IVF heinä-elokuussa

...ja vielä hengissä.

Ajattelin nopeesti tulla kirjoittamaan kuulumiset -olo on vielä heikko, joten taidan pian mennä takaisin makaamaan. Punktio meni eilen hyvin, joskaan en muista tapahtuneesta tuon taivaallista. Saaliiksi saatiin 17 solua. Torstaihin asti saadaan jännätä päästäänkö siirtoon ja kuinka monta alkiota saadaan, jos saadaan.

Miimille isot halaukset ja paljon voimia uuteen koitokseen. Koita nauttia normaalista elämästä nyt välikierron aikana.

Alexandrialle vointeja hyperin kourissa! Koita saada itsesi pikapikaa kuntoon. Harmi, että jouduit viekä jatkamaan piikkitouhuja, mutta onneksi pääsit sairaalasta kotipedille. - Ja vielä ISOT onnittelut hienosta määrästä huuru-ukkoja!

Hanneli Hieno saalis myös sulla ja onnea onnistuneen siirron johdosta. Top-luokan yksilö saa nyt pitää kynsin ja hampain seinämistä kiinni ja jatkaaa kasvamistaan!
 
Heips!

Nyt on lääkärissä käyty ja lyhyellä mennään. Pistämisen aloitan (Menopur 150 UI) jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin 21pvä ja punktio suunniteltu vko 36. Lääkärin mukaan olen helppo tapaus... (Tiedä sitte oliko toi tarkoitettu rauhoittamaan mua) Käynti kesti pari tuntia ja kaikki mahdollinen kuulemma tutkittiin.
Miehen simpat loistavia joten sen puolesta ei ongelmia, mun kohtu hyvä ja kaikki hormooni arvot hyviä... Mutta putket on tukossa ja ei mennyt ilmakuplat läpi joten IVM ja IVF ainoat vaihtoehdot... Koska joudumme maksamaan kaikki itse tulee halvemmaksi toi IVF . Ei tarvi ainakaan turhaan juosta ultrassa ja matkaamaan Helsinkiin kun turussa ei tehdä ollenkaan IVM hoitoja ainakaan väestöliitolla.
 
Matilda2008:Onnea hyvästä saaliista!Mitenkäs siirron kanssa kävi?Toivottavasti masussa köllöttelee nyt pienen ihmeen alku :)

Oma napa: pp6 ja hyperstimulaation oireet alkaa vähentymään.Olo on jo oikeastaan hyvä. Nyt on vaan toi alamaha kipuillu ihan samalla tavalla kuin kuukautisissa... :( Toivottavasti ei ala vuoto. Ei auta muu kuin odottaa. Mulla on kyllä Lugesteron pitänyt aina vuodon poissa, joten ei se varmaan nytkään ala ennenkuin ne lopetetaan. Sain lääkärin yhteenvedon (epikriisin) tästä hoidosta ja siellä viljeltiin koko ajan sanaa "ylipainoinen"...Joo tiedän että tätä laardia on kertynyt viime aikoina ihan järkyttävästi... :kieh: Tuli vaan mieleen että ei varmaankaan päästä PAS:iin jos paino ei tipu vähintään 20kg... Mun bmi kun on 34... Eipä taida sen takia onnituakaan kun olen sen verran painava.No mutta katsotaan tän hoidon tulos ja sitten laiharille jos se ei ole toivottu. :)
 
tannu: hienoa, että hoitosuunnitelma on nyt tehty ja pääsette vauhdilla eteenpäin. Nyt pidetään syksyksi peukkuja ja ensi kesään mennessä teille nyytti kotiin!

Alexandria Toivottavasti tämä hoito nyt tärppää ja kuukautistuntemuksesi ovat vääriä. Onneksi sulla on kuitenkin kavereita odottamassa pakastimessa!

(O.) Itsekkäästi omaan napaan: olo on aika tyhjä. Samalla on olen huippuiloinen että tänään siirrettiin kaksi alkoita (joista toinen on ilmeisesti huonompilaatuinen, mutta toinen top-yksilö). MUTTA samalla todella suruissani siitä ettei saatu pakastimeen mitään. Sama kauhea kato kävi kuin ekallakin kerralla ja huimasta rakkulamäärästäni huolimatta saalis jäi todella pieneksi. Hedelmöittyneitä on vaikka kuinka, mutta kasvu lakkaa kuin seinään. Näiden juuri siirrettyjen osalta en jaksa tästä syystä innostua yhtään, koska uskon etteivät nekään jaksa kasvaa tätä alkua pidemmälle. Ensi kerta on jo se kolmas kerta: mitä jos sekään ei onnistu? Mitä jos meistä jääkin lopullisesti lapsettomia?
Ja samalla masentaa, kun juuri ajattelin että saan ainakin hetkeksi tauon kaikista piikeistä -mutta taas koko rumba alkaa alusta. Todella masentavaa...
 
Alexandria testipäivä ois 25.8 eli vielä on reilusti piinailtavaa jäljellä. Sulla ja Angelalla ei vissiin ookaan testipäivään kuin vajaa viikko. Hui kun jännittää teidän puolesta. :)

Matildalle onnittelut uusista masuasukeista. Pahoittelut kuitenkin käyneestä kadosta. :hug: Näissä hoidoissa tapahtuu kylä kaikkia ihmeellisyyksiä. Välillä on niin voimaton tunne tän kaiken edessä, koska mihinkään ei voi kauheesti itse vaikuttaa. Nyt vaan toivotaan, että nää masussa olevat vihhtyvät siellä seuraavat yhdeksän kuukautta. :)

Omat fiiliksetkin ovat tosi ristiritaisia. Välillä tuntuu, että nyt ihan varmasti käy tärppi ja välillä taas oon valmis lyömään hanskat tiskiin. Vaikka plussa pärähtäiskin, siitä on vielä kauheen pitkä matka siihen kunnes pikkuinen on sylissä. Varsinkin tältä palstalta saa lukee välillä niin karuja kohtaloita, että tuntuu ylipäätään mahdottomalta, että kukaan lisääntyy. Tulipas hieman ne negatiivissävytteistä tilitystä... :ashamed:

Toissa yönä ja eilen oli ihan kamalat menkkakivut, mutta onneks ne helpotti eli vielä ei ainakaan oo tädin vierailu tiedossa. Luget aiheuttaa välillä kauheeta kuumotusta ja vilunväristyksiä. Posket hehkuu välillä kuin tomaatit. Finnejä ilmaantuu myös mitä erikoisemmista paikoista, joten myöhäispuperteetti on täällä valloillaan. Pitäis olla viikonloppuna veljen tyttären ristiäisissä kummina ja just aattelin, että tosi hienoo olla valokuvissakin kauheet finnit nassussa. :LOL:

Voi että kun odottavan aika on pitkä...
 
Heipähei!

Tosiaan, odottavan aika on pitkä! Pp 7 menossa ja vielä viikko veritestiin. No, enhän minä sinne asti malta, teen kyllä kotitestin viimeistään ensi viikon tiistaina. Esikoisesta testi näytti plussaa 2 päivää ennen veritestiä, joten sen takia uskallan jo etukäteen testailla, enkä tietenkään muutenkaan malttaisi odotella verikokeen tulosta.

Nyt on alkanut tulla jonkinlaisia tuntemuksia, mutta ne voi johtua lugeistakin. Olen kyllä edelleen vahvasti sitä mieltä, että negaa on tulossa. Mullakin on menkkamaisia kipuja masussa ja selkä kipeä, mutta se on muutenkin aina kipeä. Rintoihin on tullut näppylöitä, joita oli esikoisesta, mutta siitä en vielä päättele mitään. Rinnat on ehkä ihan pikkuisen arat, mutta menisikö se lugen piikkiin myös. Flunssainen olo on, mutta kurkku on ollut kipeä jo kuukauden, joten ei varmaan liity tähän mitenkään. Tänään aamulla oli etova olo, joka ei lähtenyt syömisellä pois. No joo, kaikenlaisia oireita voi kehitellä, kun oikein itseään tutkiskelee. Olen myös sortunut lämpöjen mittailuun... nouseekohan ne edes IVF avusteisessa kierrossa, tietääkö kukaan? Lämpöjen perusteella negaa olisi tulossa.

Että sellaisia mietteitä täältä suunnasta.
 
Suurin osa näköjään pohtii täällä samoja juttuja kun minä.Ehkäpä nää ikuisuus kysymykset ivf-hoidoissa olevilla on samoja...Raivostuttavaa ei,juu vaarin housut menetelmää...Mä olen edelleen sitä mieltä että naisen navassa voisi olla lamppu joka alkion siirron jälkeen syttyy vihreäksi kun on raskaana ja punaiseksi negasta :LOL: Ei tarttis ihmetellä kaikenmaailman oireita. Täällä menkkakivut poistuneet, rinnatkaan ei ole kipeät.Eli aika oireetonta elämää täällä vietetään, hyvä niin?

Matilda2008: onnittelut siirtoon pääsystä :hug: ja pahoittelut alkio kadosta. :/ Mutta pääasia että pääsitte siirtoon, joskus sekään ei ole ihan itsestään selvä asia. Niin kuin Miimi78 sen täällä todisti.

Mä siirryn takavasemmalle, lähdetään huomenna kesäloman viettoon mökille ja olen poissa viikon verran.Testipäivä olisi 20.8 joten en pääse sen tulosta teille kertomaan kuin vasta 24.8. Kaikille jaksamista piinailuun siihen asti! :wave:
 
Morjensta, kesäloman vuoksi on tullut harvakseltaan tsekattua keskustelua. Voimaa ja vääntöä jatkoon teille kaikille, joilla hoito ei ole tuottanut toivottua tulosta tässä erässä.

Oman navan ympärillä alkaa vihdoin tapahtumaan. Eka tuhruvuotopäivä tänään, piikittelemään alan siis sunnuntain tienoilla Gonal 225 yksikköä. Olin vähän haaveillut, että saisin tämän ivf2 ruljanssin hoidettua kesäloman aikana viikolla 35, mutta en tiedä miten nyt käy kun menkat vasta aluillaan. Töihin pitäisi palata 1.9. En ole töissä näistä hoidoista puhellut, aikaisemmat sessiot olen pystynyt hoitamaan sumplailemalla. Nyt en tiedä mitenkä selittäisin heti pari vapaapäivää lomalta paluun jälkeen.... Ja varsinkin miten selitellä, jos pukkaa hyperiä perään....

Osaako kukaan kommentoida, että kuinka nopeasti pääsee kuukautisten alkamispäivästä laskien punktioon lyhyellä kaavalla noin keskimäärin? Riittäiskö se 14 vrk?
 
Punktio takana meilläkin . Saatiin 8 solua, joista en vielä sen enempää tiedä. Viimeksi saimme 10, joista 4 hedelmöittyi, joten jos sama kato käy 3 saattaisi nyt hedelmöittyä. Peukut pystyyn että edes jotain siirrettävää saataisiin. Muuten punktio meni hyvin, eikä sattunut juuri ollenkaan, vaikka ekalla kerralla sattui aivan hirveästi. Mene ja tiedä mistä erot johtuvat. Huomenna tosiaan biologi soittaa ja kertoo soluista enemmän. Siirto olisi maanantaina, jos sinne asti päästään, Hope so. :) Nyt lähden paimentamaan esikoista. Jaksamista piinailuun ja tsemppiä ja voimia kaikille!
 
Astarte
Kaarina69 ,Mulla punktio arvioidaan tapahtuvaksi kp13 eli ensi perjantaina. Tänään (kp8) pistän ensimmäisen kerran jarrua.

Hopebaby, Jännää on. Johan olisi kumma, jos ei siirrettävää löytyisi. Onko ne sitten 8-soluisia maanantaina?

Itselläni ihan vähän turvotusta ja jonkun verran painetta alavatsalla. Välillä vähän vihloo, mutta kuulemma kuuluu asiaan. Pistelyt sujuvat jo rutiinilla. Henkinen puoli on paljon raskaampaa, kun aika tuntuu vain matelevan ja toivoa on vaikea löytää.
 
Heipähei!

Ikäviä uutisia täältä suunnalta. Tuhruvuoto alkoi jo tänään :'( Menkat pitäisikin normaalisti alkaa jo huomenna, vaikka testipäivä on vasta torstaina. Luget ei tällä kertaa pidä tuhrua poissa, mulla menee melkein joka toinen kierto niin, että luget pitää vuodon poissa ja joka toinen niin, että ei pidä. Outoa!

Nyt on olo aika masentunut. Ei auta muu kuin siirtää katse lokakuun PASiin, josta kyllä toiveita onnistua ei ole, en usko, että alkiot edes selviää sulatuksesta. Loppuvuodesta sitten uusi IFV edessä, jotta saadaan edes lääkkeet siihen hoitoon lähes ilmaiseksi. Nyt täytyy tosissaan miettiä jatkoa, koska seuraavaan IVF:ään pitää saada toisen luovuttajan siittiöt. Ja muutenkin pitää miettiä kuinka monta hoitoa pää ja elimistö kestää. Nyt kuitenkin tätä lapsettomuutta takana yli 5 v, joten en tiedä jaksaako montaa vuotta enää yrittää ja pettyä, kun kaikki tämä vaikuttaa niin voimakkaasti normaaliin elämään. Onhan meillä kuitenkin yksi ihana lapsi, josta täytyy olla todella onnellinen.

Toivottavasti muilla käy parempi tuuri!
 
ANGELA77: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mulla ollut kaikkien plussausten (km kaikkki3) aikaan myös tuhrua, joka loppunut parin päivän jälkeen. Tsemppiä...

).( Neljättä piikkiäpäivää eletään jo. Perjantaina seuraava ultra. Mua ei tässä välissä ultrata ollenkaan ku oon jo niin monta hoitoa kokenut. Pe sit nähdään onko mitään tapahtunut ja jos on niin milloin punktioidaan. Mahaa nippailee aika-ajoin. En tiedä muniksetko siellä kasvaa vai endometrioomat, jotka oli taas vähän kasvaneet lisäksi löytyi myooma, ikinä ennen ei sellaista mulla ole ollut. LEikkauspöytä kutsuu, jos en nyt plussaa....

Tyyne

ps. peukkuja kaikille !
 


[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 17.08.2008:[/color]

Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8 pp 12

Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8 pp 11

Alexandria: 3.IVF punktio 6.8, siirto 8.8. pp 11 testi 20.8.

Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8.pp 6testi25.8.

Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8. pp2

Puoli-enkeli: 1.PAS vko 33-34, siirto ?? pp--

lotta08: 1.IVF punktio vko 34 siirto ?? pp--

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 34? pp--

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto?? pp--

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 35 siirto ??. pp--

Tyyne73: 7.ICSI punktio vko 35-36. siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--

Tannu: 1.IVF punktio 36 siirto ??. pp--




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78
[/quote]


 
Toivottavasti päivitykset menivät oikein. Korjailkaa jos jotain jäi tai kirjasin päivämääriä väärin.

Angela Oon sama mieltä kanssa-siskojen kanssa, että ennen veritestiä ei heitetä pyyhettä kehään eli vielä olet raskaana-kunnes-toisin-todistetaan, vaikka hammasta purren :kieh:

Puoli-enkeli, Lotta, Merikeiju ja Sini: vieläkö lomailette vaiko joko piikitykset ovat vauhdissa? Tulkaa kertomaan kuulumisia!

Hannelille ja Alexandrialle kiitokset onnitteluista ja rohkaisuista. Oikeassa olette: pitäisi jaksaa olla onnellinen nyt tästäkin siirrosta ja elää päivä kerrallaan. Jos nyt menee penkin alle niin itketään ne itkut vasta viikon päästä :'( Välillä vaan pelottaa "ettei-tästä-tule-ikinä-mitään" -- varmaan aika tuttu hokema meille kaikille... Onneksi sitä aina jotenkin jaksaa ihmeellisesti nousta sieltä aallon pohjalta ja toivottaa tuon Pömppisten ristimän "Toivo"-herran taas tervetulleeksi :/

Hanneli Toivottavasti jaksoit ristiäiset kunnialla. Näin lasta toivovana ne tuntuu välillä kuin puukkoa kääntäisi haavassa -varsinkin kun on vielä itse kummina!
Millainen olo on muutoin? Testipäivä lähestyy: Tuopa meille tämän pinon eka plussa!! =)

Angela: Kyselit lugeista ja lämmöistä: Mäkin sorruin viime PASissa mittailemaan lämpöjä ja hienosti näytti raskauden merkkejä -vaikken raskaana ollutkaan.... Eli oon päättänyt omalta kohdaltani jättää sen touhun kokonaan.

Alexandrialle vielä hyvää lomaa ja tulethan heti mökiltä palatessasi kertomaan ne positiiviset uutiset!

Tyynelle Tsemppiä piikitykseen! Kyllä ne munikset on jotka siellä kasvaa ja kukoistaa :) Samat tsempit myös Kaarinalle, joka aloitti piikitysrumban tänään ja Astartelle, jolla on jo piikeissä loppusuora edessä!


 
Heipähei jälleen!

Kiitos tsemppailuista =) Tuhrua ei oikein enää tule, ihan vähän ehkä lugejen mukana pientä väriä pikkuhousunsuojassa. Mutta kaikki raskausoireet on kadonneet! Joten olen kyllä aika varma, että kyllä nyt negaa tuli ja menkat alkaa viimeistään, kun luget lopetan. Huomenna aion tehdä kotitestin ja tulen sitten ilmoittamaan sen tuloksen. Torstaina on kai sitten mentävä veritestiin, vaikka ei yhtään huvita sinne mennä rahoja tuhlaamaan, kun tietää tuloksen jo ennalta.

Viikonloppuna sitten pakkonollaus edessä....!
 
Astarte
Angela, apua miten jännittävää! Tulethan sitten aamulla heti kertomaan miten kävi.

Matilda kiitos päivityksistä! Saas nähdä pysyykö minun punktiopäivänä perjantai.

Munikset oli laiskalla tuulella viikonloppuna, ja tosi pieniä. Kirjoittelin pömppiksiin vähän pidempää sepustusta, mutta laitanpa kysymykset tännekin. Minkäkokoisista muniksista tulee kypsiä soluja ulos? Mikä on minimikoko? Montako rakkulaa pitäisi saada punktioitua jossain tietyssä koossa, että on mitään mahdollisuuksia saada yksi hedelmöittynyt alkio?

Mulla oli perjantaina isoin rakkula 10 mm ja nyt maanantaina se oli vain 12.5 mm. Muutama 12 mm löytyy myös ja loput 7 rakkulaa pieniä. Keskiviikkona pitäisi pistää irrotuspiikki, jos perjantain punktio toteutuu. Mitään mahdollisuuksia? Jos punktio on vasta maanantaina onko kovat kärsimykset (mahakipua?) odotettavissa, jos jarrua (Orgalutran) pistelen mooonta päivää?

Liikaa kysymyksiä päässä ja liian vähän vastauksia.
 
Heippa!

No niin, testi on tehty. Testiin tuli tosi hailakka viiva, mutta viiva kuitenkin. En nyt oikein tiedän mitä ajatella. Olin jo niin varma negasta, että olen ihan ihmeissäni. Oireita ei siis ole suuntaan eikä toiseen, ei siis menkkaoireita, eikä raskausoireita. Kaivoin testit esikoisesta kahden vuoden takaa esiin (joo, olen ne säilyttänyt, heh) ja vertailuja tein, vaikka ei tietenkään niin saisi tehdä, kun on niin vanhoista testeistä kyse. Tein silloinkin testin 2 pv ennen veritestiä, silloin kylläkin alkio oli jo 8 soluinen siirrettäessä, nyt siis oli 4 soluinen, en tiedä onko sillä merkitystä testin tulokseen? Tämän päiväinen testi oli hailakampi kuin 2 vuotta sitten.

Miehellekin jo ilmoitin töihin ja hän oli kyllä iloinen ja tosi positiivisella mielellä, mulla kyllä vielä aika negatiiviset tunteet, koska testiviiva oli niin vaalea. Tänään menen ostamaan toisen testin ja teen sen huomenna aamulla, toivottavasti siitä sitten saisi paremmin selvää. Luulen omien silmien harittavan niin, että näen sen viivan paikan, koska viiva on niin vaalea.

Pää hajoaa!
 
Täältäkin suunnalta hiukan kuulumisia. Biologi soitteli sitten lauantaiaamu jo yhdeksältä (herätti)ja 8:sta solusta 6 oli hedelmöittynyt. Maanantaina vielä soittelin itse klinikalle ja noista kuudesta viisi oli jakautuneet (olivatkohan 6 soluisia). Eli pääsimme siirtoon, ihanaa, pieni helmi siis masussa. Nyt vain positiivisella mielellä piinailemaan, vaikka epäonnistuneen PAS:n jälkeen en hirmuisesti odottele. Eilen kyllä piti itkeä onnenkyyneleitä useaan otteeseen, kun paras ystäväni ilmoitti vuosien lapsettomuuden jälkeen saavansa kevätvauvan. Kyllä sitä voikin olla iloinen toisten puolesta, vieläkin silmät kostuu kun ajattelen heitä. Angela, haalea viiva on hyvä merkki!! Ilmoittelehan huominen tulos niin saadaan onnitella. :hug:
 
Täällähän on hyviä utisia vinot pinot! =)

Angela aivan loistavaa! Toivottavasti viiva vahvistuu huomenna ja saat vähän henkästä. Kylä piinaillessa on hermot jo ihan tarpeeks riekaleina eikä enää mitään haaleita viivoja kaivattais. Toi Alexandrian ehdottama lamppusysteemi ois kyllä paljon miellyttävämpi vaihtoehto kuin toi ainainen tikkujen vahtaaminen. Täällä ollaan ehdottomasti peukut pystyssä! :heart:

Hopebaby onnea hienosta saaliista ja aivan loistavasta hedelmöittymisprosentista! :flower:

Matilda mulla on tänään menossa vasta pp8, koska meillä tehtiin pitkäviljely ja siirto oli viime viikon maanantaina, joten jos viittit vaihtaa sen listaan. Kiitos kaunis! :heart:

Ristiäiset meni tosi hyvin eikä mitään suurempia tunteenpurkauksia tullut. Olin kyllä ihan poikki illalla ja taas vaihteeks mahaan, selkään ja joka paikkaan sattu ihan kybällä. Tätä tää on ollu melkein joka ilta viikon verran enemmän tai vähemmän. Eli en tiedä mitä tässä pitäis odottaa. Välillä tulee niin turhautunut olo, että tekis mieli haistattaa peet koko touhulle. :kieh:

No kaippa tää tästä taas iloks muuttuu. Positiivista on ainakin, että turvotus on hieman laskenut ja vatsakin toimii taas ihan normaalisti. Oon kyllä aatellu testailla ens sunnuntaina, vaikka testipäivä ois vasta maanantai. Ei oo kiva mennä aamulla poraan töihin.

Tsemppiä kaikille alkutaipaleella oleville: Astarte, Kaarina ja Tyyne. :hug:
Kaarina mulle on lyhyellä kaavalla riittänyt sellanen 10 vrk:n pistely eli voit ihan hyvin päästä punktioon ennen lomas loppua.
 


[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 19.08.2008:[/color]

Hanneli-78: 2.ICSI punktio 6.8, siirto 11.8 pp 8

Alexandria: 3.IVF punktio 6.8, siirto 8.8. pp 13 testi 20.8.

Matilda2008:2.IVF punktio 11.8.siirto 14.8.pp 8testi25.8.

Hopebaby: 2.IVF punktio 15.8. siirto 18.8. pp4

Puoli-enkeli: 1.PAS vko 33-34, siirto ?? pp--

lotta08: 1.IVF punktio vko 34 siirto ?? pp--

Merikeiju: 2.IVF 1.PAS siirto vko 34? pp--

Astarte: 1.IVF punktio 22.8. siirto?? pp--

Kaarina69: 2.IVF punktio vko 35 siirto ??. pp--

Tyyne73: 7.ICSI punktio vko 35-36. siirto ??. pp--

Sini 78: 1.IVF punktio ??. siirto ?? pp--

Tannu: 1.IVF punktio 36 siirto ??. pp--




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:
Angela77: 2.IVF, punktio 5.8, siirto 7.8 pp 14

[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Mustaruusu
Miimi78


[/quote]

 
...vuoksi piti päivittää jo listakin.

Angelalle ONNEA jo tuon haalean viivan vuoksi! Plussa se on se haaleakin viiva! :flower: :flower: :flower: ONNEA :flower: :flower: :flower: Kerrothan heti aamulla uuden testin tuloksen tai ratkeamme täällä jännityksestä!

Hopebaby : Hienoja uutisia ja onnea helmen johdosta. :hug: Pidä siitä nyt hyvää huolta ja käske tarraamaan kovaa kiinni :) Tuo teidän prosentti on niin hyvää luokkaa, että nyt on valiojoukkoa liikenteessä! Ja välitathän valtaisat onnentoivotukset myös ystävällesi. Ihanaa kuulla, että aurinko paistaa risukasaankin aina välillä... Saanko vielä udella :ashamed: , minkälaisella hoitohistorialla heillä tärppäsi?

Hanneli: Joo, peet on tälle touhulle haistatettu myös tässä osoitteessa moneen kertaan -ja taas puolen tunnin päästä on ollut sydän toivoa täynnä. On tämä sellaista jakomielitautisen touhua... Sun PP tuli korjatuksi päivityksen yhteydessä. Piinapäivien laskutapoja on näköjään useita. Meillä lääkäri laskee IVF:n/ICSI:n punktion jälkeisestä päivästä 14 päivää testiin ja PAS:sta siirron jälkeisestä päivästä myös 14 päivää testiin. Ota siitä sitten selvää...Mites teillä muilla? Sama kaipa tuo toisaalta on miten niitä laskee, kunha jaksaa piinailla kärsivällisesti :whistle:

(.) Olo on tasaantunut. Rinnat on vielä turpeet, vatsa jo huomattavasti laskenut (vaikkei varsinaista hyperiä tullutkaan). Juomistakin olen jo hiukan uskaltanut vähentää, jottei olo kuin pallolla. Vatsakin alkanut toimimaan taas normaalimmin ja se närästyskin on taas normaaleissa rajoissa. Välillä vähän vielä nivusissa nipistelee, mutta olo on huomattavasti eilistäkin parempi. Olo on jo suoraan sanoen niin normaali, että alkaa jo olemaan sellainen olo ettei tainnut tärpätä...
 
Huomenta!

Toinen testi tehty tänään aamulla (pp 13) ja nyt tuli ihan selkeä plussa =)

Olen täällä ihan paniikissa ja kädet tärisee! Huomenna sitten veritestiin varmistamaan tulos. Voi kun tämä nyt pysyisi kyydissä loppuun asti. Nyt saa sitten pelätä joka kerta veskissä käydessä!

Olen kyllä tosi onnellinen, mutta samalla tosi peloissani.

Oireista: niitä ei juurikaan ole. Rinnoissa näppyjä ja ehkä vähän tummentuneet nännipihat, välillä rinnat vähän arat, välillä taas ei ole. Viime viikolla pari päivää etoi, mutta meni ohi, niin ajattelin johtuvan väsymyksestä. Nyt kyllä eilen illalla syödessä etoi. Väsyttää, mutta aina väsyttää muutenkin. Menkkamaisia tuntemuksia oli eilen ja veskissä käydessä pitikin tarkistella, joko menkat alkoi. Nyt ei ole tullut vuotoa yhtään, ei sitten su-ma, jolloin tuli siis ihan pikkuisen paperiin rusehtavaa, ei kirkasta verta.

Apua!
 
Astarte
Angela77, Mahtava uutinen! Älä ole paniikissa turhaan. Plussa on Plussa! (okei, itse olisin paniikissa, saat olla paniikissa..heh)

Matilda, paljonko olet juonut nestettä päivässä? Mikä on hyvä määrä?

Hopebaby, Helmipä hyvinkin. Pidäpä Helmestäsi hyvää huolta eli syö suklaata ja makaa sohvalla riittävästi.

Minä pääsen punktioon perjantaina, rakkulaiset olivat ottaneet loppuspurtin. Jännittää positiivisessa mielessä hirmuisesti. Etenkin tulevan lauantaiaamun hedelmöittymis-uutiset.
 

Yhteistyössä