V
vvrrss
Vieras
Ihana ketju! Ja hirveen kivoja ideoita tullu, pitäsköhän sitä oikeen alkaa itekin väsäilemään nuilla ohjeilla kun olis kerranki aikaa sairaslomalaisella 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27221420:Olen tehnyt lahjaksi monille huovutettuja tonttuja ja enkeleitä. Niitä on toivottu lisääkin. Ja lahjan saajat ovat kysyneet, että teenkö niitä heille, jotta voivat itse antaa niitä lahjaksi. Nyt tonttujani on Espanjassa ja Italiassa asti. Joka toinen vuosi anoppi ja äitini toivovat uudet kranssit ulko-oveen.
Että ei ne kaikki koristeet ole ei-toivottuja...
Syötäviä toivotaan yhtä lailla kuin koristeita.![]()
Olen tehnyt erilaisia syötäviä, ja lisäksi bambulangasta tiskirättejä. Villasukkia, siivouslahjakortteja, piparitaloja (olivat todella pidettyjä, monena vuonna tein sukulaisille!).
Arvatkaa, mitä olisi IHANAA saada?
Lapsille lorupussi, joku missä olisi huolella tehdyt kauniit kortit ja kivoja loruja![]()
Olen tehnyt erilaisia syötäviä, ja lisäksi bambulangasta tiskirättejä. Villasukkia, siivouslahjakortteja, piparitaloja (olivat todella pidettyjä, monena vuonna tein sukulaisille!).
Arvatkaa, mitä olisi IHANAA saada?
Lapsille lorupussi, joku missä olisi huolella tehdyt kauniit kortit ja kivoja loruja![]()
Jostain käsittämättömästä syystä en millään saa itse aikaiseksiLorupussi on upea idea!
![]()
Tämmössii tein viimevuonna. Ajatus oli tehdä kaikki tilkuista ja kierrättämällä.
VillaNanna: Vuoden 2011 joululahjat yhdessä
Booty: Minkä kokoisella koukulla teet? On ollut vuoden verran suunnitteluasteella tämä, kun en osaa päättää minkä kokoisen koukun ostan :ashamed:
Minä tapaan tehdä toiselle äidilleni joka vuosi valokuva-albumin menneen vuoden perhetapahtumista. Vastaava allakka myös suosittu mutta kumpikaan ei taida olla oikeasti kovin edullinen toteutukseltaan (10-50 eetua).