Minäkin voin tulla tänne itkemään :'( Onhan se helppoa kun enää ei tarvitse toivoa, menkat alkaa kellontarkkaa joka 28.päivä. Ensimmäinen vuosi meni jännätessä, alkaako ne vai ei, ovulaatiota mitattiin ja koivet kohti kattoa sitten makasin ja toiveet olivat korkealla. Minutkin tutkittiin ensin, kaikki oli ns. täydellistä, annetaan vähän keltarauhashormonia varalta loppukiertoon niin kyllä se siitä. Kunnes mieskin testattiin eikä ensimmäistäkään siittiötä.
Joulukuusta asti ollaan odoteltu että saataisiin edes se lähete matkaan hoitoa varten. Torstaina kuulen koska se lähete lähtee (unohtunut lääkärin pöydälle), vaikka luulin että me jonossa etanavauhtia edetään jo. Ois edes jotain mitä odottaa.
Kai se on tämä ikä kun kaikilla on vauvabuumi, vain yksi mun ystävistäni ei odota. Jotenkin kauhulla odotan hänen ilouutisia, tosin kun itku kurkussa kerroin ettei siittiöitä miehellä ole, hän totesi että mitä sitten, ei hänkään ilman hoitoja koskaan saa lasta.
Inhoan miehen rauhallista asennetta tähän, mikäs kiire tässä ja tulee jos on tullakseen, siis ne hoidot ja itketään sitten jos ne eivät onnistu. Sitten osa taas sanoo että rentoutukaa, lopettakaa yrittämästä, siittiöiden puutehan ei sitten rentona enää haittaa :headwall:
Mies täyttää pian 40 vuotta, adoptiokin on tainnut juosta meidän ajan ohi. Minä olen niin herkillä, masentaa ja itkettää nyt vaan.