A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hm:Jaa no minusta aikuisen ihmisen pitää kantaa vastuunsa ja miehesi on päättänyt tehdä 6 lasta ja hnen olisi pitänyt miettiä riittääkö raha ja aika lapsille. Ei kukaan ihminen jaksaisi yksin hoitaa 6 lasta, ja oikeastaan 7 lasta jos mies kävisi kotona nukkumassa ja syömässä.
Minä olisin sinuna hullujen huoneella.
Aikuinen ihmienn tekee töitä sen verran että kykenee myös tutustumaan lapsiinsa jotka on halunnut tehdä.
Ja naisenko ei tarvitse vastuutaan kantaa? Eiköhän siinä miehelle puuhaa riitä, kun hommaa leivän lapsilleen ja vaimolleen.
Suurimman osan aikaa tuo työnjako on selvää. Mutta mitä sitten kun kumpikin väsyy siihen omaan vastuuseen? Yleensä se kyllä menee niin että kun mies väsähtää niin se heijastuu sit minunki jaksamiseen. Tai jos minä väsähdän niin mieheltä löytyy yleensä sen verran ylimääräistä että jaksaa jotenkin auttaa edes henkisesti.
Tää on oikeasti kamala tilanne kun kumpikin on väsyksissä omien hommien kanssa eikä kummallakaan ole toisesta tukea eikä apua.
Sitten pitää vain väkisin jaksaa ilman toisen tukea ja luottaa, että elämä kantaa ja tulee taas päivä, jolloin asiat ovat paremmin. Elämä ei aina ole helppoa. Mutta senhän jokainen tajuaa? Kunhan ei anna periksi vaan puskee kohti parempia aikoja. Turnauskestävyydestä elämässä on kysymys.
Laitoin jo aikaisemminkin että yleensä näissä tilanteissa tavallaan raivostun ja alan järjestämään elämään jotain vaihtelua ja annan miehen olla omissa oloissaan. Nyt ei tuota samaa tunnetta tunnu löytyvän.
En vaan haluais sitäkään että olen vain päivästä toiseen ja väkisin saan tehtyä ne ihan pakolliset jutut ja kaikki muu on sitten ihan sama.