Onko joku pettänyt ja tullut raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mikä toi Katja87 juttu oikein on? onko linkkiä keskusteluun jossa tämä katja87 tämän asian kertoo? Taitaa olla aika tyhmä akka.. Ainiin, mutta p*rkele, sehän on vaan 22wee! On alottanu kyllä perkeleen nuorena, mokoma h*ro! Onneks ei kuulu mun kaveripiiriin *sylkee päälle*

http://kaksplus.fi/keskustelu/t959530

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh mitä porukkaa:
Niin ja ap, kuviossa on tietenkin monta lasta miehen liitosta? Saanko arvata? Miettiny sitten yhtään minkälaista heidän elämästään tulee, kun sekaannut varattuun vaikka oma liittosi olisikin ollut onneton ja lapseton?

Miehellä ja hänen vaimollaan ei ole yhteisiä lapsia. Vaimolla on yksi lapsi edellisestä avioliitostastaan. Miehen ja hänen nykyisen vaimonsa suhde alkoi naisen ollessa vielä naimisissa oman lapsensa isän kanssa. Se oli yksi syy monien muiden joukossa miksi en halunnut jatkaa enää suhdetta. Ajattelin että mies pettäsi kyllä minuakin kun tämä on jo ainakin hänen toinen suhteensä avioliitossa olevan kanssa. Voihan olla että niitä on muitakin, mutta sitä en tietenkään tiedä.
Sen sijaan minulla on lapsi ex-mieheni kanssa. Teknisesti olemme vieläkin naimisissa koska menossa on 6kk harkinta-aika.

Muistathan, jos lapsesi syntyy ennen kuin teidän avioero on virallinen, lapsi on virallisesti aviomiehesi. Sen kumoaminen onkin sitten monimutkaisempi asia!

Hehheh, tuo Katja87 on aikamoinen lehmä 22-vuotiaaksi. Täytyy kyllä sanoa, että toivottavasti saa eds joskus lahjaksi vähän älliä päähän, niin voi tehdä muutakin kuin paneskella muita miehiä :D Oksettava akka oikeesti.

Mä olen aina ihmetelly tuota hirveetä vaahtoomista varattuun mieheen? Monesti nainen ei välttämättä edes alkuun tiedä että varattu ja toisaalta mies saattaa selittää ummet ja lammet j apäät pyörryksiin siitä miten eroa jo puuhataan vaikka tilanne olis ihan toinen. Isoimman ja melkeinpä ainoan rikkeen tekee se varattu osapuoli, se sinkku osapuoli ei ole kelleen selitystä velkaa,,,

Alkuperäinen kirjoittaja o..t..:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh mitä porukkaa:
Niin ja ap, kuviossa on tietenkin monta lasta miehen liitosta? Saanko arvata? Miettiny sitten yhtään minkälaista heidän elämästään tulee, kun sekaannut varattuun vaikka oma liittosi olisikin ollut onneton ja lapseton?

Miehellä ja hänen vaimollaan ei ole yhteisiä lapsia. Vaimolla on yksi lapsi edellisestä avioliitostastaan. Miehen ja hänen nykyisen vaimonsa suhde alkoi naisen ollessa vielä naimisissa oman lapsensa isän kanssa. Se oli yksi syy monien muiden joukossa miksi en halunnut jatkaa enää suhdetta. Ajattelin että mies pettäsi kyllä minuakin kun tämä on jo ainakin hänen toinen suhteensä avioliitossa olevan kanssa. Voihan olla että niitä on muitakin, mutta sitä en tietenkään tiedä.
Sen sijaan minulla on lapsi ex-mieheni kanssa. Teknisesti olemme vieläkin naimisissa koska menossa on 6kk harkinta-aika.

Muistathan, jos lapsesi syntyy ennen kuin teidän avioero on virallinen, lapsi on virallisesti aviomiehesi. Sen kumoaminen onkin sitten monimutkaisempi asia!

Meillä on menossa puolen vuoden harkinta-aika. Eropaperit jätetiin kun olin plussannut. Tai itseasiassa paperit oli hankittu jo aiemmin mutta laitoin ne vasta silloin eteenpäin.
Eron tullessa viralliseksi olen vasta n. 7kk raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:
Sori vaan mutta minun näkökulmastani lapsella ei ole oikeutta. Syyttäköön äitiään siitä että on mennyt tietoisesti varattuun sekaantumaan.

Ja onko sille lapselle parempi se että äiti kertoo että juu sun isä on tämä henkilö joka ei halua edes tietää sun olemassa olostasi ja ei haluaisi sitä vai se että kertoo vaan että äiti nyt ei tiedä kuka sun isäsi on?
Itse ainakin tykkäisin enemmän elää siinä uskossa etten tiedä kuka isäni on(mikä ei nykyään ole mikään ihmeellinen juttu) kuin että ajattelisin ettei isäni halunnut minua syntyväksi ollenkaan.

:o :o Ei voi muuta kuin ihmetellä joidenkin ihmisten aivoituksia...!

TOTTAKAI lapsella on oikeus isäänsä, ihan jo lainopillisesti mietittynä, puhumattakaan moraalisesta ja humaanista ajattelutavasta.

Miehellä on velvollisuudet lastaan kohtaan. Mikään ei voi pakottaa miestä ryhtymään huolehtivaksi vanhemmaksi lapselleen, mutta kyllä hänen on hoidettava ainakin taloudellisesti osuutensa.

Miten joku voi ajatella noin "syyttäköön äitiään..." huhhuh, missä lasikuplassa jotkut ihmiset ovat kasvaneet. :(

tietenki kerrot miehelle ja varsinki vaimolle mitä sen mies kulta on saanu aikaan! ei se lapsen vika ole että isi ei osaa pitä housuja jalassa, vaimollaki on oikeus tietää minkälaisen pettäjän kans elää.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja johtaja:
Tutkimuksen mukaan 20% on muiden astumia keskimäärin, ja homma tosiaan on yleisempää alemmissa luokissa kun naiset haluavat johtajanspermaa. Sanoisinko jotain 40% on amistalouksissa luku.

Minkä tutkimuksen mukaan?

Ei minkään.
Ihan huuhaata ja fuulaa, ihan kuin minun nikkinikin että muka joku johtaja olisin.

"johtaja"...hehheehhee...harhaanjohtaja!

Lapselle on erittäin haitallista, jos tietoa isyydestä piilotellaan. Siitä jos mistä tulee traumoja, ettei äiti suostu kertomaan mitään lapsen isästä, lapsi kuitenkin kaipaa tietoa juuristaan.

Isyydentunnustamiseen en ota kantaa. Oman lapseni isä ei ole tunnustanut isyyttään, koska halusi välttää elarit. Suostuin tähän koska katsoin, että lapsen kannalta tärkeintä (tärkeämpää kuin perimiset yms.) on säilyttää välit lapsen isään. Nyt olemme lapsen isän kanssa kuitenkin kuulumistenvaihtoväleissä.

Eikö tässä ole kyse nyt lapsen edusta eikä mistään muusta? Ap ei halua taloudellista tukea mieheltä vaan ainoastaan että hänen lapsellaan olisi isän kohdalla nimi eikä "tuntematon". Kyllä sillä on valtava merkitys lapselle että on olemassa joku isä vaikka sitä ei sitten näkisikään.

Jos mies ei halua vapaaehtoisesti tunnustaa lasta, hänet velvoitetaan isyystestiin. Tämän jälkeen hän on velvollinen maksamaan elareita. Mutta jos et halua elareita, voit niistä kieltäytyäkin.

Minusta ap ei kannata miettiä sellaista että mitä nyt jos tämä vaimo saa tietää. Se ei kuulu enää sinulle. Sinun keskipisteesi on nyt tämä lapsi ja hänen hyvinvointinsa. Mies hoitakoon itse mokansa vaimonsa kanssa. Itse kyllä olen sitä mieltä että oikeudenmukaisinta olisi jos vaimo saisi tietää. Sillä näillä asioilla on taipumusta joskus tulla esiin, esimerkiksi jos lapsesi joskus haluaa etsiä isänsä käsiinsä. Silloin vaimo kyllä tuntisi elämältään pohjan putoavan.

Voimia!

Melkein kuukausi on vierähtänyt ja paljon on tapahtunut. Mies johon minulla oli suhde ja joka on tämän tulevan lapseni isä, on kertonut vaimolleen raskaudestani ja menneestä suhteestamme. Mies haluaa tunnustaa isyyden ja haluaa myös tapaamisoikeudet. Minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Miehen vaimo oli aluksi ollut järkyttynyt ja vihainen mikä oli tietenkin odotettavissa. Kävi kuitenkin pian ilmi että miehen vaimolla oli ollut suhde omalla tahollaan jo pitemmän aikaa ja hänen lapsensakin oli jo tavannut tätä toista miestä. Mies kertoi että avioliitto oli ollut jo pidemmän aikaa kriisissä. Vaimo muuttikin pian pois tämän uuden miehensä luokse. Varsinaista saippuaoopperaa.

Mies on soitellut minulle ja haluaisi jatkaa suhdettamme mutta minä en halua. Tässä on ollut niin paljon elämän muutoksia että ajattelin olla nyt ihan itsekseni lasteni kanssa ja keskityn tähän odotukseen. Ex-mieheni kanssa minulla on viileät mutta asialliset välit ja olemme saaneet sovituksi lasten tapaamisasiat ja omaisuuden osituksen keskenämme. Jäämme lasten kanssa asumaan vanhaan taloomme ja maksan miehelle hänen osuutensa. Lasten ei onneksi tarvitse muuttaa kodistaan mihinkään.

hmm..en pettänyt mutta harrastin seksiä aikalailla vapaasti tavoitteenani tulla raskaaksi. tulinkin jossain vaiheessa. en tavallaan toivonut tulevani raskaaksi juuri tämän henkilön kanssa mutta nyt en todellakaan kadukkaan sitä. oli varmaankin aivan oikea valinta. sain aivan upean lapsen. olen ikuisesti kiitollinen hänestä<3

Mun mielestä sä et voi pakottaa sitä miestä oleen isä sun lapselles - edes paperilla. On miehelläkin oltava oikeuksia tällasissa asioissa. Jos mies ei halua lasta, ei hänen ole pakko isyyttä tunnustaa ja mun mielestä on parempi ettei lapsella ole isää kun se että on isä joka ei välitä. Ja vaimoo loukkaamatta et vpoi tehdä mitään, sillä vaimoa on jo loukattu. Mistä voit olla varma että lapsi ei ole ex aviomiehesi?

Onnea kuitenkin odotukseen :)

Melkein kuukausi on vierähtänyt ja paljon on tapahtunut. Mies johon minulla oli suhde ja joka on tämän tulevan lapseni isä, on kertonut vaimolleen raskaudestani ja menneestä suhteestamme. Mies haluaa tunnustaa isyyden ja haluaa myös tapaamisoikeudet. Minulla ei ole mitään sitä vastaan.

Miehen vaimo oli aluksi ollut järkyttynyt ja vihainen mikä oli tietenkin odotettavissa. Kävi kuitenkin pian ilmi että miehen vaimolla oli ollut suhde omalla tahollaan jo pitemmän aikaa ja hänen lapsensakin oli jo tavannut tätä toista miestä. Mies kertoi että avioliitto oli ollut jo pidemmän aikaa kriisissä. Vaimo muuttikin pian pois tämän uuden miehensä luokse. Varsinaista saippuaoopperaa.

Mies on soitellut minulle ja haluaisi jatkaa suhdettamme mutta minä en halua. Tässä on ollut niin paljon elämän muutoksia että ajattelin olla nyt ihan itsekseni lasteni kanssa ja keskityn tähän odotukseen. Ex-mieheni kanssa minulla on viileät mutta asialliset välit ja olemme saaneet sovituksi lasten tapaamisasiat ja omaisuuden osituksen keskenämme. Jäämme lasten kanssa asumaan vanhaan taloomme ja maksan miehelle hänen osuutensa. Lasten ei onneksi tarvitse muuttaa kodistaan mihinkään.

Että hyvin kävi lopulta...paitsi miehelle tietysti.
Eipä siinä mitään uutta ole, tilastot ovat pitkään kertoneet että miehet ovat niitä jotka jäävät roikkumaan ilmaan erotilanteissa.

Tämäkään tapaus ei tehnyt poikkeusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Että hyvin kävi lopulta...paitsi miehelle tietysti.
Eipä siinä mitään uutta ole, tilastot ovat pitkään kertoneet että miehet ovat niitä jotka jäävät roikkumaan ilmaan erotilanteissa.

Tämäkään tapaus ei tehnyt poikkeusta.

Kaikille aikuisille kävi varmasti ihan ansionsa mukaan. Kaikki olivat loppujen lopuksi pettäjiä paitsi ex-mieheni (minun tietääkseni). Avioliitto ja yhteinen elämä hänen kanssaan ei ollut sujunut hyvin enää pariin vuoteen. Yritimme kyllä ja kävimme aluksi ammattiauttajalla. Siitä ei ollut mitään hyötyä. Ero oli tulossa joka tapauksessa. Paperit oli jo täytetty, mutta ei jostain syystä jätetty.

Lasta en kadu. Hän on ainoa positiivinen asia tässä aikuisten sähellyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mun mielestä sä et voi pakottaa sitä miestä oleen isä sun lapselles - edes paperilla. On miehelläkin oltava oikeuksia tällasissa asioissa. Jos mies ei halua lasta, ei hänen ole pakko isyyttä tunnustaa ja mun mielestä on parempi ettei lapsella ole isää kun se että on isä joka ei välitä. Ja vaimoo loukkaamatta et vpoi tehdä mitään, sillä vaimoa on jo loukattu. Mistä voit olla varma että lapsi ei ole ex aviomiehesi?

Onnea kuitenkin odotukseen :)

Mielestäni lapsella on aina oikeus isään edes nimenä paperissa. Sitä mieltä on Suomen lakikin.

Asiat ovat jo selvinneet. Ja se mistä tiedän ettei ex-mieheni ole lapseni isä selviää kyllä tästä ketjusta jos vain viitsit lukea kaikki vastaukseni.

Yhteistyössä