Itse naimisissa ja "toinen mies" naimisissa..

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjä myös
  • Ensimmäinen viesti
Pettäjä myös
Mulla on suhde naimisissa olevaan mieheen. Emme koe suhteemme vahingoittavan ketään. Olemme rakastuneet toisiimme, mutta sopineet alusta saakka, että vaikenemme suhteestamme. Emme halua rikkoa perheitämme.
 
Moi,

miten päädyit tähän tilanteeseen ? Minä nimittäin rakastan miestäni, mutta tässä toisessa vaan on jotain...

:ashamed:

Saattaa olla, etten kuitenkaan koskaan edes tee mitään, luulen katuvani jopa pussailua niin paljon, etten kestä itseäni. Kuitenkin tiettyä värinää vain on joka kerta, kun esin. seisomme vierekkäin...

En tiä, ihmettelen itsekkin kuinka voin edes harkita jotain tällaista...
 
Pettäjä myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 15:17 Mietteliäs kirjoitti:
Moi,

miten päädyit tähän tilanteeseen ? Minä nimittäin rakastan miestäni, mutta tässä toisessa vaan on jotain...

:ashamed:

Saattaa olla, etten kuitenkaan koskaan edes tee mitään, luulen katuvani jopa pussailua niin paljon, etten kestä itseäni. Kuitenkin tiettyä värinää vain on joka kerta, kun esin. seisomme vierekkäin...

En tiä, ihmettelen itsekkin kuinka voin edes harkita jotain tällaista...
Itse olen aina ennen tuominnut pettämisen ja syrjähypyt. Rakastan myös miestäni enkä olisi IKINÄ kuvitellut että näin voi käydä. Niin kuitenkin kävi. Yksi asia vain johti toiseen. Se oli aluksi viatonta silmäpeliä. Näin jälkiviisaana voisi todeta että olisi pitänyt jättää se siihen. Nyt on käynyt niin, että monen monen yrityksen jälkeen emme pääse tämän toisen kanssa toisistamme eroon. Kaipaus ja ikävä on liian kova. Meidän valintamme on ollut ns. salasuhde.
 
pettäjä
Rakkaat siskot... täällä sitten liikkuu näitä "moraalisiskoja" joiden elämä on niin puhtoista ja ihanaa ettei tahdo oikein aika muuhun riittää kuin toisten tekemisien vahtaamiseen ja arvosteluun...
Pitäkäämme lippua korkeella ja nauttikaamme elämästä niinkuin haluamme...
:) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:49 pettäjä kirjoitti:
Rakkaat siskot... täällä sitten liikkuu näitä "moraalisiskoja" joiden elämä on niin puhtoista ja ihanaa ettei tahdo oikein aika muuhun riittää kuin toisten tekemisien vahtaamiseen ja arvosteluun...
Pitäkäämme lippua korkeella ja nauttikaamme elämästä niinkuin haluamme...
:) :)
en ole mikään "moraalisisko" vaikka mun suhteessa on kaikki hyvin ja tiedän ettei mieheni mua petä enkä minä petä häntä. Onko se paha asia?? Enkä todellakaan vahtaa muiden elämää, omassa elämässäni on ihan tarpeeksi.
Kaikki me ollaan erillaisia eikä kellään ole oikeutta toista ihmistä tuomita.
 
Mur
HANKKIKAA OMA ELÄMÄ,ÄLKÄÄKÄ KÄRKKYKÖ TOISTEN,VAI EIKÖ TEISTÄ OLE SIIHEN,OMAN ELÄMÄN HANKKIMISEEN.AIVOT ON KEKSITTY MYÖS,ETTEI TARVII ALAPÄÄLLÄ AJATELLA.VAI HEIKKOUTTAKO TUO,EI OSATA KUN JUOSTA ALAPÄÄN MUKAAAN,SURKEETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
merika
toivottavasti ette jää kumpikaan koskaan kiinni, oletteko ajatelleet miten paljon se loukkaisi petettyä osapuolta. Ehkä siinä perhe sitten hajoaisi tai sitten ei. Jos ei halua rikkoa perhettä - miksi ottaa tuollaisia riskejä - eikö omassa parisuhteessa ole tarpeeksi.
No, ei siinä varmaan samanlaista jännitystä ole. itse en uskaltais ottaa tuollaista riskiä, mut jokainen elää tyylillään. Ainakin on hyvä et olette molemmat varattuja. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:49 pettäjä kirjoitti:
Rakkaat siskot... täällä sitten liikkuu näitä "moraalisiskoja" joiden elämä on niin puhtoista ja ihanaa ettei tahdo oikein aika muuhun riittää kuin toisten tekemisien vahtaamiseen ja arvosteluun...
Pitäkäämme lippua korkeella ja nauttikaamme elämästä niinkuin haluamme...
:) :)
EN todellakaan vahdi toisten elämää...oma elämäni on tarpeeksi vauhdikasta. Mutta eikös jokaisella SAA olla OMA mielipide asioista! Eikös tämä palsta ole sitä varten, että täällä saa sanoa mielipiteensä. Etkö kestä totuutta????????Pettäminen on mielestäni väärin ja moraalitonta. PISTE! Sinulla on eri näkemys asiaan ja sillä selvä. Ihmettelen vaan, miten kasvaa moraalittomia ihmisiä? Onkohan pettäminen geeni-virhe paholainen??? ja PERINNÖLLISTÄ!!!!!!!!! :D :D
 

Yhteistyössä