IVF heinä-elokuussa

Njaahans, mulla punktio on ensi viikolla 36, mutten kumminkaan taida muuttaa tuonne syyskuun pinoon, kun täällä on niin mukavaa. Töistäkin sain syytä selittelemättä vaihdettua pari kesälomapäivää ensiviikolle, jee. Meinaavat nyt labrassa harrastaa pidempää viljelyä, jotta mahdollinen huippuyksilö varmasti erottuu eikä joudu vahingossa pakkasen armoille, siirto vasta 4:n päivän jälkeen normaalin 3:n sijasta.

Tyynellä onkin mahtavan laatuisia munasoluja, kun noin moni hedelmöittyi. Mun munasolutuotannossa on sellainen vika, että osa on polyspermisiä, eli päästävät läpi liikaa siittöiöitä ja eivät siis ole elinkelpoisia. Olisko se tämän korkean iän vaikutuksia, mene ja tiedä...
 
Tannulle parempaa onnea seuraavalle kerralle ja Tyynellä tosiaan mahtava saalis. Meillä kahdesta solusta hedelmöittyi vain yksi, ja mitään ei jää pakkaseen. Huomenna kuullaan onko ainokainen jakaantunut niin että iltapäivällä voisi siirtää. Odottavan aika on pitkä.
 


[color=Green3]Mukana menossa torstaina 28.08.2008:[/color]

Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8. pp10

lotta08: 1.IVF punktio vko 34 siirto ?? pp--

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 25.8. pp3 Testipvä 11.9.

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto 25.8. pp3

Alpino: 2. IVF punktio ??, siirto 25.8. pp3

Kisuli32: 1. IVF punktio 25.8., siirto 27.8. pp1 Testi 12.9.

Tyyne73: 7.ICSI punktio 27.8. siirto 29.8. pp--

Hope79: 1. IVF punktio 27.8., siirto 29.8. pp--

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 36 siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8 /ultra 10.9.
Puoli-enkeli: 1. IVF takana -LUOMUPLUSSA!
Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8. / Ultra 8.9.
Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8. / Ultra 11.9.

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78
Alexandria
Tannu

 
Angelalle paljon jaksamisia! Mulla oli tuo 140hcg 14 pvää punktiosta ja 11 pvää siirrosta. Aika ultraan tuntuu matelevan, mutta koitetaan jaksaa. Varsinaista piinaa se on tämäkin... Voi kunpa pian olisi jo rv12 niin voisi edes hiukan huokaista helpotuksesta!

Hannelille onnellista odotusta =) Välillä tosiaan tuntuu ettei tämä vaan voi olla totta. Mulla on ainakin ihan sellainen olo, että hoidot tässä vaan jatkuu ja nyt on peruspiinapäivät käynnissä... Omituista.

Tannulle Valtavasti jaksamista! Ikävää kuulla, että tuli takapakkia, mutta pian pääsette onneksi uuden yrityksen alkuun. Onneksi et joutunut turhaan pistelemään kauempaa.

Sorayalle kauheesti kiitoksia onnitteluista! Kiva kun muistit! Täältä tullaan perässä ;) Toivotaan että ultra on ihana kokemus ja epämiellyttäviä ylläreitä ei ole luvassa seuraavaan 9 kk!

Tyynelle onnea hienosta hedelmöittymisestä! Ja tsemppiä huomiseen siirtoon! Sulla on ollut pitkä polku kuljettavana, joten :heart: pohjasta toivon sulle nyt onnea!

Kaarina Kivaa, kun päätit jäädä tänne joukkoon :) Piikitykset ovat nyt sitten loppusuoralla! Ilmoittele kun punktiopväsi vahvistuu! Hienoa, että sait työsikin järjestettyä ja pystyt lepäämään rauhassa.

Hope Pidän kaikki peukut pystyssä huomiselle, että tuo pikkuinen jaksaa sinnitellä siirtoon. Sitten sun hellässä huomassa se jo jaksaakin loppuun asti! Tsemppiä odotteluun. Tunnit tosiaan välillä kestää kauemmin kuin 60minuuttia...

Mites meidän toisella Hopella eli Hopebabylla piinailut sujuvat? Joko testipatteristo odottaa vessan kaapissa?

Entä Puolienkeli: Mitä kuuluu?
 
moikka!!!

Ajattelin tulla tähän teidän pinoon kyselemään vähän tuosta ivf:stä. Oletteko käyneet julkisella vai yksityisellä? Jos julkisella ni jouduitteko jonottamaan kuinka kauan?

Meillä on tilanne se että yritystä on takana reilu pari vuotta ja yksi inssi tehty. Tulosta odottelen huomenissa... Todennäköisesti nega, merkkejä menkoista on jo ilmassa. Tulosa olisi naistenklinikalla vielä ilmeisesti yksi inssi ja sen jälkeen ivf. Mutta onkohan mahdollista päästä siihen ivf-jonoon jo vaikka vielä inssi tehdäänkin? Ja kauankohan se jono kestää?

Tiedän että meillä ei teihin moneen nähden ole odotusta takana kovinkaan kauaa, mutta itsestä aika tuntuu kuitenkin todella pitkältä. Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi vastailla...
Ja sydämestäni toivo teille kaikille onnistumista!!!! Piinailu vaatii kyllä teidän asemassanne varmasti extrapitkää pinnaa..
 
hei

voisiko joku lisätä minulle uutuustiedot listaan.

Punktiossa kävin 20.8 ja siirto oli 22.8. Punktio oli paljon kestympi kuin luulin. Olin ihan varma että se sattuu ja kun minulla oli paljon munasoluja niin luulin että se sattuu siksikin paljon. No lääkäri sanoi että minulla punktio kesti kuulemma 3 x normaalin. Mutta olin vissiin niin hyvin puudutuksessa että lähinnä selittelin ihan sekoja juttuja siinä hoitopöydällä. Itse punktio ei sattunut. Munasoluja 9 pakkaseen. Nyt on siis kohdussa köllötelemässä silloinen nelisoluinen I luokan alkio pp7 (en tiiä miten tämä lasketaan, mutta päättelin vähän, eli laskettasko siirrosta seuraavasta päivästä...).

Minulla ei tunnu mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia ja siksi olenkin varma että negaa tulee. Itseäni ärsyttää kun en uskalla ajatella kuin negatiivista tulosta. Olisi kivempi nauttia, kun onhan tuo alkio kuitenkin sisällä ja se on tosi positiivista...

Tyyne ja Hope ja Astarte ollaan oltu samaan aikaan siirrossa.... Miten voitte?

lotta
 
Heippatirallaa sekä uudet, että vanhat ystäväiset :heart: Kaikille piinaajille toivottelen pitkää pinnaa ja optimistista mieltä!!! Alkion kasvattajille toivottelen oikein hyvää saalista :heart:

Hope:Toivottavasti pääsette siirtoon, pitää peukut ja varpaat pystyssä :wave:

Tyyne:Pitkän tien olet sinäkin kulkenut, joten nyt toivotaan että sinnikäs yrittäminen palkitaan parhaimmalla mahdollisella palkinnolla :heart: :heart: Voimia ja jaksamista....

Napsuneiti:Itse olen hoidossa julkisella, lähetteen saannin jälkeen IVF jonossa ollaan keskimäärin n. puolivuotta ennen ensimmäistä suunnittelu käyntiä. Tämän jälkeen aloitellaa suunnitellusti hoidot. Itse jonotin puolivuotta ja sen jälkeenkin meni vielä vajaa 5kk ennenkuin 1. IVF toteutettiin (odotellessa tehtiin 4. inssi ja ovulaation induktioita) Joten pitkäämieltä näissä hoidoissa tarvitaan, tosin yksityisellä asiat menevät nopeasti eteenpäin, mutta siellä kustannukset ovatkin sitten toista luokkaa....Onnea sinulle tuleviin koittelemuksiin!!! :heart:

Hannelille, Angelalle ja Matildalle toivottelen hurjasti pitkäämieltä ja aurinkoisia ajatuksia, jotta aika ekaan ultraan kuluisi mahdollisimman joutuisasti :heart:

((.)) Tänä aamuna kävin viimein siellä hcg-labrassa ja tuloksen saatan saada jo ilta-päivällä!!! Pelottaa ihan hirveesti, kuinka tässä oikein käy...Tää luomu yllätys pitkään kiertoon tuntuu vaan jotenkin niin mahdottomalta uskoa! Joten on aika luonnollista, että sitä on aika epäilevä ja pessimistinen tämän raskauden osalta...Pelkään jokapäivä, että vuoto tai kivut alkavat...tällä hetkellä pelkään eniten, että tämä niin kovin toivottu raskaus keskeytyy, tai osoittautuu tuulimuna raskaudeksi!!! Kohdunulkopuolista raskautta en ole osannut pelätä, vaikka onhan sekin tietysti täysin mahdollista...Mut tätähän tää on ainaista piinaa ja pelkoa siitä että jokin epäonnistuu...Niin pitkään kuin toisin todistetaan olen raskaana :heart: :heart: :heart:

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua toivottelee puoli-enkeli
 
Miten lie katsoin tuota listaa, että oli paljon ollut samaan aikaan siirrossa kuin minä. Eihän siinä ollutkaan ketään. Anteeksi. Olen varmaan niin hermona odottelusta että en tajua enää numeroitakaan...

Lotta
 
Napsuneiti: Me ollaan yksityisellä puolella, heti päästiin hoitoihin kun mentiin. Kuukautiskiertokin osui sopivasti niin, että pistokset pysytin aloittamaan kolmen päivän päästä ekasta käynnistä. Etukäteen tehtiin miehelle testaus samassa paikassa. Tänään juuri ynnäsin kaikki laskut yhteen lääkkeet mukaan lukien, niin kyllähän siitä sievoinen summa kertyi. Julkisella puolella olisi siinä mielessä päässyt helpommalla. Mutta kaikkea ei voi mitata rahassa.

Tänään siirrettiin yksi nätti nelisoluinen alkio massuun. Toimenpiteenä muistutti lähinnä papa-kokeen ottoa, ei paha. Nyt alkoi jännittäminen. Testipäivä on 14.9. Pakkaseen ei tosiaan mitään jäänyt, nyt on kirjaimellisesti pienestä kii.

Pitkää pinnaa myös muille piinailijoille =)
 
Tällä ketjulla on ollut kyllä yllättävän hyvä onnistumisprosentti!
Toivottavasti me vielä piinailevat liitymmemme samaan ketjuun..no joo hope so!
Mitenkäs muilla menee tää odottelu?
Mä sain n.3 vko ennen punktiota kilpirauhasen vajaatoiminta diagnoosin ja oon nyt vedellyt thyroxinia, toiv se nytsitten auttais ees vähän! Ihmetyttää vaan että kokeet otettiin vasta nyt vaikka takana km ja pitkä luomuyrittely ja jo 1 koeputkihedelmöitys. Julkisen touhua tays:ssa..
Nyt on menossa pp4: Nännit hieman arat ja niitä jotenkin kihelmöi välillä, vatsa on turpea, välillä vetelee munasarjoista tai jostain ja välillä kohtuakin jomottelee, ilmaa myös lurisee vatsassa. Eli kaikkee oiretta löytyy ja lugethan ne kai aiheuttaa. Flunssakin pukkas päälle, joten lämmöistä ei voi mitään sanoo!
 
Kiitos kaikille tsemppailijoille. Tänään kohtuun siirrettiin I luokan ja II luokan nelisoluiset alkiot. Kolme meni pakkaseen. Jakautumisessa meilläkin jotain häikkää ku 3 tippu pois pelistä. Nyt sitten yritetään jaksaa 14.9 asti piinailla...

Tyyne
 
Onpas täällä hijaista! Huhuu missä kaikki luurailee? no okei tietty vloppuna parempaakin tekemistä voipi olla :snotty: :snotty:
Mä oon itse niin kauheessa räkätaudissa et voi pojat, paketillinen nessuja jo kulunut!

OM: alaselkä pirun kipiä ja tissit töröllään, nännit kipeet ja tummuneet
 
Tänään siis pp12 eikä muita oireita kuin kauhea flunssa, mutta sehän nyt ei tähän liity. Alan valmistautumaan henkisesti negaan. Testailen vasta maanantaina (virallinen testipäivä) ellei ala vuotaa aikaisemmin, luulen että alkaa, koska menkkakipuja ollut pari päivä ja välillä sellainen olo että nyt kyllä alkaa... Olen katsellut kalenterista sopivaa päivää seuraavaan hoitoon (pas:iin), vaikka en kauheesti usko "huurukaisista" raskauden alkavan. Yksi pas on takana. Ehkä tälle vuodelle ehtisi tehdä vielä yhden ifv:n. Sorry kun tuli masentavaa luettavaa, on jotenkin niin alakuloinen fiilis. Parempaa onnea piinalijoille!
 
Muistin virkistämiseksi, 1.IVF punktio 25.8 ja siirto oli 27.8. :)
Täällä sitä vaan ollaan ja köllötellään... olo on oikeastaan aika normaali, kipuja ei enään ole. Kävelykin sujuu! Typerää ja aina yhtä inhottavaa on tunkee noita lugeja 3 kertaa päivässä, ois niin paljon helpompaa vaan nielaista ne suun kautta mut ei niin ei. Nyt vaan pitää toivoa ja jaksaa odottaa siihen testipäivään mikä onkin sit vasta 12.9. Jotain pikku tuntemuksia ollut, rinnat kireät/pinkeät, nipistelee jostain alhaalta mut en tiedä miten suhtautua niihin, jospa vaan kuvittelen kaikki... :ashamed:
Tsemppiä ja jaksamista kaikille! :heart:
 
Testasin sitten vasta tänään ja yllätykseksi testiin piirtyi vahva plussa. En ollut uskoa silmiä, enkä oikein vielä taida tajuta koko asiaa. Oireita ei edelleenkään kummoisia, vain pientä kuvotusta iltapäivisin ja kauhea flunssa päällä. Muistelin että ensimmäisessä raskaudessa tunsin selviä oireita ennen plussaa, mutta silloin kiinnittyikin kaksi alkiota, josko se vaikutti.
Labraan menen loppuviikosta, koska työkiireet eivät anna aikaisemmin myötä. Toivon nyt vain että pikku "helmi" jaksaa loppun asti! Voimia kaikille!
 
Puolienkeli: Miten labran kokeen kanssa meni? Tämä todella on yhtä piinaa -ja on varmasti meille kaikille siihen asti että lapsi nostetaan rinnalle... Ehkä tämä valmistaa mietä uskomattoman vahvoiksi naisiksi ja tuleviksi äideiksi. Kuka tietää...

Hopelle onnea siirrosta! :flower: Pidä huolta pienokaisesta! Meillä jäi myöskin pakastin tyhjäksi ja kirpaiseehan se kun tietää että koko rumba voi alkaa heti uudelleen. Pidetään peukkuja ja tsemppiä piinailuun!


Alpinolla ja Kisulilla lupaavia oireita...joskin aina voi olla lugejen aiheuttamaan, mutta mutta...eihän sitä koskaan tiedä =) =)

HOPEBABY: ONNEA ONNEA ONNEA JA VIELÄ LISÄÄ: ONNEAONNEAONNEAONNEA
ONNEAONNEAONNEAONNEA
ONNEAONNEAONNEAONNEA!!!!!!!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Plussapino senkun karttuu! Ihan mieletöntä. Nyt voi jo sanoa yhdeksi varmaksi raskausoireeksi sen, että kun on lopullisesti menettänyt toivonsa ja on valmistautunut negaan niin plussahan sieltä tulee :D Hienoa! Ilmoittele kun olet käynyt verikokeessa hcg-arvoja ja koska on eka ultrapvä...jännää!!!

 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 01.09.2008:[/color]

lotta08: 1.IVF punktio 20.8.siirto 22.8. pp10

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 25.8. pp7Testipvä 11.9.

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto 25.8. pp7

Alpino: 2. IVF punktio ??, siirto 25.8. pp7

Kisuli32: 1. IVF punktio 25.8., siirto 27.8. pp5 Testi 12.9.

Tyyne73: 7.ICSI punktio 27.8. siirto 29.8. pp3Testi 14.9.

Hope79: 1. IVF punktio 27.8., siirto 29.8. pp3Testi 14.9.

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 36 siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8 /ultra 10.9.
Puoli-enkeli: 1. IVF takana -LUOMUPLUSSA!
Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8. / Ultra 8.9.
Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8. / Ultra 11.9.
Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8.


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78
Alexandria
Tannu

 
ja vielä sitä omaa napaa:Luget oon pikkuhiljaa vähentänyt ja pian ne jää kokonaan pois (onneksi...ärsyttävää mönjää ). Vieläkään ei ole niin paha olo että oksentamaan lähtis, mutta etoo kyllä iltaisin aika paljon. Jatkuva nälkä on edelleen päällimmäinen oire. Rinnat hiukan turpeet, muttei niin paljon kuin silloin kun lugeja oli paljon, mahtoikohan siis johtua niistä? Mielelläni ottaisin ne ilmaiset silikonit takaisin :LOL: Välillä nipistelee kovin munasarjoista, mutta tuhruvuoto onneksi loppui parin pvän jälkeen. Ensi viikon ultraa odotan kauhun sekaisin tuntein. Olisipa kaikki hyvin....
 
Onnea hopebaby!

Apua minä taidan olla seuraava testaaja. Minulla ei ole ollut mitään oireita. Mutta onneksi ei hopebabylläkään ollut oireita ja silti plussa eli toivoa on. Meinasin siis testata plussan sunnuntaina... siihen on vielä pitkä aika ja kun ei ole oireitakaan... maha kyllä mullottaa, mutta söin juuri.... Jännät paikat.

Tosi hyvin raskautunut pino... toivottavasti jatkuu samaan malliin...


Lotta
 
Onnea Hopebaby! Hieno uutinen!

Puoli-enkeli, saitko jo hcg-arvot?

Tervetuloa uudet mukaan!

Täällä menossa rv 5+5 ja ei ole yhtään mitään oireita. Ei siis mitään. Flunssaa pukkaa, mutta sen sain esikoiselta, joten ei raskausoire. Väsymys, pissahätä, erilaiset masutuntemukset, kaikki on kadonneet, joten odotan vuotoa alkavaksi koska vaan. Ei todellakaan ole sellainen olo, että olisi raskaana, vaikka ainakin vielä virallisesti olen. Ultraan vielä viikko aikaa. Odottavan aika on pitkä.
 
Angela: mulla on ollut välillä ihan samanlaisia tuntemuksia, ettei yhtäkkiä olekaan mitään. Eihän kaikilla ole oireita ollenkaan. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Joku päivä kun olet ison masusi kanssa niin olet vielä iloinen siitä että sait olla alussa lähes oireeton! Eikö olekin tuskallista tämä ultran odottelu?! Jos joku kehittäisi kotikäyttöisen hcg mittauslaitteen niin lisäisin sen heti joulupukin listalle!
 

Yhteistyössä