P
poika17v
Vieras
kyl se elämä voi muuttuu nii lyhyessä ajas. kelataas ny 3 ja puol vuot taakse päi oli siis tyylii elokuu 2011 mun elämä oli oikeest nii täydellistä sillob olin suosittu, paljon kavereita, tytöt tykkäs ja mul oli ihastus ja se ihastus tykkäs must aah niitä aikoja oikeest <3 mut sit tein yhen niin pahan virheen mitä en nyt kerro täs sen virheen takii must pyörii VIELÄKIN huhuja. no sitku tein sen yhen vitun pahan virheen mua alettii dissaa ja haukkuu. jopa mun omat frendit aluks heitti läppää siit. sit en enää ollu nii itsevarma tulin vähä hiljasemmaks jotkut tytötki vittuili mulle siit. no sit kuiteski tuli kesä 2012 kaikki oli vähä unohtanu sen virheen minkä tein sillo elokuussa. täs vaihees elämä meni iha ookoosti viel. ja ainii siit mun ihastuksesta nii joulukuus 2011 meil meni poikki mul ei siis enää vaa ollu tunteit sitä tyttöö kohtaa. nojoo sit kesä meni koulu alko taas elämä meni taas ihan ookoosti sit kaikki alko muuttuu kunnol talvi alko tulee ja nyt huomasin sen mun frendit ei enää oikeestaa ollu nii frendei mulle ne ei soittanu mulle enää koulus ja joskus ulkon ku sattumalt nähtii nii ne ain dissas mua ihan VITUN loukkaavasti ne luuli et se oli läppää vaik mä oikeest otin kaiken tosissaa sit tää jatku aik pitkää ja jouduin täs yhes vaihees tappeluu tuli turpaa sit aloin olee himas kokoaja melkee. halusin vaa olla rauhassa. sit tuli kesä 2013 paskin kesä koskaan ei ollu ketää ihmisii kenenkaa oisin muutku nää "frendit" jotka dissas ain vitusti ja se oli niille läppää vaik ei se oikeesti ollu en ois halunnu olla näittenkaa mut ne sillee pakotti ku jos jäin himaa nii kaikki va haukku erakoks ja tällee ja en halunnu sellast kuvaa must nii sit mä välil olin näitte "frendiennkaa" joka päivä niittenkaa oli kidutust. tän kesän aikan en ollu enää yhtää suosittu tai tykätty oikee ku sillo elokuus 2011. sit tää kesä meni olin oikeest nii ilone ku kesä loppu. ku nyt pääsin ysiluokalle ja kaikki nää kiusaaja frendit oli muis kouluis. koulu oli ainoo paikka mis olin oma itteni puhuin ja tällee. mut sitku koulu loppu piti taas vähä välii nähä näit pellei. välil olin va himas . mut siis sanon nyt et mun onnelinen ja hyvä elämä loppu kokonaa joskus 2013 tammikuus. siit lähtien oon ollu masentunu aluks vähäse nyt oon aik pahasti
. no kuiteski sit tuli joulukuu 2013 näihi aikoihi toivoin vaan et voisin vaihtaa kaveri porukkaa. sit aika kulu kulu ja kulu tuli kesä 2014 ja ei oikeestaa mitää ollu tapahtunu no täl kesäl 1 niist kiusaaja kavereist tuli siis iha hyvä kaveri taino tää heitti välil vaa sellast läppää mut ei ollu nii pahoi mitä muut heitti. ja nää kaikkin oli siis mua vanhempii en va jotenki voinu lähtee siit porukast ne oli jotenki laittanu mut kiinni siihe ku kummiski näkisin niit ain jossaa ja sillee ei siit tulis mitää. vittu en va osaa selittää mitä meinaan. no tää kesi meni paremmi ku 2013 vaik tääki oli semi paska kesä. no sit alotin lukion joo meni ihan ookoosti alkuu. mut sit se tapahtu en enää henganny näitte kiusaajienkaa aloin vaa hengaa yhen jäbänka kenenkaa olin samas peruskoulus nähtii joskus jossaa kauppakeskuksis tyylii sit alettii va puhuu sit hengaa no hengasin tänkaa joku 3kk enemmä ehk mut sit meil tuli iha vitun iso riita en oo vielkää puhunu sille mitää se jälkee. no meil tuli riita joskus marraskuus 2014 sit en ollu nähny näit kiusaaja frendei pitkää aikaa nyt aloin olee vaa himas. oon marraskuust tää kuukautee asti ollu vaa himas. KUKAAN ei oo soittanu mulle sit marraskuu jälkee paitsi äiti ja isä tai tyylii luokka kaverit kysyny jtn mis meil o tunti. no täs sitä ny ollaa 2015 huhtikuu ja elämä on täl hetkel VITUN PASKAA. ku joskus ajattelen kuii hyvi mu elämä meni sillo elokuus 2011 nii ai vittu et alkaa itkettää nii paljo. mut ei voi mitää täs ajas eletää. sitä en tiedä tekisinkö itsemurhaa jos ois ase hallussa. mut nyt saa nähä mitä tulevaisuus tuo
. no oon ainaki saannu olla omas rauhas aik kauan. mut joo se ois moro. ja ps viel elämä nussii meit kaikkii. elämä nussii meit kaikkii..