää. Ehkä mulla on kuitenkin vielä toivoa... Huomenna odotellaan sun hcg-lukuja! Ihanaa!

Astarte Innostuin vähän liiaksikin veden juomisesta hyperin pelossa ja join varmaan 2-3l päivässä. Noh, vatsahan siitä meni aivan ruikuliksi... :ashamed: joten en suosittele. Sittemmin vähensin n. 1,5l päivässä ja nyt juon "enää" alle litran. Normaalisti en juo ruokajuomien lisäksi vettä lähes ollenkaan eli sen vuoksi on ollut elimistölle aika haasteellista. Kannattaa kuunnella kroppaa. Mulla ainakin silloin kun join liikaa (kuulostaa ihan alkoholistin jutulle, mutta onneksi on kyse vedestä :LOL: ) akoi hirveesti tekemään mieli suolaista (ihan kuin krapulassa), koska vesi varmaan liuotti kaiken suolan kropasta pois.
Hienoa, että perjantain punktio onnistuu! Tsemppiä ja kun olet levännyt niin tulethan kertomaan saaliin
=)
 


[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 20.08.2008:[/color]

Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8 pp 9

Alexandria: 3.IVF punktio 6.8, siirto 8.8. pp 14 testi 20.8.

Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8.pp 9testi25.8.

Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8. pp5

Puoli-enkeli: 1.PAS vko 33-34, siirto ?? pp--

lotta08: 1.IVF punktio vko 34 siirto ?? pp--

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 34? pp--

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto?? pp--

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 35 siirto ??. pp--

Tyyne73: 7.ICSI punktio vko 35-36. siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--

Tannu: 1.IVF punktio 36 siirto ??. pp--




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78




 
Hei!

Verikokeessa käyty ja äsken sain tuloksen. Plussaa on, hcg-arvo 110. Huolestuin nyt tuosta arvosta, kun esikoisesta arvo oli verikokeessa yli 1100. Hoitaja sanoi kyllä, että arvo voi vaihdella tässä vaiheessa kovasti ja silläkin on merkitystä onko kahden vai kolmen päivän ikäisestä alkiosta kyse. Voi tätä tuskaa! Raskaana ollaan, mutta pelko keskenmenosta tai kohdun ulkopuolisesta raskaudesta painaa! Ultraan menen 10.9. joten sinne asti saa jännittää, toivottavasti edes sinne asti päästäisiin!
 
Anteeksi nyt tulee suoraan omaa napaa...taustoja niille kenelle en ole niin tuttu ->vauva yritystä takana 3,8 v. Hoidon piirissä oltu 1/06, takana epäonnistuneita inssejä ja 6.6.08 1.IVF tuoresiirto 2:lla alkiolla josta nega juhannuksen tienoilla. Tänä aamuna tein pakollisen raskaustestin, sillä kiertoni oli taas luvattoman pitkä (kp 61 )ja kappas vaan Acon 10:iin ilmesty välittömästi kaksi selkeää viivaa :heart: :heart: :heart: Olin tehnyt edellisen raskaustestin kp 44 eli 4.8.08-joka näytti negaa, tuolloin minun olisi pitänyt jo aloittaa terolut kuuri kierron käynnistämiseksi mutta päätin vielä odottaa luomu kuukautisia ja nauttia lääkkeettömästä olotilasta...Pyhästähengestäkö mä oon raskaaksi tullut, sillä neljän viikon aikana seksiä on ollut peräti x 2 ja miten ihmeessä mä oon voinu ovuloida noin myöhään, jos kerta kp 44 R.testi näytti negaa ja nyt tänään kuitenkin plussaa...tein vielä ilta-päivällä uuden testin Acon 25:llä ja sama juttu vahvat viivat....Nyt ei sit vissiin tartte pieniä pakkasukkoja sulatellakkaan :LOL: Ensiviikolla otetaan vasta hcg ja sit sen perusteella ua...Onkohan tää vain jotain ihanaa unta

Kaikille teille lähetän rakkaita terveisiä, voimia ja uskoa siihen et ihmeitä siis vielä tapahtuu... T: :heart: Puolienkeli :saint:
 
PUOLIENKELI : Menin sanattomaksi!!! Upeaa -kerrassaan upeaa! Sun täytyy olla 100% enkeli puolikkaan sijaan, että voi olla noin uskomaton tuuri. Ihmeitä todellakin tässä maailmassa tapahtuu! Koko :heart: :stäni VALTAISAT ONNITTELUT!

Angela: Älä vielä murhetu vaan koita jaksaa uskoa hoitajan neuvoja! Arvot vaihtelevat tosiaan alkuvaiheessa, joten pidetään vielä lippu korkealla. Harmitus tosin että sait toiset piinapäivät heti perään... Vimahaleja :hug: -ja tule tänne purkamaan sydäntäsi jos odotus käy hermoille! Täällä ollaan :heart:

Alexandria: Täällä taas huhuilen perääsi. Joko olet saanut vastausta? Miten jakselet?

Astarte: Tsemppiä ja voimia huomiselle! :hug:

(.) Oma jännitys alkaa olla huipuissaan...Vaikka pessimismiä yritän vieljellä jatkuvasti mielessäni, silti koko ajan mietin että "jospa sittenkin se olisi tällä kertaa..." "Voiko tämä turvotus jatkua näin pitkään, paitsi jos..." "Nyt nipisti alavatsasta, olisko sittenkin..." Jopa ajattelin mennä ostamaan testejä 4 kpl...joka aamuksi ennen virallista testipäivää...hmmm...vielä sain vastustettua tuota apteekin ovea, mutta huomenna voi ovipumppu käydä....aika säälittävää, mutta minkäs teet kun meinaa kuolla uteliaisuudesta!
 


[color=Green3]Mukana menossa torstaina 21.08.2008:[/color]

Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8 pp 10

Alexandria: 3.IVF punktio 6.8, siirto 8.8. pp 15 testi 20.8.

Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8.pp 10testi25.8.

Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8. pp6

lotta08: 1.IVF punktio vko 34 siirto ?? pp--

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 34? pp--

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto?? pp--

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 35 siirto ??. pp--

Tyyne73: 7.ICSI punktio vko 35-36. siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--

Tannu: 1.IVF punktio 36 siirto ??. pp--




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8
Puoli-enkeli: 1. IVF takana -LUOMUPLUSSA!

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78



 
Pakko hypätä tänne onnittelemaan Puoli-enkeliä, kun yhdessä aikoinaan piinailtiin. Mielettömästi onnea, todella hieno juttu! :heart: :heart: :flower: :flower: Varmasti mahtava fiilis sinulla ja miehelläsi... Muistan miten jaksoit aina olla niin ihanan positiivinen, nyt se sitten palkittiin. =)
 
Astarte
Aivan mahtavaa lukea täältä plussauutisia!

Halaukset Angela77 ja varovaiset onnisttelut myös!

Puoli-enkeli, sanattomaksi vedit. Hyvä kun ehdin hengittää lukiessani tekstisi. Onnea!
 
Hei taas!

Masentunein fiiliksin täällä ollaan. Eilinen päivä meni itkiessä, olin ihan romuna, kun netistä luin noita hcg-viitearvoja ja onnistumisia noin pienillä arvoilla, ja huonolta näyttää. Joko kyse on kemiallisesta raskaudesta tai kohdunulkopuolisesta tai tuulimunasta tai sitten menee pian kesken.

Nyt vaan odottelen, että menkat alkaisi, jotta ei tarvitisi siihen ekaan ultraan asti odotella. Kaikki raskausoireetkin hävisi eilisillan aikana. Mietin vielä, jos menisin yksityiselle verikokeeseen maanantaina, mutta turhaa taitaa olla.

Onnittelut Puoli-enkelille!
 
:heart: Voi rakkaat kohtalotoverit, kylläpä noi kauniit onnittelut lämmitti mieltä!!!!!! Mä haluun että te kaikki pääsette kokemaan tämän saman fiiliksen B) . Tiedän et kaikki on vasta alussa ja tää kaikki tuntuu ihan unelta :D , mut ei auta kun ottaa päiväkerrallaan ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan!!!!! Mies rukka ei eilen uskonut silmiään kun näki testin, sano et toihan on viallinen testi ku siinä on kaksi viivaa, tottunu aina näkemään sen yhdellä viivalla :LOL:

Toivotan kaikille superhypertriljoonamiljoona paljon onnea tuleviin koitoksiin!!! Ja hyvää viikonvaihdetta.... T. Luomu-leena :D

muoks. ANGELALLE hurjasti onnea, nautitaan nyt tästä hetkestä ja siirretään pelot hamaan tulevaisuuteen.... :heart:
 
Nyt tulee omaa napaa:

Tänään hyperoireiden takia sairaalaan. Lievää turvotusta ja sain lähteä kotiin uutisten kanssa: PLUSSA VERIKOKEESTA!!!!!
Siinä istuin jakkaralla H.Moilasena monttu auki :eek: kun lääkäri ilmoitti että hyperi voi näin raskauden alussa pahentua nopeestikin! En voinut uskoa, että hän sanoi mun olevan RASKAANA!!!! Maanantaina on vasta virallinen testipäivä, joten sitten nähdään onko arvo noussut, mutta nyt mennään pp11 hcg luvuilla 70!!! En vieläkään voi uskoa tätä todeksi!!!! Anteeksi nämä kaikki huutomerkit ja muut hehkutukset, mutta nyt on nuppi niin sekaisin onnesta ja pelosta samanaikaisesti etten tiedä mitä muutakaan kirjoittaa!!!!Nyt lähden ostamaan niitä kotitestejä, että kerrankin saan nähdä sen perkuleen toisen viivan... Vaikka menis keskenkin tämä raskauden alku niin olenpahan sitten nähnyt jo kerran sen viivan :LOL:

Niistä oireista: Ei mitään erilaisia oireita kuin ennenkin PASin tai punktion jälkeen jolloin on ollut aina nega. Eli en t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n voinut kuvitella että tulos pitää paikkaansa! Ainoa omituisuus oli että vaikka punktiosta on nyt tuo 11 päivää aikaa, paranemiskäyrä lähti takaisin laskuun eilen, kun alkoi hyperin oireita ilmaantua. Sitä ennen olo oli jo lähes normaali. Sen vuoksi siis menin lääkäriin. Hyperi leijuu edelleen ilmassa ja olen tarkkailussa (onneksi kuitenkin kotona), mutta tulkoon vaikka hyperikin -kunhan saisin pitää tämän tunteen seuraavat 9kk!
 
*TUULETTAA* Aivan käsittämätöntä, HUrjasti onnea * rutistaa lujaa* ymmärrän hyvin ton sun fiiliksen ;) Elämä on yllättänyt jälleen kerran ja näyttää niitä ihania pieniä ihmeitään...nyt vaan nautitaan täysin rinnoin tästä olotilasta, ja toivotaan parasta...Nyt tytöt kaikille tsemppi päälle, usko reppuselkään ja toivo harteille ja menoks...kaikki on mahdollista tässä elämässä!!!! :D
 
Vihdoin pääsin koneelle ja täällähän oli mukavaa luettavaa vino pino. Suuret halit ja onnentoivotukset plussaajille Angela77, puoli-enkeli ja Matilda2008 :flower: Aivan mahtavaa! Onnistumisen ilo tarttuu. =) Ja eiköhän tämä oma piinailukin suju nyt toiveikkaammin. Mulla siis pp4, ei sen kummenpia oireita kuin vatsassa pistävää kipua samassa kohdassa ja ikäviä vihlaisuja äkkinäisissä liikkeissä, mutta tunnistan nuo edellisistä hoidoista lugeista johtuviksi. Nyt ei tosin ole kovaa turvotusta, joka yleensä on ilmaantunut ensimmäisenä. Esikoista odottaessani noin pp 10 tienoilla tunsin selvää "poreilua, väreilyä" vatsassa ja ennen testausta tiesin jo plussaavani. Nyt ei ainakaan vielä mitään sellaista. Tuon tunteen kyllä muistan jos onpi tullakseen. Hope so. Voimia kaikille!
 
Astarte
Matilda2008, Mahtipontista! Suur-Onnittelut!

Mulla hyviä uutisia punktiorintamalta. 7 kerättiin. 4 oli kypsiä, ja ne kaikki hedelmöittyivät. Epäkypsäthän eivät edes hedelmöity eli hyvin meni! Punktio teki niin kipeää että jopa huusin "Ai". Kannatti huutaa niin sain lisää puudutetta.. Yö meni mitenkuten, mutta parempaan päin koko ajan. Onneksi on kovat lääkedopingit kehissä. Kipu oli kyllä tämän ilon arvoista. Itkin ilosta biologin soiton jälkeen.
 
Täällähän vallitsee aivan hulvaton plussapuhuri. Kääk paineet kasvaa.. :|

Puoli-enkeli ja Matilda oon niin onnellinen teidän puolestanne. Nyt vaan sitkeesti 9kk eteenpäin. Onnea molemmille satatuhatta kiloa. :flower: :heart:

Testi ostettu ja vielä oon saanut pidettyä siitä näppini erossa. Ehkäpä sitten huomenna... :whistle:
 
Heippa kaikille!

Lomalta palattu ja ikävä kyllä huonoilla uutisilla liikun, tyylipuhdas nega oli keskiviikon verikoe :'( Siinä se loma menikin itkiessä ja kirotessa elämää...Nyt ehkä jo hieman parempi olla. Seuraavista kuukautisista PAS jos joku niistä selviää sulatuksesta.

Täällä on paljon ollut hyviä uutisia ihanaa!Suuret onnittelut kaikille tasapuolisesti. Minä poistun taka-alalle, henkinen kantti on ihan kadoksissa. Kaikille muille parempaa onnea kiitokset tuestanne! :hug:
 
Alexandria täälätä lähtee sinne suuntaan suuren suuret voimahalit. :hug: Itke itkusi rauhassa. Voimat palaavat varmasti sen voin luvata. Pettymyksen jälkeen tuntuu, ettei elämällä ole tarkoitusta. Parin viikon päästä elämäkin näyttää jo valoisemmalta. Koitahan jaksaa. :heart:

Ikävinen uutisten jälkeen tuntuu jotenkin itsekkäältä iloita, mutta oli pakko päästä jakaan tää ilo jonkun kanssa, kun ei voi vielä kauheesti tätä läheisille kertoa. Tänään näin ihka ensimmäiset kaks viivaa raskaustestissä. Olo on vielä hiukan pöllämystynyt. Täytyy vielä sulatella hieman. Toivottavasti tämä onni jatkuu...
 
Räleetä meininkiä täällä, tosi paljon plussanneita. ONNEA! Toivottavasti tämä vire tarttuu.

Muistakaahan katsoa tänään ykköseltä klo 23:05 Yksi elämä: kolme sisarta ja vauva. IVF hoitoa Iso-Britannian malliin.

Oman navan alle meni juuri äsken 6. piikki. Huomenna ensimmäinen ultra. Saa ennakkotietoa, että koskakohan punktio on...
 
Alexandria: Voimia ja uskoa tulevaan, toivon ja haluan uskoa, että elämällä on sinulle ja miehellesi annettavana myös ikioma pieni-ihme :heart: Lämpöisiä lohdutuksen ajatuksia lähetän tuulen mukana teille kummallekkin :hug: Rakkaudella Puoli-enkeli

Hannelille ja hobebabylle ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :p

Kaikille huisisti onnea munistehtailuun..... :heart:
 
Astarte
Siirtoon päästiin hyvällä 2-luokan 7-soluisella, joka nyt köllöttelee lämpöisissä olosuhteissa. Pakkaseenkin saatiin kolme pyörylää (4-, 4- ja 5-soluiset).

Vähän jänskätti käydä pissalla tai aivastaa :LOL: No, kaipa se siellä pysyy. Pysyisi nyt piiiiitkääääään!
 

Yhteistyössä