vvrrss
Ihana ketju! Ja hirveen kivoja ideoita tullu, pitäsköhän sitä oikeen alkaa itekin väsäilemään nuilla ohjeilla kun olis kerranki aikaa sairaslomalaisella
Siinä on just se pointti, että niitä koristeita kannattaa tehdä VAIN niille jotka niitä pyytää. Niille jotka ei erikseen pyydä, kannatta amieluummin antaa jotain muuta.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27221420:Olen tehnyt lahjaksi monille huovutettuja tonttuja ja enkeleitä. Niitä on toivottu lisääkin. Ja lahjan saajat ovat kysyneet, että teenkö niitä heille, jotta voivat itse antaa niitä lahjaksi. Nyt tonttujani on Espanjassa ja Italiassa asti. Joka toinen vuosi anoppi ja äitini toivovat uudet kranssit ulko-oveen.
Että ei ne kaikki koristeet ole ei-toivottuja...
Syötäviä toivotaan yhtä lailla kuin koristeita.
Oiskohan mulla vielä tallessa kouluun aikanani tarttemat lorut. No jos joku tähän täkyyn tarttuu niin huudelkoon täällä. Kaivelen sit oisko lorut koneella.Olen tehnyt erilaisia syötäviä, ja lisäksi bambulangasta tiskirättejä. Villasukkia, siivouslahjakortteja, piparitaloja (olivat todella pidettyjä, monena vuonna tein sukulaisille!).
Arvatkaa, mitä olisi IHANAA saada?
Lapsille lorupussi, joku missä olisi huolella tehdyt kauniit kortit ja kivoja loruja
Lorupussi on upea idea!Olen tehnyt erilaisia syötäviä, ja lisäksi bambulangasta tiskirättejä. Villasukkia, siivouslahjakortteja, piparitaloja (olivat todella pidettyjä, monena vuonna tein sukulaisille!).
Arvatkaa, mitä olisi IHANAA saada?
Lapsille lorupussi, joku missä olisi huolella tehdyt kauniit kortit ja kivoja loruja
Jostain käsittämättömästä syystä en millään saa itse aikaiseksiLorupussi on upea idea!
Ihania juttuja oot värkänny. Mun suosikki oli toi pehmolelu, aivan mahtava Mä oon miettiny, että lopulta opettelisin itse virkkaamaan niitä pyöreitä mattoja... En oo vaan vielä saanut aikaiseksiTämmössii tein viimevuonna. Ajatus oli tehdä kaikki tilkuista ja kierrättämällä.
VillaNanna: Vuoden 2011 joululahjat yhdessä
kympin koukulla yleensä. Riippuu tosin kuinka leveää kudetta leikkaan.Booty: Minkä kokoisella koukulla teet? On ollut vuoden verran suunnitteluasteella tämä, kun en osaa päättää minkä kokoisen koukun ostan :ashamed:
Näitä mekin teemme. Tosin sellaisella toteutuksella, että ostan uudet albumit ja annan ne tarvittaessa joululahjaksi ja kuvia lähetellään pitkin vuotta lisää. Sitten kun pääsemme Mummilaan ja Fammulaan käymään, niin siellä sitten kirjoittelen kuvatekstit. Albumit ovat osoittautuneet todella rakastetuiksi. (Asumme kaukana ja näin isovanhemmat näkevät kuvista lapsukaisen kasvun. Kuvat eivät ole kuulemma sama juttu tietokoneelta katsottuina. )Minä tapaan tehdä toiselle äidilleni joka vuosi valokuva-albumin menneen vuoden perhetapahtumista. Vastaava allakka myös suosittu mutta kumpikaan ei taida olla oikeasti kovin edullinen toteutukseltaan (10-50 eetua).